2101
Sök

GTA 5 - Ps3

Forummoderator
18 314 Inlägg
19 september 2013
Kom igen alla som missat: Joina http://socialclub.rockstargames.com/crew/gorg_sweden på socialclub.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
19 september 2013
Jag fick lite problem. Skulle köra upp med min suburban uppför ett berg, och eftersom jag inte kom högst upp när bilen ville börja åka ner så hoppade jag ur bilen istället så den stannade. Eftersom jag nu stod så brant så öppnade Franklin dörren från passagerarsidan, och jag föll ur och ramlade ner en jävla bit. Trodde jag skulle dö. Men lyckades ta mig upp och få med en schysst bild, haha

https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-9e008639b9ade1fb153b8335dc20bcd5.jpg

Jag har spelat 48% av spelet. Lär väl ta och klara ut det innan man sätter igång med multiplayer sen när det släpps.

Jag älskar spelet personligen. Älskar allt med det utom en sak. När man råkar hoppa in i en vägg och faller omkull av det.. Men annars har verkligen Rockstars lyckats!

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

9 Inlägg
19 september 2013

Hittade du bilen så där eller har du byggt om den? går det att höja/sänka bilarna?

JFfoto
19 september 2013
wlarck skrev:

Hittade du bilen så där eller har du byggt om den? går det att höja/sänka bilarna?

Hittade den sådär smile bra offroad :d

3 519 Inlägg
19 september 2013
wlarck skrev:

Vad jag vet så går det endast att sänka en bil.. Har dock inte testat alla bilar än. Men det går att ommodifiera bilar med att gå terräng däck smile

Cadillac_The_King
19 september 2013
Tja kan någon hjälpa mig har vastnat på än värd där man har sniper geväret hur ska man göra där när man är på tornet och letat efter än person nån som förstår vad jag menar? Vad ska man göra? Har fått ihop 100k nu:-)

349 Inlägg
19 september 2013
Chevrolet_v8 skrev:
Tja kan någon hjälpa mig har vastnat på än värd där man har sniper geväret hur ska man göra där när man är på tornet och letat efter än person nån som förstår vad jag menar? Vad ska man göra? Har fått ihop 100k nu:-)

Var väldigt svårt att förstå vilket uppdrag, men tror jag vet vilket du menar.

Tips: Kolla efter en fönsterputsare smile

Cadillac_The_King
19 september 2013
cewee skrev:
Chevrolet_v8 skrev:

Var väldigt svårt att förstå vilket uppdrag, men tror jag vet vilket du menar.

Tips: Kolla efter en fönsterputsare smile

Ja klarade det efter 1 timme man skulle följa han med fyrljulingen sen skjuta ner än vakt och än massa lampor sen kom det ån van som man skulle skjuta några vakter sen fick man hoppa på ett plan :-) massa annat med planet men det gick vägen :-)

Junior.
292 Inlägg
20 september 2013
Nu är man klar med alla uppdrag osv bara vänta på, Online dock besviken på handlingen på bilarna.. men annars ett grymt spel som de lyckats med! smile

Never underestimate another car, You don't know what's under the hood.

Forummoderator
18 314 Inlägg
20 september 2013
Bullet--- skrev:
Var hittar man sina bilder efter att dem blivit uppladdade ifrån spelet? Kollat igenom hela min profil på social club men hittar ej tongue

Längst upp så finns det "games" Tryck på den knappen och sedan mitt på GTAV spelet.

Sen får du upp din career och en flik heter "snapmatic" Där är dom...l

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Forummoderator
18 314 Inlägg
20 september 2013
Myskillen.

https://www1.garaget.org/gallery/images/90/89434/89434-76f5e0389ec0de182d4e5292237f3a3f.jpg

Forummoderator
18 314 Inlägg
20 september 2013
Bullet--- skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Bullet--- skrev:
Var hittar man sina bilder efter att dem blivit uppladdade ifrån spelet? Kollat igenom hela min profil på social club men hittar ej tongue

Längst upp så finns det "games" Tryck på den knappen och sedan mitt på GTAV spelet.

Sen får du upp din career och en flik heter "snapmatic" Där är dom...l

Men när jag trycker på "snapmatic" då får jag upp andras bilder och inte mina egna hmm

I den gula listen finns det ett val lite till höger. Där står nog "most recent" just nu. tryck på den och välj "my photos"

Skriv hur det gick sen!

Forummoderator
18 314 Inlägg
20 september 2013
Ni som spelat San Andreas känner nog igen er! Groove Street! Safehouse och Big smokes hus i bild!

https://www1.garaget.org/gallery/images/90/89434/89434-f89c39db41e8f365f76554988e8af02d.jpg

En annan grej:
När GTA3 släpptes var det ett jävla tjafs om "seven liftes" Även jag försökte "allt" där. Är det någon likande plats som det pratas om i GTAV som ingen vet vad man ska göra med?

Not: Det var inte ett skit med seven liftes i 3:an.

3 519 Inlägg
20 september 2013
Usch, känns hemskt. Har inte spelat Gta på hela dagen. Väntar nu på en kille som ska köpa min ena bil, efter det så blir det fan kebabtallrik och gta hela kvällen big_smile

Förstår inte folk som kan säga att vissa saker var en besvikelse. Jag hade inga förväntningar alls, och jag blev bara positivt överraskad. Tex det här med körkänslan. Den är ju grym i mitt tycke, om man jämför med gta 4 tex. Och med tanke på att dom lagt ner så mycket energi på att göra spelet stort osv så tycker jag inte man kan klaga speciellt.

JFfoto
20 september 2013
Just nu leker jag runt, fuskar lite, fast bara "lower wanted level" för vill skjuta folk med sniper geväret, men ett skott och man har polisen efter sig, så tänkte det skulle bli roligare att fuska bort dom lite smile

Cadillac_The_King
20 september 2013
Mr_M_ skrev:
Usch, känns hemskt. Har inte spelat Gta på hela dagen. Väntar nu på en kille som ska köpa min ena bil, efter det så blir det fan kebabtallrik och gta hela kvällen big_smile

Förstår inte folk som kan säga att vissa saker var en besvikelse. Jag hade inga förväntningar alls, och jag blev bara positivt överraskad. Tex det här med körkänslan. Den är ju grym i mitt tycke, om man jämför med gta 4 tex. Och med tanke på att dom lagt ner så mycket energi på att göra spelet stort osv så tycker jag inte man kan klaga speciellt.

Håller helt med kör känslan är riktigt bra

Cadillac_The_King
20 september 2013
Hopp då har man fått ihop 6500000:- på Gta 5 tips på vad man kan göra åt lite pengar än o köpa vapen och pimpa och trimma bilen vad kan man köpa mer?:-)

1 722 Inlägg
20 september 2013
Kalltkaffe skrev:
Just nu leker jag runt, fuskar lite, fast bara "lower wanted level" för vill skjuta folk med sniper geväret, men ett skott och man har polisen efter sig, så tänkte det skulle bli roligare att fuska bort dom lite smile

hur får du fusket o funka ?? ??

så less ,blir ju typ aldrig av med snutarna
Senast redigerat av Kanelbullen (20 september 2013)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

JFfoto
20 september 2013
Kanelbullen skrev:
Kalltkaffe skrev:

http://gtaforums.com/topic/593093-gta-v … -spoilers/

bara trycka medans du spelar smile

1 722 Inlägg
20 september 2013
Kalltkaffe skrev:
Kanelbullen skrev:
Kalltkaffe skrev:

http://gtaforums.com/topic/593093-gta-v … -spoilers/

bara trycka medans du spelar smile

´funkar inte för mig .... hur jag än försöker.... (Xbox 360)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Sök