6200
Sök

Köpestråden

490 Inlägg
27 november 2012
Trådstartare
vet inte om det finns en köpestråd eller om den ligger i rätt forumsdel men det kan ju va kul med en sån endå medtanke på att det finns en bytes tråd. om det redan finns en köpestråd länka gäna den här till mig då!

jag börjar!

KÖPES: Gröna R-spridare 3" LMM Alu intercooler till volvo 940 även bb lambda är av intresse!

// sonaxvax

116 hk och en svetsdiff är allt som behövs.

1 749 Inlägg
27 november 2012

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

490 Inlägg
27 november 2012
Trådstartare
jajo det vet jag om. men om du går i ditt garage och kollar runt så hittar du garanterat 50 saker du inte använder men som du samtidigt inte har nått behov att försöka bli av med, om nån då skriver i den här tråden tex, vänster framblinkers till toyota corolla -88 sökes så kan du svara här "har en sån ligger".  tror inte dom som har en vf blinker till just den corollan lägger ut en annons på den bara för att dom har den liggandes i garaget.
Senast redigerat av sonaxvax (27 november 2012)

1 749 Inlägg
27 november 2012
Absolut, fast det är mer 5000 saker känns det som :p

Bra initiativ.

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

490 Inlägg
27 november 2012
Trådstartare
ja skulle man lägga ut annonser på allt man hade hemma så skulle man inte göra annat än att sitta vid datorn! hoppas att det blir lite fart i tråden till kvällningen så den håller sig vid liv!

3 354 Inlägg
27 november 2012
9§ Annonsering
•Annonsering (oavsett typ) får inte förekomma i forumet (inte heller i forumsignaturen). Använd istället Köp & Sälj

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

490 Inlägg
27 november 2012
Trådstartare
annonsering ja, kan döpa om tråden till sökes (bildelar) så kanske dom låter den vara kvar.

3 354 Inlägg
27 november 2012
tror inte det. de hänvisar då nog till bytes o skänkes trådarna

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

490 Inlägg
27 november 2012
Trådstartare
dåligt isf tycker jag, om du läser mitt inlägg några inlägg ovanför förstår du nog hur jag menar, klart man kan använda köp och sälj sen att det inte används lika "lätt" som att bara slänga iväg ett inlägg i en tråd har ju med saken att göra oxå.

Forummoderator
10 576 Inlägg
27 november 2012
Seth skrev:
9§ Annonsering
•Annonsering (oavsett typ) får inte förekomma i forumet (inte heller i forumsignaturen). Använd istället Köp & Sälj

Exakt!  http://www.garaget.org/annonser/

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök