1707
Sök

GTA 5 - Ps3

Forummoderator
18 314 Inlägg
1 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Dieselsmurfen skrev:
BlauMes skrev:

Om du går raka vägen in i en militärbas i verkligheten, blir du välkomnad med ballonger och presenter då? :-P

Hehe... Ligger nåt i detta...

Men: Är det bara jag som missat detta eller har flikarna "Friends" och "Gallery" funnits förut?

Online är offline.

För att kunna spela online så skulle det komma en uppdatering.. Har du sökt efter någon sådan?
Jag orkar inte starta mitt ps3, känner på mig att jag inte kommer kunna lira online ändå för jag har för dåligt med utrymme på disken hmm

Möjligt... Jag kollar flera ggr i timmen nu. Hemma hela dagen. Men väljer man online så står det "Will be available when launched" eller något i den stilen.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
1 oktober 2013
Dieselsmurfen skrev:
Mr_M_ skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Hehe... Ligger nåt i detta...

Men: Är det bara jag som missat detta eller har flikarna "Friends" och "Gallery" funnits förut?

Online är offline.

För att kunna spela online så skulle det komma en uppdatering.. Har du sökt efter någon sådan?
Jag orkar inte starta mitt ps3, känner på mig att jag inte kommer kunna lira online ändå för jag har för dåligt med utrymme på disken hmm

Möjligt... Jag kollar flera ggr i timmen nu. Hemma hela dagen. Men väljer man online så står det "Will be available when launched" eller något i den stilen.

Jo jag vet. Men jag googlade igår på när det skulle släppas. Och där stod det att det var en uppdatering som skulle släppas för att göra det möjligt att spela online. Men det är väl bara att vänta

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

Polestar
155 Inlägg
1 oktober 2013
Online går igång kl 13.00 svensk tid, alltså om typ 35 min smile

3 519 Inlägg
1 oktober 2013
Mr_ChriL skrev:

Åh big_smile
Vet du om man måste ladda ner någon uppdatering för det?

Forummoderator
18 314 Inlägg
1 oktober 2013
Mr_ChriL skrev:

AHHHHH!

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

270 Inlägg
1 oktober 2013
Jag fick ner en uppdatering nu under lunchen och online verkar funka fel fritt smile
Han bara komma in innan jag va tvungen att gå tillbaka till jobbet...

3 519 Inlägg
1 oktober 2013
floff skrev:
Jag fick ner en uppdatering nu under lunchen och online verkar funka fel fritt smile
Han bara komma in innan jag va tvungen att gå tillbaka till jobbet...

Hur fick du uppdateringen? För mig fungerar det inte sad

270 Inlägg
1 oktober 2013
Jag kör på Xbox360. så direkt när jag startade det, så ville de uppdatera och sen va de bara att spela smile

3 519 Inlägg
1 oktober 2013
Online uppdateringen är nerladdad nu, men det går inte att koppla upp sig på online. Det står att det är nå fel, så jag ger det några timmar och testar ikväll igen. Förstod väl att det skulle bli såhär, men senare i veckan lär det ju funka..

453 Inlägg
1 oktober 2013
Gick in gjorde någon familj eller gubbe eller va det va, kom in i spelet sen fattar jag inte vad man ska göra. finns ju inga uppdrag

* Voff voff *
10 989 Inlägg
1 oktober 2013
Kanelbullen skrev:
Hoja vad skönt att man kan skippa dom jobbiga delarna i uppdrag .......har kommit ungefär 29-30 % nu

Hur menar du?

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

JFfoto
1 oktober 2013
Bara massa fail fail fail fail när man försöker joina. Som jag misstänkte. Aldrig att något bara kan funka.

JFfoto
1 oktober 2013
Brådhis skrev:
Kanelbullen skrev:
Hoja vad skönt att man kan skippa dom jobbiga delarna i uppdrag .......har kommit ungefär 29-30 % nu

Hur menar du?

//Brådhis

"Failed to host a GTA online session, please return to grand theft auto v and try again later"

Sen när jag försökte joina ett spel ensam, utan att någon kan komma in så kom jag till introt och fick en bil, sen kom det upp "failed to load a activity" typ.

JFfoto
1 oktober 2013
Tydligen tusentals som har samma fel, antaligen för att alla försöker komma in på online, bara att prova emellanåt. smile

* Voff voff *
10 989 Inlägg
1 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Brådhis skrev:
Kanelbullen skrev:

Hur menar du?

//Brådhis

"Failed to host a GTA online session, please return to grand theft auto v and try again later"

Sen när jag försökte joina ett spel ensam, utan att någon kan komma in så kom jag till introt och fick en bil, sen kom det upp "failed to load a activity" typ.

Okej? Vad hade det med min fråga att göra? smile

//Brådhis
Senast redigerat av Brådhis (1 oktober 2013)

236 Inlägg
1 oktober 2013
Brådhis skrev:
Kanelbullen skrev:

Hur menar du?

//Brådhis

Failar man tillräckligt många gånger får man möjligheten att hoppa över delar i uppdraget. lol lol
Senast redigerat av CustomSS1 (1 oktober 2013)

Power is measured in dB

* Voff voff *
10 989 Inlägg
1 oktober 2013
CustomSS1 skrev:
Brådhis skrev:
Kanelbullen skrev:

Hur menar du?

//Brådhis

Failar man tillräckligt många gånger får man möjligheten att hoppa över delar i uppdraget. lol lol

Aha! smile

//Brådhis

JFfoto
1 oktober 2013
Brådhis skrev:
Kalltkaffe skrev:
Brådhis skrev:
Hur menar du?

//Brådhis

Okej? Vad hade det med min fråga att göra? smile

//Brådhis

Haha, eh, trodde du citerade mig, "kaaa...nel.. kaa.. ffe" wink borde läst texten också. Haha. Är lite för trött nu efter jobbet :p
Senast redigerat av Kalltkaffe (1 oktober 2013)

1 722 Inlägg
1 oktober 2013
Brådhis skrev:
CustomSS1 skrev:
Brådhis skrev:

Hur menar du?

//Brådhis

Aha! smile

//Brådhis

Jo , det är fan skönt  big_smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Forummoderator
18 314 Inlägg
1 oktober 2013
Loggade in på online och "Crew" Hann ta två steg i en MYCKET öde värld. Sen blev det "Error" av något slag... Men det är på G tydligen... Försöker hela kvällen på GORG crew. Väl mött om det funkar.

Sök