2315
Sök

GTA 5 - Ps3

Forummoderator
18 314 Inlägg
5 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Timjoh skrev:
Gaaahhh! Strömmen gick mitt i spelet hoppas det han spara. det första uppdraget va ju drygt i online.

Vad gör man mer i Online efter man kört racet och sen hämtat dom där drogerna?
Prövat ringa några men man kan inte få jobb förens en vis level står det.

Du ska åka och visa din skjut skills först innan du kan joina andra.. Men det finns massor att göra online, om man inte gör som oss andra och bara leker omkring lite först, kul bara det. Jag har skrattat mycket under dagen när jag spelat med "kalltkaffe", hahha, så klockrena händelser.. Men det finns uppdrag att göra, råna butiker, köpa garage och hus mm

Aha? Får väl göra det. Någon som vill säga en tid online i en closed session? Mig passar det från 18-21 idag. Är hemma. själv. Spelar lite story nu innan middag.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
5 oktober 2013
VD-Design skrev:
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:

R* kommer lägga ut fler uppdrag senare, riktiga bankrån, det finns inte ännu. smile Men man kan senare planera bankrån ihop ja.

Sen är uppdragen inte alltid emot varandra.. oftast är det väl att man är två team, att ena teamet ska åka och ta tillbaka något. smile

Precis som beskrivs ovan, men man kan även göra uppdrag tillsammans, team deathmatch finns, race med bil, båt, vattenskoter, cyckel, cross, 4-hjuling oså. Uppdrag där man ska hämta droger och man behöver vara minst 2 - 8st osv.. Finns mycket att göra, men svårt att få folk i sitt eget crew, tror vi är lite få som spelar.. Man kan ju gå ihop flera stycken som råna butiker, men då ska man dela på vinsten också.

Se till att besöka en bankomat ofta och sätt in pengar. För om ni blir dödade eller dör självmant så försvinner pengar från en hmm

Kollade upp vad den lägsta investeringen kostar, och det är ett garage. 18.000kr hitta jag ett för i bushen.. Men om man kollar på internet via mobilen på fastigheter så är den billigaste 25.000kr. Det är sjukt svårt med bara små rån att komma upp i dom pengarna. Jag har typ 12.000kr, men dör var och varannan gång typ.. Vi skulle behöva göra stora uppdrag tillsammans så vi kan köpa ett varsitt garage iaf, sen spela online med alla andra i världen

Aha okej! Tack för svaren! Har gått in i en vanlig butik med min kompis. Men det är bara jag som får pengarna..

Man kan dela upp pengarna när man har rånat den och blivit av med poliserna

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
Dieselsmurfen skrev:
Mr_M_ skrev:
Timjoh skrev:
Gaaahhh! Strömmen gick mitt i spelet hoppas det han spara. det första uppdraget va ju drygt i online.

Vad gör man mer i Online efter man kört racet och sen hämtat dom där drogerna?
Prövat ringa några men man kan inte få jobb förens en vis level står det.

Du ska åka och visa din skjut skills först innan du kan joina andra.. Men det finns massor att göra online, om man inte gör som oss andra och bara leker omkring lite först, kul bara det. Jag har skrattat mycket under dagen när jag spelat med "kalltkaffe", hahha, så klockrena händelser.. Men det finns uppdrag att göra, råna butiker, köpa garage och hus mm

Aha? Får väl göra det. Någon som vill säga en tid online i en closed session? Mig passar det från 18-21 idag. Är hemma. själv. Spelar lite story nu innan middag.

Jag har spelat i en closed session hela eftermiddagen, men closed session för endast crew medlemmar smile
Bara du hoppar in där.

Har även kommit på något sett att tjäna pengar, går dock inte jämt.
När man levlat upp lite så får man ett sms där man ska hitta en speciell bil, man får några att välja mellan, men man får inte veta vart dom står. När du hittat en så ska du renovera den, sen åka och sälja den. Jag hittade nån skit som jag fick 12.500kr för, sen sålde jag en hummer på car customs för 5000kr, så nu har jag köpt ett garage med plats för 2 bilar för 29.000kr ca..

JFfoto
5 oktober 2013
Sälj dom som ser ut som range rovers, dom ger typ 6-9500 smile

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
Nu kommer jag inte in längre, så jag väntar en stund.. Har ju visserligen spelat online sen typ 11 i förmiddags tongue

Forummoderator
18 314 Inlägg
5 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Nu kommer jag inte in längre, så jag väntar en stund.. Har ju visserligen spelat online sen typ 11 i förmiddags tongue

Jag försöker hela tiden med "join crewmembers" eller "join friends" men nej.

Ska se om jag får fart på uppdraget med visa-att -man-kan-skjuta så länge för jag kommer in online ?

Någon som har lust att göra en "guide hur man joinar GORG? För oss gamlingar som trycker på allt... Hehe...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

JFfoto
5 oktober 2013
Tryck på "Friends" i start menyn, sen går du till den spelaren som är inne på någon session.. och trycker på "join game" smile

Måste va vänner då på PSN..
Senast redigerat av Kalltkaffe (5 oktober 2013)

1 655 Inlägg
2 038 Inlägg
5 oktober 2013
Lirar för fullt men har inte testat online än då det strula som fan på xbox i början av veckan. Finns det något garaget crew på xbox här?

1 324 Inlägg
5 oktober 2013
Nosliwe skrev:
Lirar för fullt men har inte testat online än då det strula som fan på xbox i början av veckan. Finns det något garaget crew på xbox här?

Jag och polarn lirar xbox.. Men vet inte om någon startade en garaget crew?

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
VD-Design skrev:
Nosliwe skrev:

Jag och polarn lirar xbox.. Men vet inte om någon startade en garaget crew?

Vad jag vet som har följt denna tråd sen start så är det ingen som startat ett crew för xbox

JFfoto
5 oktober 2013
Från och med nu och typ till 04:00 blir det att spela :d

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:

Hahah, ska väl ta och testa att logga in jag med då.. Kör du med en closed session?

2 038 Inlägg
5 oktober 2013
Nu finns det ett Garaget crew för xbox. Ska lira så fort jag får bort sambon från tvn!

JFfoto
5 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:

Hahah, ska väl ta och testa att logga in jag med då.. Kör du med en closed session?

Är inte online just nu, strax :p starta du om du vill? smile

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:

Jag startar en closed session för crew medlemmar smile

1 324 Inlägg
5 oktober 2013
Någon som vet varför online läget inte sparas för min kompis? Testat att återställa och göra ny karaktär..

1 655 Inlägg
5 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:

Kommer in lite senare om jag listar ut hur fasen man gör för att joina en Closed session? tongue

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
VD-Design skrev:
Någon som vet varför online läget inte sparas för min kompis? Testat att återställa och göra ny karaktär..

Enda gången det sparas är när man går ur online till story mode.. Om om han gör det rätt och det inte sparas, då vet jag inte hmm

JFfoto
5 oktober 2013
Munkis skrev:
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:

Kommer in lite senare om jag listar ut hur fasen man gör för att joina en Closed session? tongue

Om du har dom som vänner på PSN kan du göra såhär:

Start - Friends - Sen trycker du på användaren som du vill spela med och (join game)

Eller bara dom i crewet:

Start - Online - Crews - My crews - Sen trycker du Gorg sweden - view members.. och sen samma där, trycker på användaren du vill spela med och så "join game" smile

Sök