Du var på Mölnvik bilträffen här i Gustavsberg igår va?
Jajjemen det var jag hade dock tagit bort provdekalen då
Silver skulle ju funka oxå... dom färgerna som skulle funka i mina ögon är Vitt, svart, silver och blåa på provet... det är liksom neutralt och passar in på bilen.
Hahahahahahahah rosa?? Nej nej det går inte. Isf måste jag byta ut de blåa på fälgarna oxå
nu tycker jag du är lite vrång!! rosa skulle funka kalas och se jäkligt bra ut, tro mej. silver suger fett. bland det tråkigast och vanligaste på bilar idag nästan ju. men guld hade varit lite roligare kanske :-)
Hahahahahahahah rosa?? Nej nej det går inte. Isf måste jag byta ut de blåa på fälgarna oxå
nu tycker jag du är lite vrång!! rosa skulle funka kalas och se jäkligt bra ut, tro mej. silver suger fett. bland det tråkigast och vanligaste på bilar idag nästan ju. men guld hade varit lite roligare kanske :-)
Nä men någon måtta får det vara tycker jag Hmm guld? :0 varför tänkte jag inte på det,
Nä men någon måtta får det vara tycker jag Hmm guld? :0 varför tänkte jag inte på det,
exakt..guld färgade dekaler skulle bli riktigt trevligt. ;-)
Fast...nu är det väl kanske inte vad du (jag, eller någon annan tycker) som ska avgöra vilka färger som "suger fett".
Själv är jag inne på Qorran:s tanke...rosa kommer ser FIH!-ut
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Fast...nu är det väl kanske inte vad du (jag, eller någon annan tycker) som ska avgöra vilka färger som "suger fett".
Jag skriver ju här för att höra folks tankar och idéer så egentligen gör det inte mig så mycket om någon skriver att den inte gillar en idé. Det gör bara så jag överlägger en extra gång, men It_mutt jag förstår din poäng
Jag skriver ju här för att höra folks tankar och idéer så egentligen gör det inte mig så mycket om någon skriver att den inte gillar en idé. Det gör bara så jag överlägger en extra gång, men It_mutt jag förstår din poäng
Förstod det, men det var just det jag menade, att jag, eller någon annan för den del, tycker något är "pissfult" är ju inget som, förhoppningsvis, ändrar vad du tycker (ja, om du inte står och "väger" då givetvis )
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Silver skulle ju funka oxå... dom färgerna som skulle funka i mina ögon är Vitt, svart, silver och blåa på provet... det är liksom neutralt och passar in på bilen.
Tyckte jag kände igen din reg "SEN" så hehe! Schyst bil i övrigt! Är bilen lackad matt eller folierad/dippad?
Tyckte jag kände igen din reg "SEN" så hehe! Schyst bil i övrigt! Är bilen lackad matt eller folierad/dippad?
Hahah okej, ja jag får alltid höra att jag är sen Tack sp mycket. Den är lackad matt. Metallic grå med matt klarlack
Yees det var rätt, jag har nu fått dit lysena Men som vanligt var det strul med det oxå xD Missade att jag behövde ha ballaster så var tvungen att betälla såna efteråt och då hade jag endast dom röda/vita ringarna och det lös väl upp ca 2 m framför bilen så det var spännande när mörkret började falla När jag väl får ballasterna är ena trasig så får åka med ett lyse.. sen när jag kopplar in nya ballasten så slutar det som tidigare funkat sluta lysa.. men som tur var det bara dålig jord kontakt haha...
här kommer lite bilder har inte fått några snygga mörkerbilder ännu men det är påväg
Funderade på att spraya denna svart men vågade inte
det är verkligen skiiit svårt att få det röda på bild, en fotograf har tillåmed fotat men han vart inte nöjd, har dock inte sätt bilderna ännu men gissar att det blev bättre än mobilkamerabilder xD
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!