2033
Sök

GTA 5 - Ps3

1 324 Inlägg
5 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
VD-Design skrev:
Någon som vet varför online läget inte sparas för min kompis? Testat att återställa och göra ny karaktär..

Enda gången det sparas är när man går ur online till story mode.. Om om han gör det rätt och det inte sparas, då vet jag inte hmm

Där har vi det.. Tack! smile

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
5 oktober 2013
Jag kommer inte in sad

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

1 655 Inlägg
5 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Munkis skrev:
Mr_M_ skrev:

Jag startar en closed session för crew medlemmar smile

Kommer in lite senare om jag listar ut hur fasen man gör för att joina en Closed session? tongue

Om du har dom som vänner på PSN kan du göra såhär:

Start - Friends - Sen trycker du på användaren som du vill spela med och (join game)

Eller bara dom i crewet:

Start - Online - Crews - My crews - Sen trycker du Gorg sweden - view members.. och sen samma där, trycker på användaren du vill spela med och så "join game" smile

Härligt! Då tittar jag in senare big_smile

JFfoto
5 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Jag kommer inte in sad

Inte jag heller hmm

Random
480 Inlägg
5 oktober 2013
Får connection lost hela tiden. Grymt irriterande nu. Sen Online delen släpptes har jag bara kunnat spela ca 2-3 timmar sammanlagt. Nästan så man skiter i det och väntar tills det släpps till PC istället...

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:
Jag kommer inte in sad

Inte jag heller hmm

Det har stått samma sak sen det hängde sig för mig, nån timme efter att du loggade ur när vi körde

JFfoto
5 oktober 2013
Japp, sen hänger den sig ibland "timed out lockating session" sen ska man trycka på X men det går inte, så får man starta om spelet. Sjukt irriterad..

Forummoderator
18 314 Inlägg
5 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Japp, sen hänger den sig ibland "timed out lockating session" sen ska man trycka på X men det går inte, så får man starta om spelet. Sjukt irriterad..

Samma här. Jag har dock hög belastning på mitt nät. 2 datorer, tv, telefoner, tV-spel och hemlarmet. Kanske spelar detta roll?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
Dieselsmurfen skrev:
Kalltkaffe skrev:

Samma här. Jag har dock hög belastning på mitt nät. 2 datorer, tv, telefoner, tV-spel och hemlarmet. Kanske spelar detta roll?

Tycker inte det borde ha någon betydelse, inte om det står samma sak för dig som för oss andra.
Jag testade att stänga ner datorn bara men det stod samma skit ändå. Ska testa vid 12 tiden i natt.. Jag tror det är så jävla många som spelar samtidigt som gör detta problem

2 038 Inlägg
5 oktober 2013
skickade en invite till garaget crewet för kalltkaffe och vd-design. dom enda jag hittade.

JFfoto
5 oktober 2013
Nosliwe skrev:
skickade en invite till garaget crewet för kalltkaffe och vd-design. dom enda jag hittade.

Ska prova joina smile

Ne, nu hakar till och med menyerna upp sig...
Senast redigerat av Kalltkaffe (5 oktober 2013)

Forummoderator
18 314 Inlägg
5 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Kalltkaffe skrev:

Tycker inte det borde ha någon betydelse, inte om det står samma sak för dig som för oss andra.
Jag testade att stänga ner datorn bara men det stod samma skit ändå. Ska testa vid 12 tiden i natt.. Jag tror det är så jävla många som spelar samtidigt som gör detta problem

Ok. Jag provar då med.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
Säg till om det funkar

2 038 Inlägg
5 oktober 2013
fast joina crewet kan du göra via datorn på rockstar social club hemsidan.

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
Nosliwe skrev:
fast joina crewet kan du göra via datorn på rockstar social club hemsidan.

Vet inte vem du pratar med, men jag menar att komma in på online

2 038 Inlägg
5 oktober 2013
kalltkaffe som det hängde sig för. Men upptäckte precis gorg sweden crewet. Kommer ju ingen vart online själv.

3 519 Inlägg
5 oktober 2013
Men dra åt helvete vad irriterad jag blir. Nu när jag ska logga in har allt nollställts. Den vill att jag ska göra en ny gubbe, jag är inte med i något crew, har inga pengar sparade, allt är borta, allt. Jag hade rank 9 nästan, och ca 4000kr på mig samt ett garage vart då nästan 30k..

Vette fan hur jag ska göra..

1 655 Inlägg
6 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Men dra åt helvete vad irriterad jag blir. Nu när jag ska logga in har allt nollställts. Den vill att jag ska göra en ny gubbe, jag är inte med i något crew, har inga pengar sparade, allt är borta, allt. Jag hade rank 9 nästan, och ca 4000kr på mig samt ett garage vart då nästan 30k..

Hmmm... skumt hmm Till mig sa den att jag kunde göra om min gubbe om jag ville å att detta skulle vara min enda chans till det. Gjorde om min gubbe lite men allt är sparat. Är dock inte med i något crew längre tydligen så det får jag styra upp hmm

Är inne å lirar nu förövrigt.

3 519 Inlägg
6 oktober 2013
Munkis skrev:
Mr_M_ skrev:

Hmmm... skumt hmm Till mig sa den att jag kunde göra om min gubbe om jag ville å att detta skulle vara min enda chans till det. Gjorde om min gubbe lite men allt är sparat. Är dock inte med i något crew längre tydligen så det får jag styra upp hmm

Är inne å lirar nu förövrigt.

Ja alltså antingen gör jag en ny gubbe, vilket jag väntar med för att hoppas istället att det bara är en tillfällig bugg. Men imorgon om det är likadant så är jag väl så illa tvungen och göra allt skit från början sad
Har även skickat ett meddelande till rockstars på fb, förväntar mig inte riktigt ett svar, men var tvungen att chansa

Sök