Tjena tjena. har varit lite dött här jag vet... har inte orkat lägga upp något helt enkelt. Det märks att man inte haft någon semester nu i sommar och inga planer på't heller såååå jävla trött
men det har ändå hänt saker...
diskanter, högtalare och baslåda är inkopplat... missade dock bilder på diskant skiftet och basen skäms jag över att lägga ut någon bild på. Det är bara en fjuttig 10" av något slag. Jag är dock helnöjd med ljudet! Jag menar va fan är inte bättre än original?? Det fick duga så länge, den var trots alt gratis xD men efter att ha haft den inkopplad i några dagar vill jag ha annat
sen satte jag dit ögonlocken... och testade med en liten bit av det gula toningen jag hade kvar om det skulle passa... och jag vet faktiskt inte men jag gillar det men ändå inte gillar att det sticker ut men som jag skrivit tidigare så blir det kanske för mycket färger
Dekalerna är på gång, väntar fortfarande på mail med några sånadär konstiga format som jag skrev om i förra inlägget....
hmmm vad mer?... a lite smått och gått men slänger upp lite bilder nu
och som vanligt sorry för kassa mobilbilder
Gamla hatthyllan
jahapp, där var man tvungen att skapa en ny mapp :o har jag lagt upp 200 bilder här? :o
Hej hej Nu behöver jag eran hjälp igen.... det gäller hemlisen om lyktorna....
Jag vet inte vilka färgrr jag ska välja. Det självklara valet är egentligen blåa devil och via angel men har hört att polisen äääälskar allt som har med blått att göra på bilar, så vet inte om man vågar ta det..
Men dom färger som finns att välja mellan är Halo/angel: Vitt, Rött, Grönt, Gult, Lila och Blått Devil: Rött, Grönt och Blått
mja, om dom inte gillar blått så kan jag garantera dig om att dom absolut inte gillar rött heller:) iaf inte fram på bilar;D även fast jag tycker att det ser så jäkla elakt ut med röda angel eyes, men dock är det idiotiskt! jag tycker du ska köra vitt=)
Tack för svar, men måste välja en färg till angel och en annan vill devil... dom färgernas som finns att välja mellan står där. Behöver synpunkter på båda valen
Nu måste jag göra ett extra inlägg när jag visat pappa hur denna sida fungerar Jag räknar inte med något svar från han, för det tror jag inte han vet hur man gör.
Men TAACK pappa för all hjälp. Du har ställt upp till 1000 på detta projekt ♥ trots sömnlösa nätter så vart hon rätt fin va Jag är ju lika envis som dig så du borde vetat vad du gav dig in på Tacktacktack