Beställde idag de sista sakerna jag behöver (förhoppningsvis) på Mekonomen, hämtar ut dom imorgon.
Så på onsdag kväll efter 19 kommer jag hålla till i GDS-hallen på... är det OK/Q8 vid Vällingby som har liftar? Varit där en gång förut men minns fan inte vad det var för mack.

Då ska jag försöka hinna med följande:
Byta avgassystemet.
Byta LED i parkeringsljus.
Byta AUX-kontakt då jag märkt att den gamla faktiskt glappar en hel del när man rör på kontakten.
Leka lite med plastidip.
Montera den nya grillen.
Polera utblåsen på avgaset med autosol.
I drömmarnas värld kan jag hämta ut taklisterna och dörrlisterna innan dess och även montera dessa.
Får se hur mycket jag hinner med dock, prio 1 är förstås avgassystemet. Vill ha på det innan det vankas långresa över midsommar så man kan testa ordentligt om den blir så mycket slöare med ett större system på.
Lampbytet går snabbt sålänge ingen LED får för sig att hoppa ur hållaren INNE i lyktan igen.
Plastidipen gör jag mellan varven så det hinner torka lite.
AUX-kontakten byter jag när jag är färdig i hallen och kan rulla ut bilen, ingen mening med att stå kvar där inne när man ändå utför jobbet INNE i bilen.
Och grillen.. Ja, det hänger såklart på om jag hinner slipa bort alla bitar imorgon/onsdag så den är redo.
Blir nog en stressig kväll känner jag på mig, men ack så rolig! Förhoppningsvis hinner jag tvätta kärran ordentligt också.