hehe jag vet inte men nån har ju kommit på och visar andra, ja han verkar inte ge upp, han köpte dendär lyxvillan för 150 miljoner sen fixade han ca 500miljoner till hehe tar ca 20-40minuter att få ihop mellan 1,5-3 miljoner
Fungerar hur bra som helst. Bara man inte är för snabb att byta gubbe... Vänta 2 sekunder. Eftersom jag misstänker att det är kört sen när man kör quick save så får jag väl gå ner i gillestugan och köra ett race under dagen med jämna mellanrum... Siktar på ca 50 millar om jag orkar.
Man kan göra detta hur länge som helst bara man ser till att efter sista gången man har bytt till den som är under vatten och tar det paketet låter det vara kvar. När man har tröttnat ska man göra ett skifte till och se till att paketet finns kvar på den saken sen efter man har kommit upp på ytan kan man spara. Har gjort så med Franklin och efter 2 riktiga dagar var det kvar där när Michael hade dåligt med pengar.
Passa er för "tunnelbanan"! Klev på ett tåg långt ner i underjorden och det gick MYCKET sakta. Tog en evighet till nästa station och man kunde inte göra ngt...
Passa er för "tunnelbanan"! Klev på ett tåg långt ner i underjorden och det gick MYCKET sakta. Tog en evighet till nästa station och man kunde inte göra ngt...
Tog alla tre på en helikopter tur, skulle se vad dom gjorde om man hoppade ur helikoptern, Michael hade visst ingen fallskärm så han blev kvar i helikoptern :p
Sladdade runt (oavsiktligt) och se på fan? En styck Bugatti Veyron parkerad framför mig. Den står nu fullutrustad i mitt garage i Vinewood. Även en Phantom plus annat står där. Toktrimmade...