2415
Sök

GTA 5 - Ps3

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
22 september 2013
Flera som har problem att spara foton man tar med mobilen i spelet?

Det dryga är ju även när man stylat/trimmat en bil som man sedan "tappar bort". Man åker någonstans och ska göra nå annat, ställer bilen på ett ställe, sen när man ska ha bilen så finns den inte kvar hmm

Aktier är jag fan inge vidare bra på, men får väl försöka tongue

OBS!
Taget från min egna mobil!
https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-fc0ca3e4c5c439964e33c8caf551ea9d.jpg

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

254 Inlägg
22 september 2013
Growe skrev:
SuddenRacing skrev:
hur rånar man värdetransporten på pengar?

spränger bort dörren... sen hur man gör det är en annan 5:A

mot att fixa hårdare vapen smile

SuddenRacing Performance Club

Cadillac_The_King
22 september 2013
Pust klarade ubåt uppdraget så klart så när man har klarat det så laddar det bara o är hel svart

Random
480 Inlägg
22 september 2013
SuddenRacing skrev:
hur rånar man värdetransporten på pengar?

Dödar vakterna sen skjuter sönder bak dörrarna. Så kommer pengarna hamna på marken. Måste skjuta en hel del.

236 Inlägg
22 september 2013
Chevrolet_v8 skrev:
Pust klarade ubåt uppdraget så klart så när man har klarat det så laddar det bara o är hel svart

Alltså när du ska råna fraktfartyget?
Vinsten du får efter uppdraget kommer vara ännu en överraskning hahaha tongue

Power is measured in dB

Cadillac_The_King
22 september 2013
CustomSS1 skrev:
Chevrolet_v8 skrev:

Alltså när du ska råna fraktfartyget?
Vinsten du får efter uppdraget kommer vara ännu en överraskning hahaha tongue

Jaså

1 722 Inlägg
22 september 2013
hur mycket pengar har ni ??? man får ju inget på uppdragen......

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

453 Inlägg
22 september 2013
Har 27 miljoner på vardera gubbe. Köpte spelet torsdags kväll började spela nu i fredags och är klar med själva "storyn" nu verkar det som. kom upp massa text vilka som gjort spelet osv.

Någon som med kommit förbi det och vet vad som händer nu? Det är ju dom uppdragen som är roliga.

1 722 Inlägg
22 september 2013
hur fan är det möljigt ???

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

453 Inlägg
22 september 2013
Kanelbullen skrev:

Vadå?

1 722 Inlägg
22 september 2013
Timjoh skrev:
Kanelbullen skrev:

Vadå?

tänkte att hur man tjänar miljoner..... cool

453 Inlägg
22 september 2013
Kanelbullen skrev:
Timjoh skrev:
Kanelbullen skrev:

Vadå?

För att inte avslöja för mkt så är det en "sista stöt" dom gör i spelet. Annars är det aktier. har dock inte pillat något med det smile Någon som vet hur man kan plocka upp en prostituerad eller typ umgås med sin fru eller liknande? Man kan ju gå fram till dom men man står bara där haha.

Cadillac_The_King
22 september 2013
Timjoh skrev:
Kanelbullen skrev:
Timjoh skrev:

Vadå?

För att inte avslöja för mkt så är det en "sista stöt" dom gör i spelet. Annars är det aktier. har dock inte pillat något med det smile Någon som vet hur man kan plocka upp en prostituerad eller typ umgås med sin fru eller liknande? Man kan ju gå fram till dom men man står bara där haha.

Jag lyckades 1gång då körde jag upp i jämte o tuta så hoppa hon in:-)

Cadillac_The_King
22 september 2013
Vad ska man göra om inga fler uppdrag kommer upp? Behöver man mer cash då man har lagt allt på aktier?

254 Inlägg
22 september 2013
Chevrolet_v8 skrev:
Timjoh skrev:
Kanelbullen skrev:

Vänta till kvällen kommer sen glida runt sakta o leta upp chicks o tuta eller tryck på höger på korset
Senast redigerat av SuddenRacing (22 september 2013)

SuddenRacing Performance Club

Cadillac_The_King
22 september 2013
SuddenRacing skrev:
Chevrolet_v8 skrev:
Timjoh skrev:

Vänta till kvällen kommer sen glida runt sakta o leta upp chicks o tuta eller tryck på höger på korset

Har prövat allt

Meldem
4 137 Inlägg
22 september 2013
Chevrolet_v8 skrev:
SuddenRacing skrev:
Chevrolet_v8 skrev:

Har prövat allt

Om du har gjort uppdraget med han weedkillen, man tar ett bloss av nån kille som vill legalisera Maja. Det är ett ganska tidigt uppdrag. Och man ska skjuta massa Aliens eller Clowner.
Iaf, på den platsen brukar det stå några hoes.
Går ju även åka till strippklubben och följa med strippan hem, och man får hennes nummer och kan ringa o ha lite skoj när man vill nästan. ;P

JFfoto
22 september 2013
Och nu klarade jag av storyn smile Kollar på eftertexten nu! lite småuppdrag bara, men själva storyn är klar..härlig känsla smile

Forummoderator
18 314 Inlägg
22 september 2013
Kalltkaffe skrev:
Och nu klarade jag av storyn smile Kollar på eftertexten nu! lite småuppdrag bara, men själva storyn är klar..härlig känsla smile

Shit! Jag ligger pa ca 35% och har mycket kvar... Men nu ar det inga ungar hemma pa en vecka sa... Grymt spel.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

JFfoto
22 september 2013
Dieselsmurfen skrev:
Kalltkaffe skrev:

Shit! Jag ligger pa ca 35% och har mycket kvar... Men nu ar det inga ungar hemma pa en vecka sa... Grymt spel.

hehe :p ja alltså har typ något på 60% procent nu, mycket kvar av spelet för att få 100% smile

Sök