Stort plus till allt det uppenbara, som så att byta karaktärer och stor karta med mera.
Men de saker jag blev lite besviken på var:
Väghållningen på bilarna, visst, sportbilarna kan ha sån väghållning, men sen om man kollar på suvarna så är även dom fastklistrade mot marken.. tycker dom borde ändrat väghållningen beroende på bilmodell, att suvarna skulle kränga lite mer och gunga lite när man gör en tvärsväng. Ingen bil som knappt överstyr eller understyr något.
Och att vissa suvar ska ha 4x4, alla är typ bakhjulsdrivna, finns väl ingen bil på hela spelet som har 4x4? På en pickup står det 4x4 men när man burnar så är det bara bakhjulen som snurrar.
Bilarna går knappt sönder, vill se mer än repor och en snett hjul om jag kraschar bilen flera gånger.
Att karaktärerna ändrar kläder automatiskt, ingen idé att byta kläder på dom, ändras till nästa laddning typ.
Likaså bilar man gjort om, ibland försvinner dom, gjorde om Trevors bil, men sen var allt borta.
Och ett stort stort minus till polisen, så dåligt gjort. Står jag uppe på ett berg, en vandrare kommer ensam, skjuter honom, med pistol och ljuddämpare. Så får man en stjärna och polisen är uppe på berget inom 10 sekunder. Sen skjuter dom hela tiden mot en och kraschar in i en. Därför använder jag "less wanted level" koden när jag vill ha roligt. Slår då av autosave och sparar inte spelet förens jag slutar fuska.
Vissa bilar kan man inte göra om alls typ. Vill ha mer kjolpaket och andra saker.
Siktet i spelet, ibland ser man ju inte alls vart man siktar, en liten liten vit prick, går att göra så den får en vit ring runt också, men även då är det svårt att se ibland, tycker man skulle kunna ändra färg på den åtminstånde.
Att kikarsikten på alla vapen är bara till för utseendet, man ser inte längre med ett kikarsikte om man zoomar in.
Att man inte kan huka sig ner längre, utan då smyger man bara.
Men typ, resten är sjukt bra, spelat varje dag nu sen jag fick spelet