jevarrt16v skrev:
Jag gillar dina egna lösningar och gratulerar till en snygg 406.
406 är en modell jag alltid varit svag för och denna tråd bekräftade mina aningar om att det var tunt med stylingdelar till 406, det kräver då att man är påhittig

Saker jag stör mig på dock:
*Reg-skylten, enkelt och billigt att skaffa nytt, ser genast mkt fräschare ut, köp även till en reghållare så du inte skruvar igenom skylten utan att den är clean och snygg

*Matta strålkastarna, fast det är du ju medveten om så att..
*Utblåset, den är för "intryckt", om den kom ut ett par cm till hade det varit perfekt, sen såg den lite sne ut?
*Färgkombinationerna, jag älskar blått och tycker att den orangea färgen också var snygg, men att blanda dom 2 ser bara konstigt ut tycker jag, kör bara på en färg?
*Färgen på näten, skulle vara snyggt med silver som bröt mot den svarta bilen
En sak jag skulle vilja se är en bakluckespoiler, en läpp alltså, av m5/m3-typen
http://image.eurotuner.com/f/featuredve … r_view.jpghttp://www.speedstersource.com/2004MOMO … _E46_A.jpgLåter gnällig nu, jag vet, men du skall veta att du har gjort ett enormt bra jobb och jag gillar det mesta med den här bilen

Hahah hej äntligen lite feedback

Hmm vart ska jag börja... regplåtarna? Jag veeet xD jag ska beatälla men jag verkar vara sån som sjuter fram små/enkla/billiga saker å tänker Äähh det tar jag sen, samma med nummer belysningen, what'a fu** liksom har lampor liggandes :0
Utblåset vart så snett när jag bytte innan jag ens hade planer på att bygga. Jag gillar det, mer än hälften ger faktiakt tummen upp till det

men det du säger om att den är lite för långt in stämmer bra, det bart så när jag satte dit bakdelen å hålet/storleken är gjort på ren chansning för jag hade ej bilen där när det vart gjort men nu är det så att jag ska byta avgassystem då det är hål så då ska jag lägga på några cm, men det blir fortfarande snett

Men om mina drömmar om att bygga om bakdelen nästa vinter så blir det nytt syatem igen å då med raka dubbla utblås

Va vad det mer? Färgvalet... min första plan var att ha samma blåa som dom andra dekalerna men eftersom jag ville ha reflex så fanns det ej samma så då kändes det dumt att ta en liknande blå så då körde jag något heeelt annat. Sen oxå för att dekalerna som kommer på till våren kommer gå i oreange och eventuellt svart så då blir det mera oreange på bilen

Nätet i fronten skulle vara silver (så som dom säljs) meeen det verkade inte lackerarem förstå

så han körde hela skiten tyvärr...
Men jag tror att jag kommer få lacka om fronten under nästa sommar (som senast nästa vinter) så då blir nätet grå/silver igen

Vinge kommer, dock ingen mini som du förwslog, aningen större

hoppas kunna hitta någon som faller mig i smaken under vinteen

Jag tycker det är jääääätte bra med inlägg som dina

dels för att höra vad folk tycker å deras ideer sen att jag får förklara mina val... ist för att folk ska gå runt å säga 'a hon den där är ju helknäpp, undra hur hon tänkte med det där' - typ