Idag åker fronten av igen..

Hade såååå gärna velat köra med den mer.. Men nu ska den vinterförvaras, och originalfronten skall tillbaka på plats igen.
Trist som fan att ta av den goa fronten, men det hade varit ännu tristare om nåt hände den i vinter, och jag står där till våren med en trasig front..
Sen måste jag försöka få tag på M5.ans dimljus oxå.. Eventuellt är det samma dimljus som till E60/E61 M-tech. Om nån har koll på detta, så tjoa gärna till!

Most appreciated!
Tyvärr, å det är ju ett tyvärr med stora bokstäver, så måste jag ju dessutom hitta på ett ställe att sätta fast den där %&*/% nummerplåten.. Finns ju inget som förfular en stylad bil så mycket som en nummerplåt.
Och den där jävla transportstyrelsen saknar ju fullständigt sunt förnuft så nån liten skylt skulle ju aldrig godkännas.. Kombinationen V70 och Liten skylt automatfiltreras säkert bort utan att nån ens handlägger det.. Såvida det inte även handlar om en USA-import..
Visst, man kan ju gnida runt med en bra piratskylt, samma skyltämne och typsnitt, men utan kontrollnumret och stansade tecken. Men skulle man ledas in på en rutinkontroll så sitter man ju där ändå med skägget i brevlådan.. Å jag känner att jag behöver mina pengar till bättre saker än att behöva pröjsa kaffebrödet på snuthuset..
Så troligtvis måste jag förstöra fronten med två popnitmuttrar på originalplaceringen.. vilket skär i hjärtat.

![https://dl.dropbox.com/u/47575985/IMAG0060.jpg]()