Volvo V50 1.8F MY08 - Betty Blue - OEM Plus (Ny bil!)
Det blev ingen R-design från start, så jag har fullt upp med att omvandla henne till en. Lite extra finesser kommer damen få, vissa saker som är lite mer annorlunda, vissa saker som borde funnits från fabrik. Målet är att hålla... Visa mer
går att hitta bra däck på däckonline oxå hade varit kalaspris! .... men det är väl än 40mil till lerum?? dvs runt 1000-1200kr i bensin? om man gasar lite
Jimbo: Haha! Jag minns aldrig koden till mitt Volvokort förrän jag står där och ska knappa in den, muskelminne! Men diesel är dyrt och tråkigt, ehm.
Anti: Fyfan. Well, det lär inte bli något av det antar jag. Hade vart smutt om man kände någon trucker som kör gbg-sthlm hela tiden men ja. Någon annan gång kanske. Det ligger ju inte ens i närheten av toppen på prioriteringslistan men med tanke på priset så var det svårt att hålla borta suget.
blir så trött på mig själv, så fort jag kommer ut på morgonen och ska till jobbet så är min bil för hög! drömmer om att den sänker sig själv medans jag sover! hahaha
vad ligger en 11tusen-mila-service på i pris?? byter man något viktigt då eller är det bara olja/filter mm som vanligt? .. när byter man remmar och diverse?