Tjabba!
Jag tror fan det finns en
förbannelse över bilen....
Första snubben som skulle lacka bilen går inte att få tag i längre, dom jag lämnade den hos senast har bilen i en vecka, ringer och kollar så allt stämmer under veckan. Förra fredagen ringde dom på morgonen och sa att det är bäst om jag plockar bort kjolpaketet och listerna själva för att spara tid för dom. Blir ju lite chockad att dom inte ens börjat med bilen ännu efter att ha haft den i 6 dagar och dom sa att dom sätter några gubbar på det här så jag borde få den till helgen.
Men tänker Okej Fine jag kommer och hämtar tillbaks bilen ikväll och lämnar den igen på söndag. -Aaa det blir jätte bra får jag som svar. Sen ringer dom upp efter någon timma och begär minst 3x mer pengar för jobbet

Whaaaaaaat???? asså okej om det hade varit någon tusenlapp och dom sa det på en gång eftr att dom sett bilen första gången....
Så nu är hon tillbaks hemma, olackad och jävlig
Sen att det är hopplöst att få tag i lackenfärgen jag vill ha ett annat problem

hade jag haft ett prov utan den matta klarlacken hade det varit Nemas problemas men med den klarlacken på gör det att det inte är samma kulör dom får fram med sån där kamera.... Men ska bestämma date med PPL i huddinge nästa vecka och ta med dom proverna jag har så får vi se vad dom kan hitta och vad deras priser är
Men ta inte bort Prem för det
för det har hänt grejer iaf 
Koni dämparna och sänk fjädrar är på BAK, fram kommer så fort vi har tid. Helgen ska spenderas i tält på Tierp Arena så det har varit fullt ös med att få i ordning Camaron till det. Hade gärna velat ha 1cm lägre men va fan nu är det som det är och bättre vart det iaf än innan

Däcken har kommit, det vart BF Goodrich G-GRIP 225/40 R18. Pröjsade strax över 4k för dom tack vare 29% rabatt av kusiner som jobbar på Bilia

slapp dekal xD
Och dom krängde även på dom på fälgarna. Hämtade det igår och kunde knappt sova för jag visste att dom bara låg där och väntade på mig

men idag åkte dom på och måste säga att jag är heeeel nöjd

bilder kommer lite senare ikväll