Volvo V50 1.8F MY08 - Betty Blue - OEM Plus (Ny bil!)
Det blev ingen R-design från start, så jag har fullt upp med att omvandla henne till en. Lite extra finesser kommer damen få, vissa saker som är lite mer annorlunda, vissa saker som borde funnits från fabrik. Målet är att hålla... Visa mer
Ja de gör sig bra faktiskt. Är ju inget märkvärdigt med dem direkt men som sagt passar riktigt bra. Skulle jag få bestämma istället för plånboken skulle jag vilja ha Vertini för är lite svag för fälgar med polerad kant 😊
Kommer sitta som en käftsmäll M__B! På tal om fälgar, hoppas jag får sålt mina BBS idag, håll tummarna!
orkavaradu: Det där måste vara Savile Grå? Ser helgrym ut när den är välputsad men ser fort matt ut när den är lite skitig.
Den såg riktigt matt ut nu.. när dammet låg på nästan militärfärgad.
Pratade med ena killen på verkstan på Bilia i Uppsala ang den där blåa Xc90n med R-design. Han sa att den kostade en bra bit över miljonen.... sjuka pengar tycker jag
Lite det som är trist med Volvos "nya" snygga färger. De kräver nästan konstant puts för att se snygga ut. Inscription Crystal White på XC60 är nog den absolut snyggaste färgen man kan ha på den, nytvättad i solljus så skiftar den i en matt lila pearl-effekt. Första gången jag såg den trodde jag att den var wrappad. Tyvärr är det ju som bekant med vita bilar att 5m från tvätthallen så ser de ut som skit igen.
Ja, XC90 T8 r-design med lite lull-lull sticker iväg fort. Nyligen höjde ju Volvo även priset på XC90 med en 50-80k, de insåg väl att bilen sålde lite "för bra" och kan därför ta lite extra... Hade jag haft så mycket pengar att lägga på en bil så hade jag INTE köpt en Volvo, hur premium den än må bli.
Snudd på. Baken ser definitivt bättre ut än vad den gjorde på modellbilen som läckte ut tidigare i höstas men jag är inte helt såld. Fronten däremot gjorde sig svinbra på en såpass låg bil som S90 (jämfört mot höga XC90).
Ja de gör sig bra faktiskt. Är ju inget märkvärdigt med dem direkt men som sagt passar riktigt bra. Skulle jag få bestämma istället för plånboken skulle jag vilja ha Vertini för är lite svag för fälgar med polerad kant 😊
Ibland räcker det med en enkel och stilren design. Själv så skulle jag vilja ha Rohana RC10, om jag skulle få lite onödigt mycket pengar någon gång Gillar också kant, fördelen med fälgar utan kant är ju att dom ser större ut