1633
Sök

GTA 5 - Ps3

1 722 Inlägg
15 september 2013
Mr_M_ skrev:
Jocke96 skrev:
Här på garaget borde vi ju ha ett crew till gta v

Vi har redan snackat om det. Och jag har registrerat ett crew på rockstars hemsida för ps3are..
http://socialclub.rockstargames.com/crew/gorg_sweden

Alla är välkommna.

Men vill bara ha folk som beter sig vettigt åt. Ingen som förstör för andra eller dylikt!

jaha men jag som har Xbox 360 då ?? sad

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

227 Inlägg
15 september 2013
Kanelbullen skrev:
Mr_M_ skrev:
Jocke96 skrev:
Här på garaget borde vi ju ha ett crew till gta v

Vi har redan snackat om det. Och jag har registrerat ett crew på rockstars hemsida för ps3are..

Alla är välkommna.

Men vill bara ha folk som beter sig vettigt åt. Ingen som förstör för andra eller dylikt!

Samma här, kommer spela på det med! big_smile
Senast redigerat av Mattias_ee (15 september 2013)

Fri fart för ett fritt folk!
14 740 Inlägg
15 september 2013
Mattias_ee skrev:
Kanelbullen skrev:
Mr_M_ skrev:

Alla är välkommna.

Samma här, kommer spela på det med! big_smile

kommer oxå sitta på xbox och spela.. tror dock det dröjer ett tag innan jag kör live.

Kör fort så hinner inget hända...

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
15 september 2013
Ni alla som kör xbox får ju starta ett eget xbox crew..

Men det kommer ju även dröja 2 veckor efter spel releasen innan man kan spela online!

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
15 september 2013
Det är ganska roligt att läsa om GTA V på endel forum.
Nu när man har kunnat se hur det ser ut när endel spelar det så har 70% av P12:orna som sa att"detta kommer bli det bästa gta någonsin" bytt till "öhh vilken skitgrafik, körningen ser inte realistisk ut osv osv.. ska inte köpa det bara för det" (utan föräldrar med sig får dom ändå inte köpa det)

HA så går det när man har för stora förhoppningar om det.
Jag räknade med att det skulle se ut som IV gjorde och det ser mycket bättre ut än IV gör så jag blev ganska nöjd över hur det ser ut.

En sak jag såg som jag tycker är trevligt är att man återigen kan koppla på trailrar på lastbilarna och man kan möta andra lastbilar som har trailer påkopplade och inte bara köra runt olastade som dom gjorde i San Andreas och IV.

JFfoto
15 september 2013
Pierre_r skrev:
Det är ganska roligt att läsa om GTA V på endel forum.
Nu när man har kunnat se hur det ser ut när endel spelar det så har 70% av P12:orna som sa att"detta kommer bli det bästa gta någonsin" bytt till "öhh vilken skitgrafik, körningen ser inte realistisk ut osv osv.. ska inte köpa det bara för det" (utan föräldrar med sig får dom ändå inte köpa det)

HA så går det när man har för stora förhoppningar om det.
Jag räknade med att det skulle se ut som IV gjorde och det ser mycket bättre ut än IV gör så jag blev ganska nöjd över hur det ser ut.

En sak jag såg som jag tycker är trevligt är att man återigen kan koppla på trailrar på lastbilarna och man kan möta andra lastbilar som har trailer påkopplade och inte bara köra runt olastade som dom gjorde i San Andreas och IV.

Spoila inte för mycket nu om sånt Rockstar inte sagt själva :p

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
15 september 2013
Nej då, det är det enda jag har tänkt säga om vad jag har sett.
Resten får ni själva ta reda på på tisdag, eller om ni fuskar och hittar en som streamar.

3 519 Inlägg
15 september 2013
Det jag ser fram emot är att kartan är så stor, och att man kan göra mera i 5an än på tidigare gta. Visst spelar grafiken roll, men sämre än 4an är det ju inte.
Har man en ganska så trist vardag som jag har så kan man ju iaf roa sig med detta och låtsas att man är karaktärerna  och skämma bort sig lite big_smile Haha

1 232 Inlägg
15 september 2013
Trådstartare
5an är väl en uppdaterad version av san andreas... då är det mycket mera bättre än det som va bra.... lastbilavd e ju toppen, och ja.. kartan, miljön som skildrar sig från berg,skog,öken,stad,landsort m.m, 

nåja vi får hoppas att det duger ett tag.

847 Inlägg
15 september 2013
har vissa på kompislistan som spelade gta v igår och nyss , hur fan kan dom fått de redan tro? :o

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

3 519 Inlägg
15 september 2013
Crxkoffe skrev:
har vissa på kompislistan som spelade gta v igår och nyss , hur fan kan dom fått de redan tro? :o

Har för mig att det går att ladda ner om man har en chippad konsol

JFfoto
15 september 2013
Mr_M_ skrev:
Crxkoffe skrev:

Idag kl 16:00 kunde man väl ladda ner spelet? Men man kunde inte spela förens 00:00 den 17e sep. Så du menar att om man har chippat konsol så kan man gå förbi det systemet eller?

3 519 Inlägg
15 september 2013
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:
Crxkoffe skrev:

Idag kl 16:00 kunde man väl ladda ner spelet? Men man kunde inte spela förens 00:00 den 17e sep. Så du menar att om man har chippat konsol så kan man gå förbi det systemet eller?

Nja det vet jag inget om tongue
Visste bara att man kunde ladda ner det, men sen har jag aldrig brytt mig mera om att ta reda på mera fakta än så

3 519 Inlägg
15 september 2013
4st medlemmar nu iaf på ps3 crew:et big_smile

JFfoto
15 september 2013
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:

Nja det vet jag inget om tongue
Visste bara att man kunde ladda ner det, men sen har jag aldrig brytt mig mera om att ta reda på mera fakta än så

Okej :p mja man kan ladda ner det lagligt, men det går inte att spela det förens den 17e ändå :p

JFfoto
16 september 2013
Läst lite nu, och har inte så höga förväntningar längre, speciellt på bilarna, verkar som det är direkt taget ur midnight club. 

Video på Midnight Club, inget utav GTA V alltså.

http://www.youtube.com/watch?v=37jb_Gv-X4Y
Senast redigerat av Kalltkaffe (16 september 2013)

3 519 Inlägg
16 september 2013
Kalltkaffe skrev:
Läst lite nu, och har inte så höga förväntningar längre, speciellt på bilarna, verkar som det är direkt taget ur midnight club. 

Men till skillnad från midnight club och gta är ju fortfarande den stora friheten i spelet

JFfoto
16 september 2013
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:

Men till skillnad från midnight club och gta är ju fortfarande den stora friheten i spelet

Mjo, det har jag inget emot, grafiken, skjutandet och allt sånt verkar väldigt bra gjort, men just bilarna, det är ju en väldigt stor del utav spelet som man ägnar mycket tid på, hoppas verkligen inte det blir som need for speed och liknande spel, att man kör i 250 km/h på någon sekund, bilen går knappt sönder och har väghållning som en F1. hmm

99 Inlägg
16 september 2013
Jag o min polare ska ta oss till Täby Centrum imorrn vid midnight releasen och hämta spelet

Jag har väntat sen 25 Oktober 2011 när dom presentera nedräkningen till första trailern, så jag har spenderat rätt mycket på detta spel

Har beställt Collector Edition till PS3 & Special Edition till Xbox 360

Cant fu*king wait hahah!

Ni som vill adda mig, här har ni mina användarnamn! smile

PlayStation-konto :C-J-S-1995

Xbox-konto :ChrissDaMan

1 801 Inlägg
16 september 2013
Bilarna är mycket känsligare än i Gta iv. Såg en video där någon kör av ett berg och voltar och bilen exploderar.

Sök