1565
Sök

Peugeot 406 V6 Bruksbil --> Sommarbil *Tjejbygge*

Peugeot 406 V6 Göra den lite snyggare :-) och senare lite snabbare :-)

431 297 Visningar
Uppdaterades senast 17 augusti 2019
Tokig 08a
1 019 Inlägg
28 april 2013
Tyckte jag kände igen den där bilen lite väl bra!

726 Inlägg
29 april 2013
Trådstartare
robb192 skrev:

Va vad menar du?

726 Inlägg
29 april 2013
Trådstartare
God morgon.
Detta är alldeles för tidigt för mig... ska strax åka och lämna bilen för det är dax att byta framrutan smile ser någon mig vingla på vägen så tuta för då han jag förmodligen somnat wink

Hoppas hoppas jag kommer i tid till jobbet wink

227 Inlägg
29 april 2013
Qorran skrev:
God morgon.
Detta är alldeles för tidigt för mig... ska strax åka och lämna bilen för det är dax att byta framrutan smile ser någon mig vingla på vägen så tuta för då han jag förmodligen somnat wink

Det är inte lätt om man vill ha en snygg bil själv är man ledig och började med att sätta sig och beställa lite roliga
leksaker till bilen klockan 06:00 i morse tongue

726 Inlägg
29 april 2013
Trådstartare
krolle_se skrev:
Qorran skrev:
God morgon.

Det är inte lätt om man vill ha en snygg bil själv är man ledig och började med att sätta sig och beställa lite roliga

Haha nej det är inte lätt alla gånger wink förkyld som fan är man oxå... men nu är den där iallafall, får se när den blir klar.
Ni får inte missa min uppdatering senare ikväll för då har mina älsklingar kommit smile

Haha jaha det kan man oxå göra kl 6 på morgonen. Vad vart det för roligt då?

227 Inlägg
29 april 2013
Qorran skrev:
krolle_se skrev:
Qorran skrev:
God morgon.

Haha nej det är inte lätt alla gånger wink förkyld som fan är man oxå... men nu är den där iallafall, får se när den blir klar.
Ni får inte missa min uppdatering senare ikväll för då har mina älsklingar kommit smile

Vad är det som kommer ikväll? jag kompletterade min beställning så i veckan kommer short shift, toningsfilmt till lyktorna, dekal till en av de små sidorutorna. Ska åka förbi peugeot idag också och köpa clips till sidolisterna och försöka hitta lack till listerna som är i samma färg som bilen.

Sen blev det ett väggfäste och en keps som råkade smyga in i bland bil sakerna tongue

726 Inlägg
29 april 2013
Trådstartare
krolle_se skrev:
Qorran skrev:
krolle_se skrev:

Vad är det som kommer ikväll? jag kompletterade min beställning så i veckan kommer short shift, toningsfilmt till lyktorna, dekal till en av de små sidorutorna. Ska åka förbi peugeot idag också och köpa clips till sidolisterna och försöka hitta lack till listerna som är i samma färg som bilen.

Sen blev det ett väggfäste och en keps som råkade smyga in i bland bil sakerna tongue

Oh justdet, läste om din beställning med short shift kommer nog bli grymt det där smile

Mina älsklingar kommer.... fälgarna wink

Tokig 08a
1 019 Inlägg
29 april 2013
Qorran skrev:
robb192 skrev:

Va vad menar du?

Att det inte är super vanligt med stylade Peugeoter ;-)

726 Inlägg
29 april 2013
Trådstartare
robb192 skrev:
Qorran skrev:
robb192 skrev:

Va vad menar du?

Att det inte är super vanligt med stylade Peugeoter ;-)

Haha okej. Nä det är väl inte så vanligt när det gäller 406or iallafall wink

726 Inlägg
30 april 2013
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/112/111109/111109-dedb2f592cdd3bdd34dc2d2ebb502fa1.jpg

Tja. Sorry för att jag inte la upp någon bild igår. Jag vart jätte sjuk... har sovit nästan ett dygn :o
Men här kommer lite bilder smile

726 Inlägg
6 851 Inlägg
30 april 2013
Men DÄR va bilderna ja letade efter nyss wink Ser bra ut. Vad ska du ha för däck?

136 Inlägg
30 april 2013
Dom fälgarna är snygga. Lär blir snyggt när dom kommer på bilen

726 Inlägg
30 april 2013
Trådstartare
Tack smile däck har jag inte köpt ännu tongue har inte så jävla mycket stålar nu när man var hemma några dagar förra månaden och sen ska jag köpa lackfärg till helgen :o så letar för för fullt efter bra och billig däck.
Senast redigerat av Qorran (30 april 2013)

6 851 Inlägg
30 april 2013
Qorran skrev:
Tack smile däck har jag inte köpt ännu tongue har inte så jävla mycket stålar nu när man var hemma några dagar förra månaden och sen ska jag köpa lackfärg till helgen :o så letar för för fullt efter bra och billig däck.

tänkte mest va du tänkt för storlek typ? wink

726 Inlägg
30 april 2013
Trådstartare
TT-Avant skrev:
Qorran skrev:

tänkte mest va du tänkt för storlek typ? wink

aaaha tongue det blir 225/40- 18 smile

6 851 Inlägg
30 april 2013
ah ok. den vanligaste i 18" alltså smile Borde finnas ganska många att välja på

726 Inlägg
30 april 2013
Trådstartare
TT-Avant skrev:

jo precis men vill ju inte ta vilka som helst heller..
Sailun ,Sunny, High Performer, Achilles mf är ju bland dom billigaste men frågan är hur bra dom är... hmm

6 851 Inlägg
30 april 2013
Qorran skrev:
TT-Avant skrev:

Sailun ,Sunny, High Performer, Achilles mf är ju bland dom billigaste men frågan är hur bra dom är... hmm

kan ja tyvärr inte svara på. Men kan säga att ja åker just nu själv på billighetsdäck och det funkar helt ok. Vet dock inte va för några det är tongue

347 Inlägg
30 april 2013
Köp Hankook Ventus S1 Evo2 smile hade dem på BMW'n och dem funka fint. Bra väg grepp smile och till en hyffsad peng.

Qorran skrev:
TT-Avant skrev:

Sök