Hjälp hjälp hjälp.... nu har jag beslutsångest igen..
Funderar över koni dekalen...
Alla dekaler kommer vara typ samma som blåa på fälgarna men hur fan ska jag göra med den röta ''pluppen'' ovanför koni texten??? Vill inte ha rött :0 vad blir snyggast, svart eller vitt? svart syns ju inte lika bra som vitt men en vit prick där ser ju ut som fågelskit ju HJääälp med idéer
Ang ljudet så kan man ju inte klaga på leverans tiden. Beställde ju sent i söndags och sen skulle jag ringa igår och ändra beställningen. Ringer kl 10 när dom öppnar men fick inget svar så jag tänkte att jag ringer efter lunch igen. Men kl 11 fick jag mail att min beställning är skickad :0 helvete va fort det gick. Så nu orkar jag inte hålla på att skicka tillbaks grejerna, nu blir det som det blir helt enkelt. Kan ju alltid sälja det till någon stackare om det låter skit. Men nu vet jag ju lite mer om vad man ska använda till nästa gång
Snackade med solfilmscenter igår och ska lämna den på onsdag och hämta på torsdag wee
Dekal företaget skulle jag ringa tillbaks till vid lunchtid idag för hon som hade hand om grafisk design och layout var upptagen nu. Men det går framåt iaf
Härligt att det går snabbt Men du hur mycket kommer det att gå på när du lämnar in till solfilmcenter?
Ja visst, något som går snabbt iaf vi har inte bestämt pris ännu. Vi skulle diskutera pris mot dekaler när jag kommer dit. Jag har eventuella framtidsplaner om foliering som jag kommer göra hos dom om jag får bra pris
Ja okej där ser man, ja det ser jag fram emot att få reda på både pris och om det blir någon foliering, härligt iaf
Härligt att det går snabbt Men du hur mycket kommer det att gå på när du lämnar in till solfilmcenter?
Ja visst, något som går snabbt iaf vi har inte bestämt pris ännu. Vi skulle diskutera pris mot dekaler när jag kommer dit. Jag har eventuella framtidsplaner om foliering som jag kommer göra hos dom om jag får bra pris
Ja okej där ser man, ja det ser jag fram emot att få reda på både pris och om det blir någon foliering, härligt iaf
Är du själv sugen på att tona rutorna eller? Jo men det blir spännande och se vad dom säger. Har skickat över lite bilder till dom så hoppas på svar imorgon