Tycker det är lite dåligt med kommentarer här, hade hoppats på att man skulle få bra respons på lacken

Taack alla som har kommenterat, verkligen!! Men jag menar 82 följare och fåtal kommentarer på det jag trodde skulle bli störta förändringen

Vad vill ni som inte kommenterar se egentligen??
Jag vet att mitt projekt har varit dött vissa tillfällen. Men försöker ändå skriva något.
Denna bil har varit ett rent helvete. Och nu menar jag inte att jag har haft det värre än er andra bilbyggare, vet att det är strul oftast när det gäller såna saker... Det mesta har faktiskt strulat på något sätt
*stötdämparna fanns inte hemma, var typ tvungen att tillverkas och resultera i att jag skulle få vänta flera månader. eller köpa dyrare... som jag sen gjorde.
*fjädrarna som jag ville ha (som jag vart rekommenderad till bra pris) fanns bara i 30mm, skulle ha 40. Och all den infon kom efter ett bra tag, då inte återförsäljaren inte riktigt visste vad som var vad
*fälgarna var försenade, men stort tack för till racedäck.se som stod ut med en grymt irriterande kund. Och den grymma servicen att han personligen kom och lämnade OCH bar upp dom. Jag menar förseningen var inte hans fel, det låg på tillverkarens.
*däcken jag planerat att köpa var slut
*lackerare 1 som skulle lacka bilen i april försvann i tomma intet, lackerare 2 har bilen en vecka utan att göra något och sen begär mer än dubbelt så mycket betalt. Så får ta hem bilen.
*färgen jag valt är möjligt att få tag i eftersom lackerare nr 1 försvunnit, han som gjorde färgen.. och allt detta strul som pågått med lackering sen i april har resulterat i storbråk i familjen. För "vad fan häller jag på med, det är ju en Peugeot!! Efter alla pengar jag lagt ner kunde jag köpt en bättre nyare bil."
*kjolpaketet ska vi inte ens tala om.....
Jag är ju glad att jag inte gett mig på motorn- för hur fan skulle det gå då?

Vet att jag har några trogna följare som ofta skriver vad dom tycker, och utan er hade jag nog lagt ner denna tråd för länge sen. Ni vet vilka ni är!
Hur ska jag göra för att få veta fleras tankar och idéer kring bilen? Alla tips välkomnas,
Det enda som har gått galant är spacer delen. Grymt smidigt och fort gick det.