2124
Sök

GTA 5 - Ps3

Dont fake it, flake it!
153 Inlägg
6 oktober 2013
Gjorde en förfrågan om att gå med i garagets crew har gamertag: Jiimho

Forummoderator
18 314 Inlägg
6 oktober 2013
I Tidningen idag: Darrig start för GTA Online...

"Rockstar säger sig varit beredd på detta och lovat att lösa problemen, när vet de dock inte exakt"

No shit?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
6 oktober 2013
Jag förstår inte varför ni är så förvånade/gnälliga, det är bokstavligt talat ca 2 miljoner användare som försöker ta sej in samtidigt.
Rockstar sa långt innan dom släppte spelet att det skulle bli problem och ändå har dom faktiskt försökt göra något åt det.

Man kan ju fortfarande spela spelet gentemot andra spel, ex SimCity och Diablo 3.

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

JFfoto
6 oktober 2013
LeafBox skrev:
Jag förstår inte varför ni är så förvånade/gnälliga, det är bokstavligt talat ca 2 miljoner användare som försöker ta sej in samtidigt.
Rockstar sa långt innan dom släppte spelet att det skulle bli problem och ändå har dom faktiskt försökt göra något åt det.

Man kan ju fortfarande spela spelet gentemot andra spel, ex SimCity och Diablo 3.

Jag är förvånad att det  tar så lång tid, tar nog en vecka eller två till innan man kan spela normalt. Det är inte bara för att miljontals försöker spela.

Många saker har ingenting med att alla försöker spela samtidigt. Detta borde dom kunnat löst innan releasen.

Sen gnäller vi inte direkt heller hela tiden, vi informerar och berättar att vi inte kan spela pågrund av något fel, och försöker
kolla med andra om dom har liknande fel.
Senast redigerat av Kalltkaffe (6 oktober 2013)

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
6 oktober 2013
Den som vill joina nu, så är kalltkaffe och jag inne och kör i en closed session för crewet till ps3!

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

453 Inlägg
6 oktober 2013
Nosliwe skrev:
hittar ingen med det namnet

Hade du startat en för xbox? Vad heter gruppen?

JFfoto
6 oktober 2013
Men.. när man har gjort ett uppdrag, och ska rösta, där finns ju bara race? sen om man trycker på freemode eller O  - quit.. så kommer man till någon helt annan session och inte den man va på? hur funkar det? :S

Forummoderator
18 314 Inlägg
6 oktober 2013
Trevligt. Körde en stund med Muppen38 och supradupra. De är fortfarande inne.

Ska fixa lite hemma så jag kan sitta lungt ikväll sen. Jobb imorgon... Synd bara att jag inte har cash eller vapen. Kanske ska ta och råna nån affär så jag kan skaffa detta. Trevligt att det fungerar bättre och bättre nu!

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Forummoderator
18 314 Inlägg
6 oktober 2013

453 Inlägg
6 oktober 2013
haha rånade precis en butik så va det någon dum jävel som ställt en stor bil utanför dörren så kom ej ut!

2 038 Inlägg
453 Inlägg
6 oktober 2013
Gött skickade en förfrågan!

1 324 Inlägg
6 oktober 2013
Nosliwe skrev:
hittar ingen med det namnet

Acceptera Berzerk inc också wink

2 038 Inlägg
6 oktober 2013
skall fixa det. Såg inte att det var du först när jag joina erat session. acceptat Timjoh.
Du kan invita själv VD-Design

356 Inlägg
6 oktober 2013
Skickade även jag en till Garagets crew på Xbl! Jappzen smile

2 038 Inlägg
6 oktober 2013
Hittar varken Jappzen eller Berzerk inc när jag söker. Men dom flesta har dykt upp efter en stund på manage crew. Så kan ta en liten stund.

Startade en crew only session nu.
Senast redigerat av Nosliwe (6 oktober 2013)

1 324 Inlägg
6 oktober 2013
Nosliwe skrev:
Hittar varken Jappzen eller Berzerk inc när jag söker. Men dom flesta har dykt upp efter en stund på manage crew. Så kan ta en liten stund.

Startade en crew only session nu.

Jag är Falcon inc och polarn är berzerk. .Ser itne dig heller hmm

2 038 Inlägg
6 oktober 2013
du är med i crewet dock. men hittar dig inte i listan. Timjoh hittar jag. Men så fort jag joina honom så blev jag kickad.
Senast redigerat av Nosliwe (6 oktober 2013)

2 038 Inlägg
6 oktober 2013
Ni måste skriva vad ni heter på social club om jag ska hitta er. live gamertag går inte att söka på.

Sök