2336
Sök

GTA 5 - Ps3

Forummoderator
18 314 Inlägg
3 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Jag var i en GORG-session och försökte hinna ikapp "Muppen38" Som körde norr/västerut. Han försvann och en idiot som jag inte känner igen namnet på Hann ikapp mig och sen var jag död...Nu kommer jag inte in igen... Fuck.

Jag är ju Muppen38 big_smile

Jag vet. Har startat en closed session för bara GORG nu. Prova joina... Jag möter vem som en kommer så ser vi vad som händer sen. Inte döda.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

1 801 Inlägg
3 oktober 2013
Hipp hurra! 5e gången!
Kommer jag in så joinar jag er :-)

JFfoto
3 oktober 2013
Försöker joina snart smile

JFfoto
3 oktober 2013
Nu spelar jag med muppen :p skulle haft någonstans att chatta bara :p

135 Inlägg
3 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:

hehehe älskar det här

playstation e bäst,,, men det går knappt att spela online

playstation e bäst,,, men det har itne en partychat som xbox

playstation e bäst,,, det e rockstar som "ska ha skottpeng" felet e inte hos playstation nätverket nej nej

tråden borde döpas om till "gta5, playstation e bäst men vi kan inte spela online kom in och klaga med oss istället" big_smile

kommer antaglien att få skit för detta då moderatorn här har playstation

varför är alla så dryga?

JFfoto
3 oktober 2013
ISpeed skrev:
Kalltkaffe skrev:

hehehe älskar det här

playstation e bäst,,, men det går knappt att spela online

playstation e bäst,,, men det har itne en partychat som xbox

playstation e bäst,,, det e rockstar som "ska ha skottpeng" felet e inte hos playstation nätverket nej nej

tråden borde döpas om till "gta5, playstation e bäst men vi kan inte spela online kom in och klaga med oss istället" big_smile

kommer antaglien att få skit för detta då moderatorn här har playstation

Går inte att spela för dom med xbox heller, min kompis har xbox, men han kommer inte ens in, jag kommer in.

Playstation har meddelanderuta, men lite krångligt, det jag menade var att själva spelet borde ha en chattruta.

felet är inte hos playstation eftersom  vissa med xbox inte heller kan spela smile

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
3 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:

Ledsen att jag hoppa ur, men när vi gick in i mission rutan så hängde sig allt, och det bara stod och ladda.. Så jag avslutade gta, men försökte logga in 3 gånger efteråt utan att lyckas. Jag undrar hur mycket pengar som försvann för mig där, eftersom inget nu blev sparat hmm

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

JFfoto
3 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:

Ledsen att jag hoppa ur, men när vi gick in i mission rutan så hängde sig allt, och det bara stod och ladda.. Så jag avslutade gta, men försökte logga in 3 gånger efteråt utan att lyckas. Jag undrar hur mycket pengar som försvann för mig där, eftersom inget nu blev sparat hmm

Samma för mig hmm Inget försvann, jag har kvar allt iallafall :p Jag startar ett spel nu då? eller har du redan gjort?

3 519 Inlägg
3 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:

Samma för mig hmm Inget försvann, jag har kvar allt iallafall :p Jag startar ett spel nu då? eller har du redan gjort?

Ofan.. Hoppas jag har kvar alla pengar då smile
Jag stängde av, blev så less.. Men är gärna på igen imorrn? Och hela helgen, kommer endast vara hemma ändå

JFfoto
4 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:

Ofan.. Hoppas jag har kvar alla pengar då smile
Jag stängde av, blev så less.. Men är gärna på igen imorrn? Och hela helgen, kommer endast vara hemma ändå

Blir bra det smile ska sova nu, jobba imorgon.

JFfoto
4 oktober 2013
Nu kan jag typ spela hela tiden smile kommit ut en ny patch nu som fixar det mesta.

3 519 Inlägg
4 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Nu kan jag typ spela hela tiden smile kommit ut en ny patch nu som fixar det mesta.

Ofan big_smile
Jag ska äta, men håller på att träffa en tjej så vi sitter i tele rätt ofta, men ska försöka spela om ett tag big_smile

Tips:

När ni ska tävla med bil, båt, cykel o.s.v. kolla så det inte är 99 lopp, eller att hosten byter till 99 lopp innan start
Har rapporterat alla som försökt med denna dryga grej, görs enbart för att någon utan liv kan sitta och vänta ut alla till dem hoppar av... Även mailat Rockstar att ingen vill köra runt och runt på samma sträcka 99 gånger...

lvl. 18 nu iaf smile

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

JFfoto
4 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:

Ofan big_smile
Jag ska äta, men håller på att träffa en tjej så vi sitter i tele rätt ofta, men ska försöka spela om ett tag big_smile

Ähh. GTA är viktigare wink

RightFront skrev:
Tips:

När ni ska tävla med bil, båt, cykel o.s.v. kolla så det inte är 99 lopp, eller att hosten byter till 99 lopp innan start
Har rapporterat alla som försökt med denna dryga grej, görs enbart för att någon utan liv kan sitta och vänta ut alla till dem hoppar av... Även mailat Rockstar att ingen vill köra runt och runt på samma sträcka 99 gånger...

lvl. 18 nu iaf smile

Okej smile Tackar, skönt att man inte gillar att köra race då :p

3 519 Inlägg
4 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:

Ofan big_smile

Inte alla som tycker det dock tongue
Försökte spela utan ljud på tvn och med dig samtidigt igår, men det var ju inte riktigt lika kul wink haha

JFfoto
4 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:

Ofan big_smile

Försökte spela utan ljud på tvn och med dig samtidigt igår, men det var ju inte riktigt lika kul wink haha

Jaså :p haha.

men du kan väl starta en session så kan du skriva här när du är inne? smile

3 519 Inlägg
4 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:

Jaså :p haha.

men du kan väl starta en session så kan du skriva här när du är inne? smile

Ska försöka få lite speltid.. smile

210 Inlägg
4 oktober 2013
Tja! Nu har jag också skickat en request för att joina crewet! Vomite37 är mitt nick..
Har dock inte spelat online än för det har bara krånglat.. men ska prova igen..

Kolla gärna in mitt Audi A4 Projekt!

3 519 Inlägg
4 oktober 2013
Tempz skrev:
Tja! Nu har jag också skickat en request för att joina crewet! Vomite37 är mitt nick..
Har dock inte spelat online än för det har bara krånglat.. men ska prova igen..

Ska fixa det smile

JFfoto
5 oktober 2013
Inga som vill spela? smile

Sök