1558
Sök

GTA 5 - Ps3

Random
480 Inlägg
26 september 2013
Chevrolet_v8 skrev:
Fimp3n skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Nöjd överlag med det. Saknar dock just nu möjligheten att köpa "Los santos customs" eller måste man vara en viss gubbe?

Du kan köpa den med Franklin. Kostar runt 370K har jag för mig.

Förstår inte redigt på hur man får miljoner har sökt efter båten man dyker med även ubåten bet Ifan vart man hittar dom har sökt runt flygplatsen med mm . O det med aktierna fattar jag nada blir ju inte miljoner på det heller hehe

Länkade ett youtube klipp lite längre bak i tråden där en snubbe förklarar ganska bra hur man tjänar pengar på aktier.

236 Inlägg
26 september 2013
Martin81 skrev:
nya utstuderande tankar och förundringar efter all denna väntan....

va det som du tänkt dej?

bra:

dåligt:

undran "hur tänkte dom här":

osv kom med åsikter........

Rockstar verkar ha fokuserat mycket på detaljer i GTA 5, vilket gör spelet grymt.
T.ex. om man skjuter på bränsletanken så börjar den läcka under bilen och skapar ett "spår" av bensin på vägen när man kör. Om man nu skjuter på bensinspåret på vägen så kommer spåret börja brinna tills den når bilen, som exploderar.
Sen märkte jag nyss att folk på gatan tar upp sina mobiler och tar bild på min porsche som är ombyggd till en banbil... random men kul.

Det finns massor med olika bilar, båtar, flygplan och helikoptrar... variationen är alltså stor. cool
Och sist, den stora (jäkligt stora!!!) kartan gör att det alltid finns något nytt att se.
Senast redigerat av CustomSS1 (26 september 2013)

Power is measured in dB

Cadillac_The_King
26 september 2013
Fimp3n skrev:
Chevrolet_v8 skrev:
Fimp3n skrev:

Du kan köpa den med Franklin. Kostar runt 370K har jag för mig.

Förstår inte redigt på hur man får miljoner har sökt efter båten man dyker med även ubåten bet Ifan vart man hittar dom har sökt runt flygplatsen med mm . O det med aktierna fattar jag nada blir ju inte miljoner på det heller hehe

Länkade ett youtube klipp lite längre bak i tråden där en snubbe förklarar ganska bra hur man tjänar pengar på aktier.

Jo gjorde samma som han men det funkade inte hade inte samma namn på aktierna från början

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
26 september 2013
CustomSS1 skrev:
Martin81 skrev:
nya utstuderande tankar och förundringar efter all denna väntan....

va det som du tänkt dej?

bra:

dåligt:

undran "hur tänkte dom här":

osv kom med åsikter........

Rockstar verkar ha fokuserat mycket på detaljer i GTA 5, vilket gör spelet grymt.
T.ex. om man skjuter på bränsletanken så börjar den läcka under bilen och skapar ett "spår" av bensin på vägen när man kör. Om man nu skjuter på bensinspåret på vägen så kommer spåret börja brinna tills den når bilen, som exploderar.
Sen märkte jag nyss att folk på gatan tar upp sina mobiler och tar bild på min porsche som är ombyggd till en banbil... random men kul.

Det finns massor med olika bilar, båtar, flygplan och helikoptrar... variationen är alltså stor. cool
Och sist, den stora (jäkligt stora!!!) kartan gör att det alltid finns något nytt att se.

Håller med.. Även på botten av havet finns massor av varierande saker att utforska big_smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

JFfoto
26 september 2013
Stort plus till allt det uppenbara, som så att byta karaktärer och stor karta med mera.

Men de saker jag blev lite besviken på var:

Väghållningen på bilarna, visst, sportbilarna kan ha sån väghållning, men sen om man kollar på suvarna så är även dom fastklistrade mot marken.. tycker dom borde ändrat väghållningen beroende på bilmodell, att suvarna skulle kränga lite mer och gunga lite när man gör en tvärsväng. Ingen bil som knappt överstyr eller understyr något.

Och att vissa suvar ska ha 4x4, alla är typ bakhjulsdrivna, finns väl ingen bil på hela spelet som har 4x4? På en pickup står det 4x4 men när man burnar så är det bara bakhjulen som snurrar.

Bilarna går knappt sönder, vill se mer än repor och en snett hjul om jag kraschar bilen flera gånger.

Att karaktärerna ändrar kläder automatiskt, ingen idé att byta kläder på dom, ändras till nästa laddning typ.

Likaså bilar man gjort om, ibland försvinner dom, gjorde om Trevors bil, men sen var allt borta.

Och ett stort stort minus till polisen, så dåligt gjort. Står jag uppe på ett berg, en vandrare kommer ensam, skjuter honom, med pistol och ljuddämpare. Så får man en stjärna och polisen är uppe på berget inom 10 sekunder. Sen skjuter dom hela tiden mot en och kraschar in i en. Därför använder jag "less wanted level" koden när jag vill ha roligt. Slår då av autosave och sparar inte spelet förens jag slutar fuska.

Vissa bilar kan man inte göra om alls typ. Vill ha mer kjolpaket och andra saker.

Siktet i spelet, ibland ser man ju inte alls vart man siktar, en liten liten vit prick, går att göra så den får en vit ring runt också, men även då är det svårt att se ibland, tycker man skulle kunna ändra färg på den åtminstånde.

Att kikarsikten på alla vapen är bara till för utseendet, man ser inte längre med ett kikarsikte om man zoomar in.

Att man inte kan huka sig ner längre, utan då smyger man bara.

Men typ, resten är sjukt bra, spelat varje dag nu sen jag fick spelet smile

Kalltkaffe skrev:
Och att vissa suvar ska ha 4x4, alla är typ bakhjulsdrivna, finns väl ingen bil på hela spelet som har 4x4? På en pickup står det 4x4 men när man burnar så är det bara bakhjulen som snurrar.

Jag har hittat en (1) fyrhjulsdriven tongue
Hoppas att de löser detta

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
26 september 2013
RightFront skrev:
Kalltkaffe skrev:

Tycker jag hittat flera 4x4 bilar. Man märker när man ska köra "terräng" att dom tar sig bättre fram än andra

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

236 Inlägg
26 september 2013
RightFront skrev:
Kalltkaffe skrev:

Berätta gärna vilken.
Bakhjulsdrivna offroad-bilar funkar hyffsat, men jag skulle föredra 4x4.

Power is measured in dB

JFfoto
26 september 2013
RightFront skrev:
Kalltkaffe skrev:

Mr_M_ skrev:
RightFront skrev:
Kalltkaffe skrev:

Tycker jag hittat flera 4x4 bilar. Man märker när man ska köra "terräng" att dom tar sig bättre fram än andra

Får kolla upp det smile

1 722 Inlägg
26 september 2013
Nu när jag hittade den dära " hidden package" körde jag några upp till 1.500.000 .... men nu när jag är tillbaka o ville få mera pengar.... d¨å funkar det inte igen , då är det borta

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

236 Inlägg
26 september 2013
Kanelbullen skrev:
Nu när jag hittade den dära " hidden package" körde jag några upp till 1.500.000 .... men nu när jag är tillbaka o ville få mera pengar.... d¨å funkar det inte igen , då är det borta

Tyvärr funkar det tricket bara en gång. När du lämnar området så kommer paketet aldrig tillbaka.

Power is measured in dB

1 722 Inlägg
26 september 2013
CustomSS1 skrev:
Kanelbullen skrev:

Tyvärr funkar det tricket bara en gång. När du lämnar området så kommer paketet aldrig tillbaka.

ääääääääääääääääääääääääääääääääääääh  mad mad    big_smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

1 722 Inlägg
26 september 2013
Funkar det då att köra med det andra "hidden package" ???

1 232 Inlägg
26 september 2013
Trådstartare
själv tyckte jag att snutarna är relatift lätta att dra, skulle vara svårare sa dom, men men....
lyktstolpar,bilar,m.m går sönder men EJ BUSKAR Å TRÄD! lite jobbigt kan vara ibland....
självklart hade jag viljat huka mej med och även pricken vid siktet stör mej, tycker auto aim funkar så där, bra när man står vid ett skydd men i öppet fält, njaaaaa..

uppdragen verkar också relatift lätta, har ej kommit längre än typ 25-30% men ändå,

nåja när kommer onlinen igång?

349 Inlägg
26 september 2013
Martin81 skrev:
själv tyckte jag att snutarna är relatift lätta att dra, skulle vara svårare sa dom, men men....
lyktstolpar,bilar,m.m går sönder men EJ BUSKAR Å TRÄD! lite jobbigt kan vara ibland....
självklart hade jag viljat huka mej med och även pricken vid siktet stör mej, tycker auto aim funkar så där, bra när man står vid ett skydd men i öppet fält, njaaaaa..

uppdragen verkar också relatift lätta, har ej kommit längre än typ 25-30% men ändå,

1oktober om de inte ändrats sedan dagen det kom ut.

1 232 Inlägg
26 september 2013
Trådstartare
cewee skrev:
Martin81 skrev:

ok, thanks!

349 Inlägg
26 september 2013
Martin81 skrev:
cewee skrev:
Martin81 skrev:

ok, thanks!

smile

dags för GTA-paus några dagar; +75% avklarat
Hur långt har alla kommit? smile

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

Junior.
292 Inlägg
26 september 2013
Har kommit över 75% ska nog hinna komma så närma 100% som möjligt tills de släpper online nästa vecka! smile

Never underestimate another car, You don't know what's under the hood.

453 Inlägg
28 september 2013
Är besviken på spelet när själva storyn va slut. Vad ska man göra nu liksom? hoppa fallskärm och göra uppdrag för freaks resten av spelet?

Kan man inte råna någon bank eller göra några häftiga uppdrag som man gjorde i storyn?

Sök