Volvo V50 1.8F MY08 - Betty Blue - OEM Plus (Ny bil!)
Det blev ingen R-design från start, så jag har fullt upp med att omvandla henne till en. Lite extra finesser kommer damen få, vissa saker som är lite mer annorlunda, vissa saker som borde funnits från fabrik. Målet är att hålla... Visa mer
Härligt! Jag är för gammal (host) för stök, vill mest se fina bilar i solen och snacka lite skit och skaffa inspiration.
Problemet med till exempel träffarna i Barkarby är ju att man är på tok för rädd om bilen. Under tiden man går där gör man inget annat än att oroa sig för att nån ska dra en repa i den, slänga en tom ölflaska på den eller dylikt. Och när man åker därifrån gör man inget annat än att försöka hitta en ren del av asfalt som inte innehåller glas. Då är det ju inte roligt längre.
Bokade in träffen i Skokloster i kalendern för ett tag sen, så dyker säkerligen upp jag också
Härligt! Jag är för gammal (host) för stök, vill mest se fina bilar i solen och snacka lite skit och skaffa inspiration.
Problemet med till exempel träffarna i Barkarby är ju att man är på tok för rädd om bilen. Under tiden man går där gör man inget annat än att oroa sig för att nån ska dra en repa i den, slänga en tom ölflaska på den eller dylikt. Och när man åker därifrån gör man inget annat än att försöka hitta en ren del av asfalt som inte innehåller glas. Då är det ju inte roligt längre.
Bokade in träffen i Skokloster i kalendern för ett tag sen, så dyker säkerligen upp jag också
Härligt då är vi ett gäng !!
Speed is everything, never hesitate! Det gör livet så mycket mer spännande!!
kungens kurva har ju blivit skräp, massa underåriga som rör sig där plus att bara röra sig på södra sidan av stan kräver ju avsågat hagel i baksätet
Nu skall du inte vara sån... Hoodinge är ju vart man skall bo!!! My side of town
Ja... har varit på några sådana Raggarträffar... inte supertrevlig stämning och risk för stök. Är tyvärr mer lek än träff... men vi lär ju höja medelåldern
Speed is everything, never hesitate! Det gör livet så mycket mer spännande!!