1845
Sök

Peugeot 406 V6 Bruksbil --> Sommarbil *Tjejbygge*

Peugeot 406 V6 Göra den lite snyggare :-) och senare lite snabbare :-)

431 188 Visningar
Uppdaterades senast 17 augusti 2019
Junior.
292 Inlägg
21 augusti 2013
Qorran skrev:
Edd0z skrev:
Qorran skrev:

Jaaa absolut smile ses vi där? smile

Fan va gött då lär jag kolla in Peugeotn big_smile Yes! smile

smile hääääärligt
Och du kommer med focusen hoppas jag smile så man kan spana in den oxå smile

Yes tar focusen så jag kan "focusera på att hålla hastigheten som är väldans svårt) vet att det ska vara ett k och inte c men passar bättre in! wink

Never underestimate another car, You don't know what's under the hood.

726 Inlägg
21 augusti 2013
Trådstartare
Edd0z skrev:
Qorran skrev:
Edd0z skrev:

Fan va gött då lär jag kolla in Peugeotn big_smile Yes! smile

smile hääääärligt

Yes tar focusen så jag kan "focusera på att hålla hastigheten som är väldans svårt) vet att det ska vara ett k och inte c men passar bättre in! wink

Skit bra!!! Skriv till mig när du är framme smile jag kommer åka med team tare lugnt wink

Junior.
292 Inlägg
21 augusti 2013
Qorran skrev:
Edd0z skrev:
Qorran skrev:

smile hääääärligt

Skit bra!!! Skriv till mig när du är framme smile jag kommer åka med team tare lugnt wink

Yes slänger uväg ett pm då! smile

Never underestimate another car, You don't know what's under the hood.

4 Inlägg
21 augusti 2013
Kan inleda med att jag tycker verkligen inte om Peugot någonstans(förlåt alla Peugot fantaster), men din bil har blivit så himla frän så en prenumeration är ju självklart. Riktigt duktigt jobb du lagt ner smile

726 Inlägg
21 augusti 2013
Trådstartare
rakiiz skrev:
Kan inleda med att jag tycker verkligen inte om Peugot någonstans(förlåt alla Peugot fantaster), men din bil har blivit så himla frän så en prenumeration är ju självklart. Riktigt duktigt jobb du lagt ner smile

Åååh det känns lite extra bra när personer som inte gillar peugeot i vanliga fall lämnar sånt avtryck big_smile
Taack så himla mycket smile

TEAM RADIOACTIVE
467 Inlägg
22 augusti 2013
lägger en prem! du har lyckas en bra bit på utseendet ialf, hoppas du kommer till motorn snart! wink

726 Inlägg
22 augusti 2013
Trådstartare
barenhoff skrev:
lägger en prem! du har lyckas en bra bit på utseendet ialf, hoppas du kommer till motorn snart! wink

Haha tack. Snart och snart? Det är en bit kvar tills jag kommer till motorn. Men hoppas du orkar stanna kvar och vänta wink

Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
22 augusti 2013
Trevlig tråd smile skall bli kul att se hur de fortskrider smile Prem lagd

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

726 Inlägg
22 augusti 2013
Trådstartare
psyco skrev:
Trevlig tråd smile skall bli kul att se hur de fortskrider smile Prem lagd

Tackar tackar smile ska kika på ditt oxå smile brukar se den på kungens kurva träffarna smile

2 405 Inlägg
22 augusti 2013
Jo blivit lite dåligt med de senaste tiden dock. Varit utomlands mm så inte haft någon tid. Skall försöka få tag i ett nytt batteri så kanske de blir i helgen iaf smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

183 Inlägg
1 september 2013
Qorran skrev:
Jaha då sitter man på arlanda och ska ha en välbehövd skoter semester där det varken finns mobil eller internet smile haha
Sen väntar massa timmar lackförberedelser samma dag jag kommer hem igen. Känns såå skönt att få börja med den biten big_smile
Hoppas det blir bra smile

Kommer inte ihåg om jag skrev det men fälgarna är tyvärr försenade sad skäppades 2 veckor senare än planerat, men racedack sa att han skulle leverera dom på stuts när han får dom smile mycket bra! Hoppas hoppas dom hinner komma i tid.

Sen har jag fått spons från spacer.se oxå big_smile beställningen blir när jag har fälgarna för jag vet inte riktigt vilka jag behöver tongue

Ha det gott alla, hörs den 5e igen smile

Flest smileys/inlägg vinner wink kul projekt btw!

5 Inlägg
4 september 2013
Såg den på Läggestaträffen i Måndags, fet big_smile

2 Inlägg
4 september 2013
Precis läst igenom hela tråden och är väldigt imponerad av ditt jobb med den! big_smile Tyckte att fälgarna blev riktigt snygga tillsammans med den lacken! Keep up the work!

726 Inlägg
4 september 2013
Trådstartare
dolfen skrev:
Såg den på Läggestaträffen i Måndags, fet big_smile

Jasså gjorde du smile tack det var kul att höra smile

726 Inlägg
4 september 2013
Trådstartare
JonnteE skrev:
Precis läst igenom hela tråden och är väldigt imponerad av ditt jobb med den! big_smile Tyckte att fälgarna blev riktigt snygga tillsammans med den lacken! Keep up the work!

Åh va kul att höra smile nu har det varit lite torrt här ett tag men väntar bara på ett paket som jag hoppas kommer på fredag sen kommer det upp lite nya bilder igen smile

Jag tycker det bryter av bra mellan laclken och fälgarna eftersom bilen är mörkgrå... hade man tagit någon random matt svart på bilen hade det nog inte blivit lika bra. Då skulle det vara Exakt samma som mattsvara på fälgarna. Kul att du gillar den smile

726 Inlägg
15 september 2013
Trådstartare
Hej hej

Fick se ett färgprov på dekalen, den kommer doch sitta ca 5cm från kanten, minte där den sitter nu...
Sorry för kasst foto wink

http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=2066006

http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=2066018

Vad tror ni?

6 851 Inlägg
15 september 2013
Qorran skrev:
Hej hej

Fick se ett färgprov på dekalen, den kommer doch sitta ca 5cm från kanten, minte där den sitter nu...

Vad tror ni?

Nej nej..lika som dem, fast i mörk rosa smile

498 Inlägg
15 september 2013
Du var på Mölnvik bilträffen här i Gustavsberg igår va?

498 Inlägg
15 september 2013
Eller så har du dom dekalerna i silver färg, skulle också funka!?

726 Inlägg
15 september 2013
Trådstartare
TT-Avant skrev:
Qorran skrev:
Hej hej

Vad tror ni?

Nej nej..lika som dem, fast i mörk rosa smile

Hahahahahahahah rosa?? Nej nej det går inte. Isf måste jag byta ut de blåa på fälgarna oxå wink

Sök