2060
Sök

GTA 5 - Ps3

349 Inlägg
2 oktober 2013
Bara jag som har problem med social club? Hittar inte crewen jag ska joina bla. sen svårt o hitta vänner när man söker på dem, nä det strular som tusan för mig. Skall nog vänta någon vecka eller två innan man ger sig in i det där

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
2 oktober 2013
Kommer inte in jag heller.. Jag kom in så pass långt att man ska välja en bil för att köra ett race, men sen har det hängt sig 5-6ggr.. Gav sedan upp.. Väntar nog ytterligare nån dag

Däremot har jag accepterat 6st förfrågningar om att få komma med i Garaget crewet smile
Senast redigerat av Mr_M_ (2 oktober 2013)

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

JFfoto
2 oktober 2013
Okej, nu är jag online, har kört racet nu.

453 Inlägg
2 oktober 2013
Går ju att komma in online men fy fan vad det laddar segt på det racet`? Har prövat några gånger nu men orkar inte ens sitta vänta. Antingen väntar den på andra players eller så laddar den session

3 519 Inlägg
2 oktober 2013
Timjoh skrev:
Går ju att komma in online men fy fan vad det laddar segt på det racet`? Har prövat några gånger nu men orkar inte ens sitta vänta. Antingen väntar den på andra players eller så laddar den session

Vänta max min min, om det inte hänt nå efter det så gå ur.

3 519 Inlägg
2 oktober 2013
Jag blir så jävla less!!
Jag hade kommit en bit in i online karriären mm mm mm.. Oså ska jag göra ett uppdrag oså hänger sig skiten, var tvungen att gå ur gta. När jag börjar igen så är är gubben jag gjorde borta, och allt jag gjort också. Så jag får börja om nu från ruta 1!

JFfoto
2 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Jag blir så jävla less!!
Jag hade kommit en bit in i online karriären mm mm mm.. Oså ska jag göra ett uppdrag oså hänger sig skiten, var tvungen att gå ur gta. När jag börjar igen så är är gubben jag gjorde borta, och allt jag gjort också. Så jag får börja om nu från ruta 1!

Tror när servrarna börjar komma igång igen så kommer allt tillbaka, dom lägger av ibland tydligen.

3 519 Inlägg
2 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:
Jag blir så jävla less!!

Tror när servrarna börjar komma igång igen så kommer allt tillbaka, dom lägger av ibland tydligen.

Nu har jag iaf gjort en ny gubbe, gjort lite saker oså.. Men sparat smile

JFfoto
2 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:
Jag blir så jävla less!!

Jag kommer inte längre än biltävlingen, då zoomas kartan ut sådär, sen händer det inget mer.. får starta om spelet. Alltså det är ju fel på allt.. fattar inte hur dom kunde misslyckas såhär pass.

Bara kolla in alla trådar här:

http://gtaforums.com/forum/273-gta-online/

Alla har fel med något.

Cadillac_The_King
2 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:

Jag kommer inte längre än biltävlingen, då zoomas kartan ut sådär, sen händer det inget mer.. får starta om spelet. Alltså det är ju fel på allt.. fattar inte hur dom kunde misslyckas såhär pass.

Bara kolla in alla trådar här:

http://gtaforums.com/forum/273-gta-online/

Alla har fel med något.

Det hjälper inte att gnälla lugn det kommer klart allt inte funkar prima första gg när miljontals människor lirar

Chevrolet_v8 skrev:
Det hjälper inte att gnälla

Jag vill gnälla lite tongue (inte för att det hjälper)
Gillar inte hur Rockstar har börjat att använda termer som "This morning, we experienced some instability"
Vilken morgon? tongue USAs östkust? Västkust? eller kanske GMT0, då det är i den tidszonen Rockstar North ligger i

Hur som, nu är det iaf officiellt att det är fel i någon PSN server, så förhoppningsvis flyter det på bra för alla er PS3-pojkar snart smile

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

236 Inlägg
2 oktober 2013
LOLZ playstation n00bzzz

Power is measured in dB

3 519 Inlägg
3 oktober 2013
Jag har fått komma igång med online, men jag behöver fan hjälp där, blir dödad hela tiden, haha.. skitsvårt!

434 Inlägg
3 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Jag har fått komma igång med online, men jag behöver fan hjälp där, blir dödad hela tiden, haha.. skitsvårt!

Sätt dig som passive så kan du inte bli dödad och du kan inte heller döda andra, kan ses som "noob" stämpel av andra men bry dig inte om det, vet själv frustrationen när man bara vill kolla runt men istället kommer det några jobbiga jävlar som tycker att det är skitkul att döda en hela tiden.

JFfoto
3 oktober 2013
CustomSS1 skrev:
LOLZ playstation n00bzzz

Funkar ju inte för vissa med xbox heller såatteee

236 Inlägg
3 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
CustomSS1 skrev:
LOLZ playstation n00bzzz

Funkar ju inte för vissa med xbox heller såatteee

Fast det får jag inte erkänna som xbox-fanboy cool lol

Power is measured in dB

3 519 Inlägg
3 oktober 2013
Dometros skrev:
Mr_M_ skrev:

Sätt dig som passive så kan du inte bli dödad och du kan inte heller döda andra, kan ses som "noob" stämpel av andra men bry dig inte om det, vet själv frustrationen när man bara vill kolla runt men istället kommer det några jobbiga jävlar som tycker att det är skitkul att döda en hela tiden.

Tack, ska undersöka den saken närmare

JFfoto
3 oktober 2013
Någon som vill testa spela? är inne på en "crew server" nu och spelar. Men vet inte riktigt hur jag bjuder in andra?

3 519 Inlägg
3 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Någon som vill testa spela? är inne på en "crew server" nu och spelar. Men vet inte riktigt hur jag bjuder in andra?

Kommer snart, måste bara lägga in lite annonser lite varstans först

JFfoto
3 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:

Kommer snart, måste bara lägga in lite annonser lite varstans först

okej smile ser du att jag är inne någonstans? man behöver inte va vänner på ps3 eller? :p

Sök