Nu får man allt sova har lirat sen kl15:00 var länge sen man upplevde än sådan spel känsla att det finns . Så många alternativ Att välja bland har provat allt men inte flyga . Kom in på flygplatsen men då fick 3 stjärnor o snuten var efter än . Måste säga vilken go kör känsla det är i detta spel var efter mina för väntningar . :-)
Nu får man allt sova har lirat sen kl15:00 var länge sen man upplevde än sådan spel känsla att det finns . Så många alternativ Att välja bland har provat allt men inte flyga . Kom in på flygplatsen men då fick 3 stjärnor o snuten var efter än . Måste säga vilken go kör känsla det är i detta spel var efter mina för väntningar . :-)
När du är på flygplatsen så skynda dig att ta ett litet "Learjet" som finns där. Flyg iväg och efter en stund släcks wantedlevel... Lite svårare att flyga än San Andreas då planet går fort och är lite trögare. Men klart godkänt!
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Missions: 61/69 Hobbies amd Pastimes: 11/42 Strangers and Freaks: 3/20 Random Events: 6/14 Miscellaneous: 1/16
Totalt har jag kommit 55% utav spelet.
Detta på två dagar haha.. Idag jobbar jag dock men ikväll äre bara fortsätta Trist bara att jag gjort 61 av 69 uppdrag.. Det som är roligaste.
Edit; Tips till er som inte kommit så långt och vill flyga runt och utforska ön. Åk in på flygplatsen och försök hitta ett "privatjet" stanna bilen framför det så stannar det och ni kan ta det. Ni kommer få 4 eller 5 stjärnor polis efter er, men de försvinner när ni är uppe i luften.
Edit 2; Vet någon hur man kan få tillbaka sitt PSN lösen utan att ha födelsedatumet? Gjorde mitt account 2008 och minns ej vad jag använde för födelsedatum.
- Du rycker ur grannen ur bilen och hoppat på honom. Tar den för att 20 meter senare upprepa då en annan snubbe hade en "finare" bil - Försöker hitta L3 på kontrollen du inte har med dig för att zooma när du är ute irl. - Sitter och undrar när cashen från juvelstöten ska komma in på kontot? - Du försöker trycka hårt på högersidan om ratten i bilen för att se om det är en cabbe... - Startknappen i bilen är helskum. Det blir inte paus? - Döper din hund till Chop. - Ringer lokala bilnasaren och frågar efter nya Truffade Adder finns... - Tycker att det är fullt normalt att hitta ett sniper rifle mitt ute i ingenstans.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Spelade lite igår och råkade leka hindenburg med Atomic blimp,en Hittade militärbasen när jag var ute och gled runt och sen sköt dom ner mig....
Senare stal jag en 747 från flygplatsen och lyckades komma upp i luften innan poliserna skjutit sönder planet, tog lite mer än 5 minuter att flyga runt hela ön med det, sen kraschade jag i ett höghus..
Spelade lite igår och råkade leka hindenburg med Atomic blimp,en Hittade militärbasen när jag var ute och gled runt och sen sköt dom ner mig....
Senare stal jag en 747 från flygplatsen och lyckades komma upp i luften innan poliserna skjutit sönder planet, tog lite mer än 5 minuter att flyga runt hela ön med det, sen kraschade jag i ett höghus..
Whoaa! Nice! Brukar kolla på Haverikommissionen på National Geograpic. Då kan man ju göra ett eget litet haveri :-)