Jag förstår inte varför ni är så förvånade/gnälliga, det är bokstavligt talat ca 2 miljoner användare som försöker ta sej in samtidigt. Rockstar sa långt innan dom släppte spelet att det skulle bli problem och ändå har dom faktiskt försökt göra något åt det.
Man kan ju fortfarande spela spelet gentemot andra spel, ex SimCity och Diablo 3.
Jag förstår inte varför ni är så förvånade/gnälliga, det är bokstavligt talat ca 2 miljoner användare som försöker ta sej in samtidigt. Rockstar sa långt innan dom släppte spelet att det skulle bli problem och ändå har dom faktiskt försökt göra något åt det.
Man kan ju fortfarande spela spelet gentemot andra spel, ex SimCity och Diablo 3.
Jag är förvånad att det tar så lång tid, tar nog en vecka eller två till innan man kan spela normalt. Det är inte bara för att miljontals försöker spela.
Många saker har ingenting med att alla försöker spela samtidigt. Detta borde dom kunnat löst innan releasen.
Sen gnäller vi inte direkt heller hela tiden, vi informerar och berättar att vi inte kan spela pågrund av något fel, och försöker kolla med andra om dom har liknande fel.
Men.. när man har gjort ett uppdrag, och ska rösta, där finns ju bara race? sen om man trycker på freemode eller O - quit.. så kommer man till någon helt annan session och inte den man va på? hur funkar det? :S
Trevligt. Körde en stund med Muppen38 och supradupra. De är fortfarande inne.
Ska fixa lite hemma så jag kan sitta lungt ikväll sen. Jobb imorgon... Synd bara att jag inte har cash eller vapen. Kanske ska ta och råna nån affär så jag kan skaffa detta. Trevligt att det fungerar bättre och bättre nu!