2207
Sök

GTA 5 - Ps3

847 Inlägg
17 september 2013
ChrissDaMan skrev:
Crxkoffe skrev:
Ingen som vet hur man får mkt pengar? Har kört mkt uppdrag men får ej nån ting knappt ... hmm

Har du gjort Juvel stplden än?

nör du gjort den så får du lite $$$

Nej va gör ja den o va får ja hur mkt deg asså smile

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

Cadillac_The_King
17 september 2013
Nu får man allt sova har lirat sen kl15:00 var länge sen man upplevde än sådan spel känsla  att det finns . Så många alternativ Att välja bland har provat allt men inte flyga . Kom in på flygplatsen men då fick 3 stjärnor o snuten var efter än . Måste säga vilken go kör känsla det är i detta spel var efter mina för väntningar . :-)

99 Inlägg
18 september 2013
Crxkoffe skrev:
ChrissDaMan skrev:
Crxkoffe skrev:
Ingen som vet hur man får mkt pengar? Har kört mkt uppdrag men får ej nån ting knappt ... hmm

F*ck vad jag stavar. haha

Anyways, du får nån miljon tror jag, eller Michael får 900,000 medans Franklin får typ 400,000

Detta uppdrag ä rätt kort in i spelet kämpa på!!

[[[[Spoiler]]]]]

Efter de updraget kommer man få spela som Trevor, när även en gammal GTA-karaktär kommer in i spelet!

Forummoderator
18 314 Inlägg
18 september 2013
Chevrolet_v8 skrev:
Nu får man allt sova har lirat sen kl15:00 var länge sen man upplevde än sådan spel känsla  att det finns . Så många alternativ Att välja bland har provat allt men inte flyga . Kom in på flygplatsen men då fick 3 stjärnor o snuten var efter än . Måste säga vilken go kör känsla det är i detta spel var efter mina för väntningar . :-)

När du är på flygplatsen så skynda dig att ta ett litet "Learjet" som finns där. Flyg iväg och efter en stund släcks wantedlevel... Lite svårare att flyga än San Andreas då planet går fort och är lite trögare. Men klart godkänt!

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

847 Inlägg
18 september 2013
ChrissDaMan skrev:
Crxkoffe skrev:
ChrissDaMan skrev:

F*ck vad jag stavar. haha

Anyways, du får nån miljon tror jag, eller Michael får 900,000 medans Franklin får typ 400,000

Detta uppdrag ä rätt kort in i spelet kämpa på!!

[[[[Spoiler]]]]]

Efter de updraget kommer man få spela som Trevor, när även en gammal GTA-karaktär kommer in i spelet!

Okey
Tack big_smile

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

Forummoderator
18 314 Inlägg
18 september 2013
Logga in på "social club" och synka PS3-kontot med PSNetwork. Då kan ni se på datorn sen hur det går för respektive gubbe (man spelar med 3 olika...)

Appen som man kan ladda ner till Chop finns bara för iPhone ännu. Manualen med karta (över 100 sidor) finns för PC.

https://www1.garaget.org/gallery/images/90/89434/89434-7c4cb56bd08f87eb35007fcece4fc536.jpg

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

denkz
323 Inlägg
18 september 2013
Dieselsmurfen skrev:
Logga in på "social club" och synka PS3-kontot med PSNetwork. Då kan ni se på datorn sen hur det går för respektive gubbe (man spelar med 3 olika...)

Appen som man kan ladda ner till Chop finns bara för iPhone ännu. Manualen med karta (över 100 sidor) finns för PC.

http://www1.garaget.org/gallery/images/90/89434/89434-7c4cb56bd08f87eb35007fcece4fc536.jpg

Jahaaa hahah jag trodde man skulle ladda ner den appen i karaktärens telefon i spelet!!! Kunde inte hitta skiten lol .

JFfoto
18 september 2013
Offroad igen då :p haha. Ta gärna bilder och lägg upp ni också, med kameran på spelet! :d

https://www1.garaget.org/gallery/images/172/171273/171273-8201b38e0ddff331987a5d4f8c315e98.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/172/171273/171273-302561d426f557a35013137cafa9f9b4.jpg
Senast redigerat av Kalltkaffe (18 september 2013)

Forummoderator
18 314 Inlägg
18 september 2013

Kameran på spelet? Mobilen då eller? Har lite trubbel med social network/inloggning.

JFfoto
18 september 2013
Dieselsmurfen skrev:

Kameran på spelet? Mobilen då eller? Har lite trubbel med social network/inloggning.

Precis smile man tar med mobilen sen laddas dom upp är:

http://socialclub.rockstargames.com/gam … mostrecent eller "myphotos" smile

Forummoderator
18 314 Inlägg
18 september 2013
Fungerar bra för den som vill se lite...

Helikopter spawn:

CIRCLE,CIRCLE, L1, CIRCLE,CIRCLE, CIRCLE, L1, L2, R1, TRIANGLE, CIRCLE, TRIANGLE

JFfoto
18 september 2013
Dieselsmurfen skrev:
Fungerar bra för den som vill se lite...

Helikopter spawn:

CIRCLE,CIRCLE, L1, CIRCLE,CIRCLE, CIRCLE, L1, L2, R1, TRIANGLE, CIRCLE, TRIANGLE

Jag ska fuska när jag klarat spelet och börjar få tråkigt :d då kan man göra allt roligt igen genom fusk big_smile

Har ni testat tryckt (på ps3) fyrkant, (hoppa) sen O (ringen) ? big_smile haha, sjukt roligt wink

254 Inlägg
19 september 2013
Rånade nyss en affär på 150$ utanför kom polisen -.-

SuddenRacing Performance Club

JFfoto
19 september 2013
Nu får allt fler ta och skriva yikes

349 Inlägg
19 september 2013
Kalltkaffe skrev:
Nu får allt fler ta och skriva yikes

Jag har bara spelat lite, ska skriva av mina "stats" lol

Michael:  0d 8h 24m 3s
Franklin: 0d 6h 55m 28s
Trevor:   0d 6h 21m 11s

Missions: 61/69
Hobbies amd Pastimes: 11/42
Strangers and Freaks: 3/20
Random Events: 6/14
Miscellaneous: 1/16

Totalt har jag kommit 55% utav spelet.

Detta på två dagar haha.. Idag jobbar jag dock men ikväll äre bara fortsätta smile
Trist bara att jag gjort 61 av 69 uppdrag.. Det som är roligaste.

Edit;
Tips till er som inte kommit så långt och vill flyga runt och utforska ön. Åk in på flygplatsen och försök hitta ett "privatjet" stanna bilen framför det så stannar det och ni kan ta det. Ni kommer få 4 eller 5 stjärnor polis efter er, men de försvinner när ni är uppe i luften.

Edit 2; Vet någon hur man kan få tillbaka sitt PSN lösen utan att ha födelsedatumet? Gjorde mitt account 2008 och minns ej vad jag använde för födelsedatum.
Senast redigerat av cewee (19 september 2013)

Forummoderator
18 314 Inlägg
19 september 2013
Du vet att du har spelat GTA V för mycket när:

- Du rycker ur grannen ur bilen och hoppat på honom. Tar den för att 20 meter senare upprepa då en annan snubbe hade en "finare" bil
- Försöker hitta L3 på kontrollen du inte har med dig för att zooma när du är ute irl.
- Sitter och undrar när cashen från juvelstöten ska komma in på kontot?
- Du försöker trycka hårt på högersidan om ratten i bilen för att se om det är en cabbe...
- Startknappen i bilen är helskum. Det blir inte paus?
- Döper din hund till Chop.
- Ringer lokala bilnasaren och frågar efter nya Truffade Adder finns...
- Tycker att det är fullt normalt att hitta ett sniper rifle mitt ute i ingenstans.

9 Inlägg
19 september 2013
Jag har autosave, om jag tex byter kläder sen startar om spelet så har den andra kläder sad varför är det så?

Forummoderator
18 314 Inlägg
19 september 2013
wlarck skrev:
Jag har autosave, om jag tex byter kläder sen startar om spelet så har den andra kläder sad varför är det så?

När autosave tycker att det är dags att spara så dyker ju rutan upp: Ok to overwrite osv...
DÅ sparas det.

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
19 september 2013
Spelade lite igår och råkade leka hindenburg med Atomic blimp,en
Hittade militärbasen när jag var ute och gled runt och sen sköt dom ner mig....

Senare stal jag en 747 från flygplatsen och lyckades komma upp i luften innan poliserna skjutit sönder planet, tog lite mer än 5 minuter att flyga runt hela ön med det, sen kraschade jag i ett höghus..

Forummoderator
18 314 Inlägg
19 september 2013
Pierre_r skrev:
Spelade lite igår och råkade leka hindenburg med Atomic blimp,en
Hittade militärbasen när jag var ute och gled runt och sen sköt dom ner mig....

Senare stal jag en 747 från flygplatsen och lyckades komma upp i luften innan poliserna skjutit sönder planet, tog lite mer än 5 minuter att flyga runt hela ön med det, sen kraschade jag i ett höghus..

Whoaa! Nice! Brukar kolla på Haverikommissionen på National Geograpic. Då kan man ju göra ett eget litet haveri :-)

Sök