1768
Sök

GTA 5 - Ps3

Dieselsmurfen skrev:
Chevrolet_v8 skrev:

Hur får man råd med det?

Fuska!

Tidigare i tråden beskrevs det hur man kan ta en "hidden package" under vattnet och upprepa detta i all oändlighet med +25 lök in på kontot varje sekund... Gjorde detta och dyngade in 3 mille lite drygt på en trekvart...

Var snack om att R* skulle "straffa" de som utnyttjade detta (om man senare använder Online, annars kan dem nog inte göra något)

Precis som att dem har börjat undersöka varför några leverantörer skickade ut spelet innan release

Trevor som är ny CEO på Rockstar? tongue

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
25 september 2013
RightFront skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Chevrolet_v8 skrev:

Hur får man råd med det?

Fuska!

Tidigare i tråden beskrevs det hur man kan ta en "hidden package" under vattnet och upprepa detta i all oändlighet med +25 lök in på kontot varje sekund... Gjorde detta och dyngade in 3 mille lite drygt på en trekvart...

Var snack om att R* skulle "straffa" de som utnyttjade detta (om man senare använder Online, annars kan dem nog inte göra något)

Precis som att dem har börjat undersöka varför några leverantörer skickade ut spelet innan release

Har läst detta jag med.. Att dom tex ska frysa ens konto

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

Mr_M_ skrev:
RightFront skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Fuska!

Har läst detta jag med.. Att dom tex ska frysa ens konto

Jaha, det straffet låter inte trevligt hmm

Anledningen till detta sägs vara att det kommer komma möjlighet att köpa valuta i spelet för verkliga pengar (sk. pay2win) och det skulle dra ner försäljningen rejält om det gick att få tag på $ gratis. Som vanligt är inget bekräftat, men värt att tänkta på om man funderar på att utnyttja buggar smile

För Volvo i tiden
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.

Tar tillbaka det jag sa om bilskroten tidigare!
Skaffa militärflygplanet så kan man tjäna bra med pengar på gamla polisbilar smile

För Volvo i tiden

1 722 Inlägg
25 september 2013
Chevrolet_v8 skrev:
Verkar som att man har klarat alla uppdrag nu vad ska man göra för få mer cash ? Jag har köpt lite butiker och båt plats och garage även köpt aktier men. Inga mer pengar får man så vad ska man göra nu för något?

hur kan man köpa butiker ??? o båtplats?!???!?! och vad är det för aktier ni pratar om?!?!?! hur kan ni alla andra ha flera miljoner o jag har bara 1000 kr ....!??!

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
25 september 2013
Ställde till med en massa saker inne på flygplatsen efter jag hade köpt en hangar, när jag hade tröttnat och var på väg därifrån så skulle en 747:a landa och krockar såklart med en bagagetraktor som hade kört ut på landningsbanan... det gick inte jättebra för nån av dom, men jag tjänade $11 från föraren som dog.

Forummoderator
18 314 Inlägg
25 september 2013
Pierre_r skrev:
Ställde till med en massa saker inne på flygplatsen efter jag hade köpt en hangar, när jag hade tröttnat och var på väg därifrån så skulle en 747:a landa och krockar såklart med en bagagetraktor som hade kört ut på landningsbanan... det gick inte jättebra för nån av dom, men jag tjänade $11 från föraren som dog.

Hehe... Klockrent!

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Forummoderator
18 314 Inlägg
25 september 2013
Köper ni marinan uppe i "Nordväst" så får ni ubåten.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

3 519 Inlägg
25 september 2013
Kanelbullen skrev:
Chevrolet_v8 skrev:
Verkar som att man har klarat alla uppdrag nu vad ska man göra för få mer cash ? Jag har köpt lite butiker och båt plats och garage även köpt aktier men. Inga mer pengar får man så vad ska man göra nu för något?

hur kan man köpa butiker ??? o båtplats?!???!?! och vad är det för aktier ni pratar om?!?!?! hur kan ni alla andra ha flera miljoner o jag har bara 1000 kr ....!??!

Hur långt in i spelet har du kommit?

1 722 Inlägg
25 september 2013
Mr_M_ skrev:
Kanelbullen skrev:
Chevrolet_v8 skrev:

Vet inte.....

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

148 Inlägg
25 september 2013
Äntligen klarat ut storyn nu! Känns gutt, blir mest att svina runt nu och jävlas med polisen lite extra big_smile

Verkar vara mycket småuppdrag och annat man ska göra för att få 100%. Hade 60% när storyn var slut.

3 519 Inlägg
25 september 2013
Kanelbullen skrev:
Mr_M_ skrev:
Kanelbullen skrev:

Vet inte.....

Du får mera pengar ju längre in i storyn du kommer smile

JFfoto
25 september 2013
ubåten finns även på trevors flygplats på baksidan, inte direkt i början då men.. men man behöver en cargobob och lyfta bort den :p hah

1 232 Inlägg
26 september 2013
Trådstartare
nya utstuderande tankar och förundringar efter all denna väntan....

va det som du tänkt dej?

bra:

dåligt:

undran "hur tänkte dom här":

osv kom med åsikter........

* Voff voff *
10 989 Inlägg
26 september 2013
Har inte hunnit spela särskilt mycket ännu, men rent spontant verkar det riktigt bra vad det gäller spelkontroll och story.

Gillar dock inte känslan i bilarna. Alldeles för bra bromsar t.ex.. Känns som att spela arkad tyvärr...

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

Fri fart för ett fritt folk!
14 748 Inlägg
26 september 2013
Brådhis skrev:
Har inte hunnit spela särskilt mycket ännu, men rent spontant verkar det riktigt bra vad det gäller spelkontroll och story.

Gillar dock inte känslan i bilarna. Alldeles för bra bromsar t.ex.. Känns som att spela arkad tyvärr...

//Brådhis

finns vissa egenskaper jag hatar.. bilarna är rätt okej. men hojarna är astråikga..quaden är ännu tråkigare..noll känsla och svårt att åka på bakhjulet med hojarna sad och fortfarande inga bilar med diff så man kan åka iväg med rejält bryt

spinner på båda när man burnar men sen är det inte mycket mer sen börjar den typ enhjula

Kör fort så hinner inget hända...

Forummoderator
18 314 Inlägg
26 september 2013
Nöjd överlag med det. Saknar dock just nu möjligheten att köpa "Los santos customs" eller måste man vara en viss gubbe?

Random
480 Inlägg
26 september 2013
Dieselsmurfen skrev:
Nöjd överlag med det. Saknar dock just nu möjligheten att köpa "Los santos customs" eller måste man vara en viss gubbe?

Du kan köpa den med Franklin. Kostar runt 370K har jag för mig.

Cadillac_The_King
26 september 2013
Fimp3n skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Förstår inte redigt på hur man får miljoner har sökt efter båten man dyker med även ubåten bet Ifan vart man hittar dom har sökt runt flygplatsen med mm . O det med aktierna fattar jag nada blir ju inte miljoner på det heller hehe

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
26 september 2013
Chevrolet_v8 skrev:
Fimp3n skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Förstår inte redigt på hur man får miljoner har sökt efter båten man dyker med även ubåten bet Ifan vart man hittar dom har sökt runt flygplatsen med mm . O det med aktierna fattar jag nada blir ju inte miljoner på det heller hehe

Sista uppdraget ger en rätt fin hacka om man säger så

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Sök