Fick börja med att löda om MS härvan då DIY skickade fel Saknades lite jord kablar men nu är det fixat
Hade lite problem vart jag skulle sätta mazda klockan men tillslut så fick en gammal smalbands lambda sätta livet till och vips så hamnade klockan i ett 60mm Runt mätarhus Blev okej med (h) och (min) knappar i sidan på glaset
Blir inte så mycket nu när man inte har värme garage men en bonusbild på brukisen iaf med 100w dimljuse
Allt för idag ska försöka få lite fart på motorbygget med i det kalla garaget!
Tror att jag ska prenumerera på tråden, är själv rätt så sugen på att sugtrimma min 16V. Så kan vara trevligt att få lite information om vad man kan göra
Garagemuppen skrev: Tror att jag ska prenumerera på tråden, är själv rätt så sugen på att sugtrimma min 16V. Så kan vara trevligt att få lite information om vad man kan göra
Mycket trevligt bygge annars!
Tack så mycket Det tycker jag att du ska göra ska snart börja med motorbygget är det tänkt så stay tuned
Garagemuppen skrev: Tror att jag ska prenumerera på tråden, är själv rätt så sugen på att sugtrimma min 16V. Så kan vara trevligt att få lite information om vad man kan göra
Mycket trevligt bygge annars!
Tack så mycket Det tycker jag att du ska göra ska snart börja med motorbygget är det tänkt så stay tuned:rolleyes:
Garagemuppen skrev: Tror att jag ska prenumerera på tråden, är själv rätt så sugen på att sugtrimma min 16V. Så kan vara trevligt att få lite information om vad man kan göra
Mycket trevligt bygge annars!
Tack så mycket Det tycker jag att du ska göra ska snart börja med motorbygget är det tänkt så stay tuned:rolleyes:
Låter bra det!
Haha fräckare med 16v i 240 ju kan nog bli kul med din bil!
Haha fräckare med 16v i 240 ju kan nog bli kul med din bil!
Det är inget fel på en 740 heller Men som sagt, det är lite fräckare med en 242 med 16V
Helt klart du
Ska bli kul att följa detta! Hade tänkt börja med att köpa ett extraktorrör och 2.5" avgasrör. Sen får vi se, kanske en etanolkonvertering plus lite annat
Det är inget fel på en 740 heller Men som sagt, det är lite fräckare med en 242 med 16V
Helt klart du
Ska bli kul att följa detta! Hade tänkt börja med att köpa ett extraktorrör och 2.5" avgasrör. Sen får vi se, kanske en etanolkonvertering plus lite annat
haha tackar ja det är en bra början första jag hade var original motor med borttagna balansaxlar extraktor rör från Micke grön rekommenderar det faktisk väldigt bra gjort och 2,5" hela vägen med 100 cells katt och 3" LMM original gick ganska bra då rastad 940 Ltt Org iaf
Badet med Thinner gjorde ingen större skilnad så tänkte lite på vad vi använde i somras som tog bort 2k Lack och så kom jag på svaret Yes Power Spray ^^
LIte powerspray och så fick dom ligga ett tag
Blev väl okej resultat eller ?
MAHLE Kolvar Ska få sig en dos med Powerspray på insidan till, och oljekanalerna ska rensas
Allt för ikväll Stay Tuned! Rekommenderar Powerspray Till att ta BORT OLJA!