2342
Sök

GTA 5 - Ps3

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
23 september 2013
Brådhis skrev:
Mr_M_ skrev:
Brådhis skrev:

Operativsystemet?

//Brådhis

Tar det så mkt plats?

Ingen aning. Men du får tänka på att sparningar och så´nt också tar plats.

//Brådhis

Sparningar tar inte så mkt plats. Såg att sparande på på både gta och cod är räknat i kb. Och max är 1000kb.. Så.. Skumt är det

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

236 Inlägg
23 september 2013
FYI, till alla bilgalningar.
Alla uppgraderingar/modifikationer till bilen blir gratis om man köper Los Santos Customs för ~350'000 dollar.

Power is measured in dB

3 519 Inlägg
23 september 2013
CustomSS1 skrev:
Alla uppgraderingar/modifikationer till bilen blir gratis om man köper Los Santos Customs för ~350'000 dollar.

Good big_smile
Tack smile

11 Inlägg
23 september 2013
Har fasnat sad
Hr bara ubåts uppdraget jag kan göra men har ingen ubåt!!  Hur fan ska man göra?!?!

3 519 Inlägg
23 september 2013
Salba__ skrev:
Har fasnat sad
Hr bara ubåts uppdraget jag kan göra men har ingen ubåt!!  Hur fan ska man göra?!?!

Vart är ubåten?

11 Inlägg
23 september 2013
Mr_M_ skrev:
Salba__ skrev:
Har fasnat sad

Vart är ubåten?

Haha, det vet jag inte! Annars hade jag ju redan klarat de uppdrag!

514 Inlägg
23 september 2013
Har problem med gta5 spelet, systemet verkar inte funka på min ps3, så kan inte komma IN på själva spelet,
Vad ska jag göra???!!
Hänga ut ginza som k#ksugare?
Eller nån som har tips? Är lovligt förbannad just nu

349 Inlägg
23 september 2013
volvochefen skrev:
Har problem med gta5 spelet, systemet verkar inte funka på min ps3, så kan inte komma IN på själva spelet,
Vad ska jag göra???!!
Hänga ut ginza som k#ksugare?
Eller nån som har tips? Är lovligt förbannad just nu

Vad står det när du försöker starta?

514 Inlägg
23 september 2013
Fick nån felkod av nåt slag, sen när ja prova återställa systemet så finns inte symbolen man ska trycka på för att komma in i spelet

Cadillac_The_King
23 september 2013
CustomSS1 skrev:

Hur köper man det?

11 Inlägg
23 september 2013
Salba__ skrev:
Har fasnat sad

Någon som vet??

denkz
323 Inlägg
23 september 2013
Klarade storyn i spelet tidigare idag, känns tomt bara sad . Vill ha meeeer story!

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
23 september 2013
Salba__ skrev:
Salba__ skrev:
Har fasnat sad

Någon som vet??

Är det med Trevor? Har du varit inne i Floyds lägenhet och gått igenom uppdraget?

Här är en youtubefilm på ubåts uppdraget visserligen på finska men man ser vad man ska göra:
https://www.youtube.com/watch?v=6tZ7oOSGdwo

236 Inlägg
23 september 2013
Chevrolet_v8 skrev:
CustomSS1 skrev:

Hur köper man det?

När man har kommit en liten bit in i spelet får man möjligheten att köpa olika fastigheter runt på kartan.
En av dem är Los Santos Customs, som ligger på sandy beach (norr om Vinewood).
Det är bara att gå upp till skylten utanför byggnaden som man vill köpa, och så får man en notifikation om att köpa.

En sak till, köper man hangaren på Los Santos international airport så får man ingen wanted level när man går in på flygplatsen. big_smile

Power is measured in dB

JFfoto
23 september 2013
Nu ska jag försöka sno stridsflyget som är i militärbasen big_smile kommer en bild om jag lyckas big_smile

JFfoto
23 september 2013
Haha, dör flera gånger, och värdelös man är, fick upp den i luften och skulle manövrera planet för missilerna, kraschade in i ett träd, vingen gick av och allt exploderade.. hah

Kom på en sak, tänk om man på online, kan samla ihop ett crew och storma militärbasen för att sno ett cargo plan, vilket tar ett tag för att få dom att lyfta, så kan resterande 13-15 st hålla tillbaka armén som kommer big_smile
Senast redigerat av Kalltkaffe (23 september 2013)

JFfoto
23 september 2013
Åh fy vad värdelöst, tog jetplanet, landade på trevors flygplats, sparade spelet, dog, laddade om spelet och så är den borta :S

847 Inlägg
23 september 2013
Kanelbullen skrev:
Hur får man snabba cash???? har bara 1447 ......

tja, vill du ha snabba pengar kolla denna video:

http://www.youtube.com/watch?v=6sUeLMdZ … mp;index=3

Kör den båten till detta ställe:

http://www.youtube.com/watch?v=cNG4W1G5 … mp;index=4

Sen om du t.ex väljer franklin, då kör du med honom till det stället han visar så ska du hitta ett stort gult skrälle nere på botten, sen ser du den lilla väskan som blinkar, ta den , sen byter du till en annan gubbe, sen direkt när du bytt till en annan gubbe byter du tillbaka till franklin, sen tar du väskan , byter gubbe igen och fortsätter så hela tiden tills du är nöjd, du får 25.000 dollar för varje gång du tar den, min kompis satt en hel dag och fick ihop 500miljoner dollar, ( jag skulle inte orka hålla på en hel dag dock tongue ) men beror ju på hur bra tålamod man har till det, när du e nöjd så går du upp på land och tar Quick save.

Där har du ett snabbt sätt att tjäna mycket pengar fort, jag drog in 2miljoner dollar på ca 30minuter

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

Cadillac_The_King
23 september 2013
Hur tar man ut junior ? När man ska slå ner 2 gubbar och junior hittar jag inte?

JFfoto
23 september 2013
Var ute i bergen och körde nyss, helt ensam, trodde jag, helt plötsligt kom det en på cross och skriker att jag är på privat mark och håller på, och längre bort kommer två till crossar.. sköt den som var närmast, både han och jag ramlar ner för berget och dör.. hahaha, trodde inte dom kunde komma och säga så, sjukt bra big_smile
Senast redigerat av Kalltkaffe (23 september 2013)

Sök