2417
Sök

GTA 5 - Ps3

356 Inlägg
6 oktober 2013
vifree heter jag på social club! smile

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
6 oktober 2013
Kom igen nu gott folk, ni som är med i Gswe crewet för PS3 användare. Jag och kalltkaffe har spelar nästan hela dagen, men haft en liten paus ett tag nu, men nu kör vi igång igen!

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

1 655 Inlägg
6 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Kom igen nu gott folk, ni som är med i Gswe crewet för PS3 användare. Jag och kalltkaffe har spelar nästan hela dagen, men haft en liten paus ett tag nu, men nu kör vi igång igen!

Kommer in senare ikväll smile

3 519 Inlägg
6 oktober 2013
Munkis skrev:
Mr_M_ skrev:

Dock kommer inte jag in bara för det, haha.. Samma problem som igår att det vill att jag ska göra ny gubbe hmm
Men när jag startade idag så var allt återställt till normalt, så skulle inte förvåna mig om det är bra imorrn. Men jag vill ju spela nuuu

Forummoderator
18 314 Inlägg
6 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Munkis skrev:
Mr_M_ skrev:

Dock kommer inte jag in bara för det, haha.. Samma problem som igår att det vill att jag ska göra ny gubbe hmm
Men när jag startade idag så var allt återställt till normalt, så skulle inte förvåna mig om det är bra imorrn. Men jag vill ju spela nuuu

Nu säger ju spelet ifrån iallafall "allt ligger nere" Typ... Jaja... Kör story en stund. Datorn är brevid så jag ser om någon kommit in och skriver detta.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

3 519 Inlägg
6 oktober 2013
Dieselsmurfen skrev:
Mr_M_ skrev:
Munkis skrev:

Nu säger ju spelet ifrån iallafall "allt ligger nere" Typ... Jaja... Kör story en stund. Datorn är brevid så jag ser om någon kommit in och skriver detta.

Tror kalltkaffe kom in.. Vi skulle lira och han loggade in strax före mig. Men har inte hört något från honom på ett tag nu, så jag vet inte om han är kvar än.

Men jag väntar också tills någon mera kommer in så testar jag då

JFfoto
6 oktober 2013
Spelat online hela tiden, men nu skulle jag starta om och nu kommer jag inte in igen :p clouds servrarna är nere.

JFfoto
6 oktober 2013
Nu är jag inne på en closed crew session smile

Forummoderator
18 314 Inlägg
6 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Spelat online hela tiden, men nu skulle jag starta om och nu kommer jag inte in igen :p clouds servrarna är nere.

Jag kommer in men ingen "GORG" online. Hamnar i random session med min egen gubbe.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

JFfoto
6 oktober 2013
Dieselsmurfen skrev:
Kalltkaffe skrev:

Jag kommer in men ingen "GORG" online. Hamnar i random session med min egen gubbe.

Testa som jag skrev förut, då brukar det funka för mig.

gå in på Start - online - crews - my crews - sen trycker du på gorg sweden och view members, sen "join game" på den du vill joina.. för visst tryckte du på "start - online - join crew members" nu va?

Forummoderator
18 314 Inlägg
6 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Kalltkaffe skrev:

Testa som jag skrev förut, då brukar det funka för mig.

gå in på Start - online - crews - my crews - sen trycker du på gorg sweden och view members, sen "join game" på den du vill joina.. för visst tryckte du på "start - online - join crew members" nu va?

Du har förvisso helt rätt men enligt ovan så står det "gameservice unavailable right now" Försöker ngr gånger till innan jag kör Story en stund.

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
6 oktober 2013
Provade att spela lite online idag ca 4 timmar, sen sparade jag och gjorde annat.
När jag kom tillbaka och skulle fortsätta var hela skiten raderat.....

Tror nog inte jag kommer prova online igen, dels tyckte jag det var tramsigt att göra sin egen spelare med morfar/farfar/farmor/morfar och sen välja föräldrar....

Men vem vet jag kanske ändrar mig.

Deras uppdatering fungerade inget vidare heller i sp läget, ta väck några buggar och lägg till nya verkar det vara...
Köpte en hangar med franklin och inga pengar drogs men jag fick hangaren, när jag köpte en med michael så drogs pengarna men jag fick inte tillgång till hangaren utan jag blev efterlyst direkt....

3 519 Inlägg
6 oktober 2013
Pierre_r skrev:
Provade att spela lite online idag ca 4 timmar, sen sparade jag och gjorde annat.
När jag kom tillbaka och skulle fortsätta var hela skiten raderat.....

Tror nog inte jag kommer prova online igen, dels tyckte jag det var tramsigt att göra sin egen spelare med morfar/farfar/farmor/morfar och sen välja föräldrar....

Men vem vet jag kanske ändrar mig.

Deras uppdatering fungerade inget vidare heller i sp läget, ta väck några buggar och lägg till nya verkar det vara...
Köpte en hangar med franklin och inga pengar drogs men jag fick hangaren, när jag köpte en med michael så drogs pengarna men jag fick inte tillgång till hangaren utan jag blev efterlyst direkt....

1. Det är en bugg som gör att du måste göra om allt. Du skiter i att göra om en ny gubbe, utan du ska vänta istället ett tag, så funkar allt. När serverna ligger nere och buggen är med i loppet så blir det sådär. Har själv varit med om det 2ggr nu. Men allt har varit bra igen några timmar senare

2. Du väljer mor och far föräldrar för att välja utseende på gubben.. Du märker hur ansiktet på din gubbe förändras när du byter på din mormor tex.

3. Det kommer komma nya uppdateringar med tiden till online spelet..

Jag tycker det är skit kul. Speciellt när man är två eller flera som spelar. Antingen om man bara leker runt eller när man gör uppdrag.

Men allt är väl en smaksak

Junior.
292 Inlägg
6 oktober 2013
Systemlinkat i 2 dar nu och nötat online och är ju fasen så mycket bättre än story mode på alla sätt och vis alla kläder,tatueringar osv å allt skit man kan göra så nu är jag i rank 21, stamina och shooting är fylld äger 1 lägenhet en Dinka Double T och en Camaro och försöker hålla mig över 20000 på banken men är ju lite drygt när man får lite mer pengar att sjukhusräkningarna blir extremt dyra men trodde inte Rockstar skulle få iordning på servarna denna vecka även fast de visste att de skulle bli kaos så jag är helnöjd med online big_smile

Never underestimate another car, You don't know what's under the hood.

Forummoderator
18 314 Inlägg
6 oktober 2013
Kalltkaffe: Den orange jävla bilen vi sitter i nu? Den går rätt friskt... Vi kommer och dö...

JFfoto
6 oktober 2013
Dieselsmurfen skrev:
Kalltkaffe: Den orange jävla bilen vi sitter i nu? Den går rätt friskt... Vi kommer och dö...

Hahaha, ja den va rätt fräck faktiskt. Du hade rätt, båda dog.. men konstigt, jag försökte undkomma två stjärnor medans du satt glatt och sköt mot polisen vilket resultera i 3 stjärnor :d hahah

Forummoderator
18 314 Inlägg
6 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Hahaha, ja den va rätt fräck faktiskt. Du hade rätt, båda dog.. men konstigt, jag försökte undkomma två stjärnor medans du satt glatt och sköt mot polisen vilket resultera i 3 stjärnor :d hahah

Hehe... Sorry. Kom på det med sen. Tänkte köpa ett Headset imorgon. Hade varit kul. Någon som provat? Jag har bara Gamestop i närheten.

JFfoto
6 oktober 2013
Slutar spela online ett tag nu tills allt är fixat, förlorade mycket nyss som jag gjort under dagen. Så spelar storyn så länge.

Forummoderator
18 314 Inlägg
6 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Slutar spela online ett tag nu tills allt är fixat, förlorade mycket nyss som jag gjort under dagen. Så spelar storyn så länge.

Ok. Samma här. Jag ska köpa ett headset imorgon så kan kan jag gapa online... Är ledig så så fort jag vaknar åker jag. Väl mött imorgon. Spelar story själv.

305 Inlägg
6 oktober 2013
ett minus jag sett redan är att kameran snurrar med planet när man flyger.
Antar dom har kvar från IV utan actioncamera?

Sök