2104
Sök

Peugeot 406 V6 Bruksbil --> Sommarbil *Tjejbygge*

Peugeot 406 V6 Göra den lite snyggare :-) och senare lite snabbare :-)

431 195 Visningar
Uppdaterades senast 17 augusti 2019
726 Inlägg
30 juli 2013
Trådstartare
Hjälp hjälp hjälp.... nu har jag beslutsångest igen..

Funderar över koni dekalen...
https://www1.garaget.org/gallery/images/112/111109/111109-109a0d6f8b7f05ce60fd9c3c8a86dc1a.jpg

Alla dekaler kommer vara typ samma som blåa på fälgarna men hur fan ska jag göra med den röta ''pluppen'' ovanför koni texten??? Vill inte ha rött :0 vad blir snyggast, svart eller vitt? svart syns ju inte lika bra som vitt men en vit prick där ser ju ut som fågelskit ju hmm HJääälp med idéer

|Make Low Not War|
119 Inlägg
30 juli 2013
kör texten utan "pluppen" då?smile

Tailored Squad | same ambition different style

726 Inlägg
30 juli 2013
Trådstartare
alex47 skrev:
kör texten utan "pluppen" då?smile

Jag funderade på det men det blir inte lika snyggt sad och sen känns det som att man tar bort en del av det som man förknippar med företaget hmm

|Make Low Not War|
119 Inlägg
30 juli 2013
ähh big_smile kör på bara!

Tailored Squad | same ambition different style

47 Inlägg
30 juli 2013
Antingen kör man alla loggor i korrekta färger eller så kör man all text inkl pluppar och liknande i en och samma färg, ex den blå du tänkt.

Mvh/Henrik

Avstängd
6 Inlägg
30 juli 2013
Hej FRÅN PER-ÅKE

Avstängd
6 Inlägg
30 juli 2013
smile
Perakepersson skrev:
Hej FRÅN PER-ÅKE

726 Inlägg
30 juli 2013
Trådstartare
EvilKalle skrev:
Antingen kör man alla loggor i korrekta färger eller så kör man all text inkl pluppar och liknande i en och samma färg, ex den blå du tänkt.

Hmmm sad då får det väl bli samma blåa då tongue

726 Inlägg
30 juli 2013
Trådstartare
Perakepersson skrev:
smile
Perakepersson skrev:
Hej FRÅN PER-ÅKE

Skriv om bilen eller skriv inget alls!!
Senast redigerat av Qorran (30 juli 2013)

Avstängd
6 Inlägg
30 juli 2013
JAG Heter PER-ÅKE  JAG BOR i VANSBRO KOMMUN
JAG ÄR 30 ÅR

Avstängd
6 Inlägg
30 juli 2013
JAG ÄR Signel

726 Inlägg
30 juli 2013
Trådstartare
Perakepersson skrev:
JAG ÄR Signel

Nu får du ge dig, et är ingen jävla dating  sida!!!

Avstängd
6 Inlägg
30 juli 2013
Ok

282 Inlägg
30 juli 2013
Qorran skrev:
starcrew skrev:
Qorran skrev:
Hej hej

Ang ljudet så kan man ju inte klaga på leverans tiden. Beställde ju sent i söndags och sen skulle jag ringa igår och ändra beställningen. Ringer kl 10 när dom öppnar men fick inget svar så jag tänkte att jag ringer efter lunch igen. Men kl 11 fick jag mail att min beställning är skickad :0 helvete va fort det gick. Så nu orkar jag inte hålla på att skicka tillbaks grejerna, nu blir det som det blir helt enkelt. Kan ju alltid sälja det till någon stackare om det låter skit. Men nu vet jag ju lite mer om vad man ska använda till nästa gång wink

Snackade med solfilmscenter igår och ska lämna den på onsdag och hämta på torsdag smile wee

Dekal företaget skulle jag  ringa tillbaks till vid lunchtid idag för hon som hade hand om grafisk design och layout var upptagen nu. Men det går framåt iaf smile

Härligt att det går snabbt smile Men du hur mycket kommer det att gå på när du lämnar in till solfilmcenter?

Ja visst, något som går snabbt iaf wink vi har inte bestämt pris ännu. Vi skulle diskutera pris mot dekaler när jag kommer dit. Jag har eventuella framtidsplaner om foliering som jag kommer göra hos dom om jag får bra pris smile

Ja okej där ser man, ja det ser jag fram emot att få reda på både pris och om det blir någon foliering, härligt iaf smile

Kolla gärna in http://www.garaget.org/starcrew
Har även en projekt tråd ni kan följa :)

Avstängd
6 Inlägg
30 juli 2013
Ja

726 Inlägg
30 juli 2013
Trådstartare
starcrew skrev:
Qorran skrev:
starcrew skrev:

Härligt att det går snabbt smile Men du hur mycket kommer det att gå på när du lämnar in till solfilmcenter?

Ja visst, något som går snabbt iaf wink vi har inte bestämt pris ännu. Vi skulle diskutera pris mot dekaler när jag kommer dit. Jag har eventuella framtidsplaner om foliering som jag kommer göra hos dom om jag får bra pris smile

Ja okej där ser man, ja det ser jag fram emot att få reda på både pris och om det blir någon foliering, härligt iaf smile

Är du själv sugen på att tona rutorna eller? Jo men det blir spännande och se vad dom säger. Har skickat över lite bilder till dom så hoppas på svar imorgon smile

47 Inlägg
30 juli 2013
Qorran skrev:
EvilKalle skrev:

Hmmm sad då får det väl bli samma blåa då tongue

Tror det blir snyggast med blå. Jag skulle gå den vägen, blir enhetligt och lirar med konceptet. smile

Mvh/Henrik

221 Inlägg
30 juli 2013
Läst igenom hela projektet, ser riktigt bra ut! tycker du har fått till ett fint stuk på bilen, fortsätt så! smile

726 Inlägg
30 juli 2013
Trådstartare
jetta_mannen skrev:
Läst igenom hela projektet, ser riktigt bra ut! tycker du har fått till ett fint stuk på bilen, fortsätt så! smile

Har du läst igenom alla sidor? :0 ett stort tack för det och att du lämnat ett avtryck efter dig smile

Avstängd
10 388 Inlägg
30 juli 2013
Apropå "pricken"...Du kan inte köra den svart och sen "outline:a" den med vitt? (alltså en vit linje en liten liten bit in bara)

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Sök