Kalltkaffe skrev:
VD-Design skrev:
Kunde man inte råna banker tillsammns osv? Eller har jag drömt det? Alla missions verkar vara mot varandra?
R* kommer lägga ut fler uppdrag senare, riktiga bankrån, det finns inte ännu.

Men man kan senare planera bankrån ihop ja.
Sen är uppdragen inte alltid emot varandra.. oftast är det väl att man är två team, att ena teamet ska åka och ta tillbaka något.

Precis som beskrivs ovan, men man kan även göra uppdrag tillsammans, team deathmatch finns, race med bil, båt, vattenskoter, cyckel, cross, 4-hjuling oså. Uppdrag där man ska hämta droger och man behöver vara minst 2 - 8st osv.. Finns mycket att göra, men svårt att få folk i sitt eget crew, tror vi är lite få som spelar.. Man kan ju gå ihop flera stycken som råna butiker, men då ska man dela på vinsten också.
Se till att besöka en bankomat ofta och sätt in pengar. För om ni blir dödade eller dör självmant så försvinner pengar från en
Kollade upp vad den lägsta investeringen kostar, och det är ett garage. 18.000kr hitta jag ett för i bushen.. Men om man kollar på internet via mobilen på fastigheter så är den billigaste 25.000kr. Det är sjukt svårt med bara små rån att komma upp i dom pengarna. Jag har typ 12.000kr, men dör var och varannan gång typ.. Vi skulle behöva göra stora uppdrag tillsammans så vi kan köpa ett varsitt garage iaf, sen spela online med alla andra i världen