Hm, jag var helt säker på att det varit den 16, jag slår vad om att jag läst det hela veckan känns det som. Men nu när jag dubbelkollar så har ni helt rätt, nu står det den 17? Måste ju vart önsketänk utav mej!
Den 17e September kommer spelet ut, varken tidigare eller senare :p Fast om jag hade jobbat på posten så hade jag kunnat snott en eftersom butikerna börjar skicka redan nu så man får spelen den 17e. Så mitt GTA V ligger i Sverige hos något postkontor. hmhm..
Säkert någon som tar hem det över helgen när det inte skickas något, sen på Måndag plastar dom in det och vidaresänder det. hah :p
Senast redigerat av Kalltkaffe (14 september 2013)
Har ni lyckats hålla er ifrån allt "läckt" gameplay och spoilers hittills då? Själv har jag blivigt lurad att se ett flertal saker jag önskar att jag hade missat pga Reddit
Min order på cdon :-) står att varorna packas :-) Aktiva order Datum Status Ordernummer Antal artiklar Summa 2013-09-07 Varorna packas 40151833 1 628 kr Kan det stämma att det eventuell skickas det i morgon?
Har ni lyckats hålla er ifrån allt "läckt" gameplay och spoilers hittills då? Själv har jag blivigt lurad att se ett flertal saker jag önskar att jag hade missat pga Reddit
Kollade mycket på sidor förut när Rockstar var mer hemliga och det kom ut nyheter en gång i månaden typ. Nu kollar jag inte längre då det kommer ut för mycket nyheter för mig, har endast kollat alla screenshots/videor och så har jag sett hela kartan.
Min order på cdon :-) står att varorna packas :-) Aktiva order Datum Status Ordernummer Antal artiklar Summa 2013-09-07 Varorna packas 40151833 1 628 kr Kan det stämma att det eventuell skickas det i morgon?
Ja det skickas nog imorgon och så har du det den 17e.
Ja det skickas nog imorgon och så har du det den 17e.
Kan påstå att jag lyckats rätt bra! Har bara sett såna videos där dom kör en bil eller bara går runt. Inte lyckats spoila något. Ett visst uppdrag vet ju alla vid det här laget hur det går till men men.