2057
Sök

GTA 5 - Ps3

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
5 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Inga som vill spela? smile

Ska sova, brutal huvudvärk som vägrar släppa.. Imorrn är jag helt klart på. Kommer försöka logga in på förmiddagen

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

53 Inlägg
5 oktober 2013
Har skickat en request jag med, zZackEe, är väll inte superaktiv här med text men följer många projekt och diskussioner i det tysta wink

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
zZackEe skrev:
Har skickat en request jag med, zZackEe, är väll inte superaktiv här med text men följer många projekt och diskussioner i det tysta wink

Ska alldeles strax bekräfta det smile
Kul att nu börjar vi bli några stycken där.

Men nu som skickar en request om att få gå med i crewet, tro vi alla skulle behöva bli vän med varandra också.
Så adda Muppen38, det är alltså jag. Sen kan väl ni andra skriva ner också vad ni heter, så alla addar varandra

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
Startat en session med bara crew medlemmar, så alla som är med i crewet kan ju logga in där big_smile

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
Kul kille, det var nån annan online kille som ville att jag skulle hoppa in i hans bil, vilket jag gjorde, vi åkte och jag gick ur för att råna en butik, men när jag kom ut så fick jag inte hoppa in i hans bil längre, så polisen kom ju och jag dog, haha..

Men nu är jag helt själv med en egen öppnad session igen för bara alla crew medlemmar.. Är lite trist att springa runt där själv, så just därför gick jag ur och in i vanliga " online världen".
Kom igen nu crew medlemmar och spela med mig big_smile

453 Inlägg
5 oktober 2013
Skickade en förfrågan till gruppen för några dagar sen fortfarande ej med?

JFfoto
5 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Kul kille, det var nån annan online kille som ville att jag skulle hoppa in i hans bil, vilket jag gjorde, vi åkte och jag gick ur för att råna en butik, men när jag kom ut så fick jag inte hoppa in i hans bil längre, så polisen kom ju och jag dog, haha..

Men nu är jag helt själv med en egen öppnad session igen för bara alla crew medlemmar.. Är lite trist att springa runt där själv, så just därför gick jag ur och in i vanliga " online världen".

Kommer smile om de funkar.

Hittar inga crew medlemmar som spelar hmm
Senast redigerat av Kalltkaffe (5 oktober 2013)

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
Timjoh skrev:
Skickade en förfrågan till gruppen för några dagar sen fortfarande ej med?

Jag har lagt till alla som hade en request, det var 4st.. Men det kan ta ett tag vad jag vet innan det syns. Så vänta ett tag till, annars prova att skicka en ny

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:

Kommer smile om de funkar.

Hittar inga crew medlemmar som spelar hmm

Jag är då inne..

1 655 Inlägg
5 oktober 2013
Ni kan lägga till mig på PSN om ni vill smile Heter "munktorparen" där.

JFfoto
5 oktober 2013
om ni vill joina en crewsession så joina inte via "join crew members" funkar inte för mig iallafall.

Gå in istället på "friends" och leta på nån i crewet som spelar och tyck på "join game" smile

453 Inlägg
5 oktober 2013
Gaaahhh! Strömmen gick mitt i spelet hoppas det han spara. det första uppdraget va ju drygt i online.

Vad gör man mer i Online efter man kört racet och sen hämtat dom där drogerna?
Prövat ringa några men man kan inte få jobb förens en vis level står det.

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
Timjoh skrev:
Gaaahhh! Strömmen gick mitt i spelet hoppas det han spara. det första uppdraget va ju drygt i online.

Du ska åka och visa din skjut skills först innan du kan joina andra.. Men det finns massor att göra online, om man inte gör som oss andra och bara leker omkring lite först, kul bara det. Jag har skrattat mycket under dagen när jag spelat med "kalltkaffe", hahha, så klockrena händelser.. Men det finns uppdrag att göra, råna butiker, köpa garage och hus mm

JFfoto
5 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Timjoh skrev:

Du ska åka och visa din skjut skills först innan du kan joina andra.. Men det finns massor att göra online, om man inte gör som oss andra och bara leker omkring lite först, kul bara det. Jag har skrattat mycket under dagen när jag spelat med "kalltkaffe", hahha, så klockrena händelser.. Men det finns uppdrag att göra, råna butiker, köpa garage och hus mm

Haha, japp, mycket roligt :d ska spela lite senare igen. Skulle vart några fler bara smile

1 324 Inlägg
5 oktober 2013
Kunde man inte råna banker tillsammns osv? Eller har jag drömt det? Alla missions verkar vara mot varandra?

JFfoto
5 oktober 2013
VD-Design skrev:
Kunde man inte råna banker tillsammns osv? Eller har jag drömt det? Alla missions verkar vara mot varandra?

R* kommer lägga ut fler uppdrag senare, riktiga bankrån, det finns inte ännu. smile Men man kan senare planera bankrån ihop ja.

Sen är uppdragen inte alltid emot varandra.. oftast är det väl att man är två team, att ena teamet ska åka och ta tillbaka något. smile

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
VD-Design skrev:

R* kommer lägga ut fler uppdrag senare, riktiga bankrån, det finns inte ännu. smile Men man kan senare planera bankrån ihop ja.

Sen är uppdragen inte alltid emot varandra.. oftast är det väl att man är två team, att ena teamet ska åka och ta tillbaka något. smile

Precis som beskrivs ovan, men man kan även göra uppdrag tillsammans, team deathmatch finns, race med bil, båt, vattenskoter, cyckel, cross, 4-hjuling oså. Uppdrag där man ska hämta droger och man behöver vara minst 2 - 8st osv.. Finns mycket att göra, men svårt att få folk i sitt eget crew, tror vi är lite få som spelar.. Man kan ju gå ihop flera stycken som råna butiker, men då ska man dela på vinsten också.

Se till att besöka en bankomat ofta och sätt in pengar. För om ni blir dödade eller dör självmant så försvinner pengar från en hmm

Kollade upp vad den lägsta investeringen kostar, och det är ett garage. 18.000kr hitta jag ett för i bushen.. Men om man kollar på internet via mobilen på fastigheter så är den billigaste 25.000kr. Det är sjukt svårt med bara små rån att komma upp i dom pengarna. Jag har typ 12.000kr, men dör var och varannan gång typ.. Vi skulle behöva göra stora uppdrag tillsammans så vi kan köpa ett varsitt garage iaf, sen spela online med alla andra i världen

453 Inlägg
5 oktober 2013
Det går inte spela ps3 och xbox tsm online?

1 324 Inlägg
5 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:
VD-Design skrev:

Precis som beskrivs ovan, men man kan även göra uppdrag tillsammans, team deathmatch finns, race med bil, båt, vattenskoter, cyckel, cross, 4-hjuling oså. Uppdrag där man ska hämta droger och man behöver vara minst 2 - 8st osv.. Finns mycket att göra, men svårt att få folk i sitt eget crew, tror vi är lite få som spelar.. Man kan ju gå ihop flera stycken som råna butiker, men då ska man dela på vinsten också.

Se till att besöka en bankomat ofta och sätt in pengar. För om ni blir dödade eller dör självmant så försvinner pengar från en hmm

Kollade upp vad den lägsta investeringen kostar, och det är ett garage. 18.000kr hitta jag ett för i bushen.. Men om man kollar på internet via mobilen på fastigheter så är den billigaste 25.000kr. Det är sjukt svårt med bara små rån att komma upp i dom pengarna. Jag har typ 12.000kr, men dör var och varannan gång typ.. Vi skulle behöva göra stora uppdrag tillsammans så vi kan köpa ett varsitt garage iaf, sen spela online med alla andra i världen

Aha okej! Tack för svaren! Har gått in i en vanlig butik med min kompis. Men det är bara jag som får pengarna..

JFfoto
5 oktober 2013
Timjoh skrev:
Det går inte spela ps3 och xbox tsm online?

Näe, dom med xbox får starta eget crew hmm

Sök