Har problem med gta5 spelet, systemet verkar inte funka på min ps3, så kan inte komma IN på själva spelet, Vad ska jag göra???!! Hänga ut ginza som k#ksugare? Eller nån som har tips? Är lovligt förbannad just nu
Har problem med gta5 spelet, systemet verkar inte funka på min ps3, så kan inte komma IN på själva spelet, Vad ska jag göra???!! Hänga ut ginza som k#ksugare? Eller nån som har tips? Är lovligt förbannad just nu
FYI, till alla bilgalningar. Alla uppgraderingar/modifikationer till bilen blir gratis om man köper Los Santos Customs för ~350'000 dollar.
Hur köper man det?
När man har kommit en liten bit in i spelet får man möjligheten att köpa olika fastigheter runt på kartan. En av dem är Los Santos Customs, som ligger på sandy beach (norr om Vinewood). Det är bara att gå upp till skylten utanför byggnaden som man vill köpa, och så får man en notifikation om att köpa.
En sak till, köper man hangaren på Los Santos international airport så får man ingen wanted level när man går in på flygplatsen.
Haha, dör flera gånger, och värdelös man är, fick upp den i luften och skulle manövrera planet för missilerna, kraschade in i ett träd, vingen gick av och allt exploderade.. hah
Kom på en sak, tänk om man på online, kan samla ihop ett crew och storma militärbasen för att sno ett cargo plan, vilket tar ett tag för att få dom att lyfta, så kan resterande 13-15 st hålla tillbaka armén som kommer
Senast redigerat av Kalltkaffe (23 september 2013)
Sen om du t.ex väljer franklin, då kör du med honom till det stället han visar så ska du hitta ett stort gult skrälle nere på botten, sen ser du den lilla väskan som blinkar, ta den , sen byter du till en annan gubbe, sen direkt när du bytt till en annan gubbe byter du tillbaka till franklin, sen tar du väskan , byter gubbe igen och fortsätter så hela tiden tills du är nöjd, du får 25.000 dollar för varje gång du tar den, min kompis satt en hel dag och fick ihop 500miljoner dollar, ( jag skulle inte orka hålla på en hel dag dock ) men beror ju på hur bra tålamod man har till det, när du e nöjd så går du upp på land och tar Quick save.
Där har du ett snabbt sätt att tjäna mycket pengar fort, jag drog in 2miljoner dollar på ca 30minuter
Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Var ute i bergen och körde nyss, helt ensam, trodde jag, helt plötsligt kom det en på cross och skriker att jag är på privat mark och håller på, och längre bort kommer två till crossar.. sköt den som var närmast, både han och jag ramlar ner för berget och dör.. hahaha, trodde inte dom kunde komma och säga så, sjukt bra
Senast redigerat av Kalltkaffe (23 september 2013)