2016
Sök

GTA 5 - Ps3

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
3 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:
Någon som vill testa spela? är inne på en "crew server" nu och spelar. Men vet inte riktigt hur jag bjuder in andra?

Kommer snart, måste bara lägga in lite annonser lite varstans först

okej smile ser du att jag är inne någonstans? man behöver inte va vänner på ps3 eller? :p

Du är ju med i crewet, så det borde väl funka på så vis tycker jag.. Med adda annars Muppen38 smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

Forummoderator
18 314 Inlägg
3 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:

Kommer snart, måste bara lägga in lite annonser lite varstans först

okej smile ser du att jag är inne någonstans? man behöver inte va vänner på ps3 eller? :p

Du är ju med i crewet, så det borde väl funka på så vis tycker jag.. Med adda annars Muppen38 smile

jag har lite kvar i onlineläge tror jag. Men imorgon kanske? Eller är ni uppe länge? sitter och spelar story just nu.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

3 519 Inlägg
3 oktober 2013
Dieselsmurfen skrev:
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:

jag har lite kvar i onlineläge tror jag. Men imorgon kanske? Eller är ni uppe länge? sitter och spelar story just nu.

Jag är online till i natt

Forummoderator
18 314 Inlägg
3 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Mr_M_ skrev:

Jag är online till i natt

Jag försöker joina "gorg" när uppdraget är slut.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

JFfoto
3 oktober 2013
Jag är fortfarande inne, ensam på en gorg server smile Är online till typ 00:00 senast.
Senast redigerat av Kalltkaffe (3 oktober 2013)

Forummoderator
18 314 Inlägg
3 oktober 2013
PS3.

"Timed out joining session"

Försökt allt tror jag.

Förslag?

JFfoto
3 oktober 2013
Dieselsmurfen skrev:
PS3.

Försökt allt tror jag.

Förslag?

Okej hmm Är väl fortfarande problem hos vissa säkert, men du hittar mig iallafall?

Forummoderator
18 314 Inlägg
3 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Dieselsmurfen skrev:
PS3.

Försökt allt tror jag.

Förslag?

Okej hmm Är väl fortfarande problem hos vissa säkert, men du hittar mig iallafall?

Nu startar Online. -eller nej... - men vad heter du ONL? Ser Muppen38 och en Shroomed.

JFfoto
3 oktober 2013
Dieselsmurfen skrev:
Kalltkaffe skrev:
Dieselsmurfen skrev:
PS3.

Försökt allt tror jag.

Förslag?

Nu startar Online. -eller nej... - men vad heter du ONL? Ser Muppen38 och en Shroomed.

Heter Supradupra :p men nu stängde jag av och tänkte kolla om någon annan var online, men nu kan inte jag heller starta eller joina något :p

3 519 Inlägg
3 oktober 2013
Nu kommer inte jag in längre.. Var online, men blev utkickad för jag var inaktiv i spelet, rörde mig inte på länge (satt i tele), och nu kommer jag inte in

Forummoderator
18 314 Inlägg
3 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Nu kommer inte jag in längre.. Var online, men blev utkickad för jag var inaktiv i spelet, rörde mig inte på länge (satt i tele), och nu kommer jag inte in

Skottpengar på rockstar nu...

JFfoto
3 oktober 2013
Bara prova ibland, ibland går det, sen lär det väl bli bättre för varje dag smile läst att R* sagt att man ska va beredd på det värsta, alltså, att det brukar bli såhär med online spel. Så kommer bli bättre :p

Dock väldigt synd att vissa saker inte kom med i SP, typ som att försäkra sin bil, eller skaffa tracker och även sälja bilen.

Finns massor av saker jag skulle vilja ha i SP..

Forummoderator
18 314 Inlägg
3 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Bara prova ibland, ibland går det, sen lär det väl bli bättre för varje dag smile läst att R* sagt att man ska va beredd på det värsta, alltså, att det brukar bli såhär med online spel. Så kommer bli bättre :p

Dock väldigt synd att vissa saker inte kom med i SP, typ som att försäkra sin bil, eller skaffa tracker och även sälja bilen.

ÄR ONLINE i läge "Gorg"! Flummar runt i stan så länge. Ska kolla lite på options. Helt grön på detta. Joinar ni så döda mig inte. Antagligen ett helvete att komma in igen...

JFfoto
3 oktober 2013
Nu är vi tre inne på servern big_smile

Edit: näe, kom tydligen in på en random server? :s

Polestar
155 Inlägg
3 oktober 2013
Borde i Rockstar testkört sina servrar innan dom släppte spelet? Har försökt att komma in sen i tisdags men kommer bara till första racet sen ballar det ur..

JFfoto
3 oktober 2013
Dieselsmurfen skrev:
Kalltkaffe skrev:

ÄR ONLINE i läge "Gorg"! Flummar runt i stan så länge. Ska kolla lite på options. Helt grön på detta. Joinar ni så döda mig inte. Antagligen ett helvete att komma in igen...

Hittar ingen i crewet som spelar hmm

3 519 Inlägg
3 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Kalltkaffe skrev:

Hittar ingen i crewet som spelar hmm

Jag spelar, men kör något där man skjuter spel, kollar av skillsen av att skjuta typ..
Men är online.. Dock står det ju om man pausar/ trycker start, går till "players", sen på gubben som tex är du, trycker på join session, att alla måste göra klart tourial online innan man kan spela med varandra? Typ nå sånt i en dålig förklaring. Hoppas du fatta.. Så jag gör det spelet vill att man ska göra, så får jag se sen vad som händer

Forummoderator
18 314 Inlägg
3 oktober 2013
Jag var i en GORG-session och försökte hinna ikapp "Muppen38" Som körde norr/västerut. Han försvann och en idiot som jag inte känner igen namnet på Hann ikapp mig och sen var jag död...Nu kommer jag inte in igen... Fuck.

1 801 Inlägg
3 oktober 2013
4e jävla gången jag får göra en ny gubbe!!!
Skit less är bara förnamnet!

3 519 Inlägg
3 oktober 2013
Dieselsmurfen skrev:
Jag var i en GORG-session och försökte hinna ikapp "Muppen38" Som körde norr/västerut. Han försvann och en idiot som jag inte känner igen namnet på Hann ikapp mig och sen var jag död...Nu kommer jag inte in igen... Fuck.

Jag är ju Muppen38 big_smile

Sök