2094
Sök

GTA 5 - Ps3

8 Inlägg
16 september 2013
Fy fan för dig som fick de före oss alla andra

1 232 Inlägg
16 september 2013
Trådstartare
Kalltkaffe skrev:
Veeem ska spela GTA V hela dagen idag då? :ddddddddddddddddddddddddddd

http://www1.garaget.org/gallery/images/172/171273/171273-08fb00b75875772230a736df87aac7ef.jpg

mannen som lyser upp med sin frånvaro, "undrar varför" nya sjukdomen kanske

"långtids deprission på obestämd tid"

Cadillac_The_King
16 september 2013
Sj får man vänta tills imon fick ett sms från posten att paketet är på väg :-)

1 722 Inlägg
16 september 2013
först på onsdag får jag väl mitt gta ......

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

5 timmar kvar för mig

Kommer att bli en seg dag imorgon smile

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

847 Inlägg
16 september 2013
Teho skrev:
Fick en leveransbekräftelse i morse, fem års längtan är snart över.
Jobbar för övrigt på Posten, vågar man gissa på många små paket från Webhallen, El-Giganten och dylikt inatt? big_smile

DeDelar du nog få se , käka lite tandkräm eller nåt så du får feber wink så kan du lira lite tidigare smile

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

Forummoderator
18 314 Inlägg
16 september 2013
Crxkoffe skrev:
Teho skrev:
Jobbar för övrigt på Posten, vågar man gissa på många små paket från Webhallen, El-Giganten och dylikt inatt? big_smile

DeDelar du nog få se , käka lite tandkräm eller nåt så du får feber wink så kan du lira lite tidigare smile

Jag har sedan i våras tagit ledigt imorgon och onsdag...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

847 Inlägg
16 september 2013
Dieselsmurfen skrev:
Crxkoffe skrev:
Teho skrev:

Jag har sedan i våras tagit ledigt imorgon och onsdag...

perfekt ju :-)

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

349 Inlägg
16 september 2013
var tvungen att ta ett stycke whiskey för att lugna ner nerverna!! satan i gatan vad jag längtar.

Cadillac_The_King
16 september 2013
Hur många spel tro ni det kommer att säljas från idag tills i morgon?

Däckmissbrukare
144 Inlägg
16 september 2013
lär ju bli några stycken tongue

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1236367_1413633672188139_665341168_n.jpg

Kolla gärna in min projekt tråd :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=284392
Living my life sideways

236 Inlägg
16 september 2013
Chevrolet_v8 skrev:

Jag tippar på runt 4 miljoner smile

Power is measured in dB

349 Inlägg
16 september 2013
Chevrolet_v8 skrev:

Väldigt bra fråga. En vän sa till mig att han hade läst på något spelforum att kostnaden av att ta fram spelet redan är betald med alla förhandsbokningar som varit.. Vet inte hur sant det är men det är nog inte omöjligt.

JFfoto
16 september 2013
Nu har jag spelat några timmar, och väghållningen för bilarna blir bättre ju mer man spelar, så man vänjer sig! smile Har bara sprungit runt och lekt i flera timmar, finns så mycket att göra, flera timmar och inte ens kollat överallt på kartan än.

Dog nyss när jag ramla av tåget sad haha.

Forummoderator
18 314 Inlägg
16 september 2013
Kalltkaffe skrev:
Nu har jag spelat några timmar, och väghållningen för bilarna blir bättre ju mer man spelar, så man vänjer sig! smile Har bara sprungit runt och lekt i flera timmar, finns så mycket att göra, flera timmar och inte ens kollat överallt på kartan än.

Är hela kartan upplåst från start?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

JFfoto
16 september 2013
Dieselsmurfen skrev:
Kalltkaffe skrev:

Japp, men vissa ställen är skyddade, alltså man får polisen efter sig om man går in.. :p annars är det fritt fram smile

Cadillac_The_King
16 september 2013
cewee skrev:
Chevrolet_v8 skrev:

Väldigt bra fråga. En vän sa till mig att han hade läst på något spelforum att kostnaden av att ta fram spelet redan är betald med alla förhandsbokningar som varit.. Vet inte hur sant det är men det är nog inte omöjligt.

Jo visst var det:-) jo tro jag har läst det med tro jag såg det på Aftonbladet rätt grymt att det kräfs 8gb för att installera spelet till ex box skulle det vara 2 skivor tydligen . Stackars den som har ex box 4 gb och inte kan spela det

Forummoderator
18 314 Inlägg
16 september 2013
Kalltkaffe skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Kalltkaffe skrev:

Japp, men vissa ställen är skyddade, alltså man får polisen efter sig om man går in.. :p annars är det fritt fram smile

Fan också. Hade tänkt gå och lägga mig men det blir nog en "liten tur" till gamestop 00:00...

JFfoto
16 september 2013
Dieselsmurfen skrev:
Kalltkaffe skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Fan också. Hade tänkt gå och lägga mig men det blir nog en "liten tur" till gamestop 00:00...

hahaha wink gör så :d jag ska dock upp kl 05:15 så måste stänga av snart sad

Cadillac_The_King
16 september 2013
Chevrolet_v8 skrev:
cewee skrev:
Chevrolet_v8 skrev:

Jo visst var det:-) jo tro jag har läst det med tro jag såg det på Aftonbladet rätt grymt att det kräfs 8gb för att installera spelet till ex box skulle det vara 2 skivor tydligen . Stackars den som har ex box 4 gb och inte kan spela det

Här har du artikeln detta spel kostade 1.7 miljarder hehe http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/s … 7454071.ab

Sök