Elmia 2016! E46 bygge som har spårat ut helt! "jag skulle bara ha en baslåda" Slutat med att man rycker baksätet och bygger låda istället, in och följ!
Fixat en del grejer till på bilen, målat bromsoken satt på fälgarna, polerat o vaxat hela bilen och putsat upp hela utsidan, satt på regg skylten bak med, sjukt bra blev de som ni ser på bilderna nedan. Nu ska bilen bara sänkas lite med och fixa lite toning lite här o där så jävlar i de
Fixat en del grejer till på bilen, målat bromsoken satt på fälgarna, polerat o vaxat hela bilen och putsat upp hela utsidan, satt på regg skylten bak med, sjukt bra blev de som ni ser på bilderna nedan. Nu ska bilen bara sänkas lite med och fixa lite toning lite här o där så jävlar i de
Fixat lite på bilen idag. När jag skulle sätta på sänkningsfjädrarna förra helgen så drog jag av en bult på ena stötdämparen fram så skulle jag borra upp hålet så träffa jag rakt i dämparen så allt olja rann ut. Så har fått beställt en ny dämpare, hoppas bara jag hinner få den innan Ystadträff premiären och re-loaded springbreak för då plockar jag ut min älskling!
Känns som om alla drar av de där bultarna .. drog av min också! Dock så kapade jag bulten på mitten innan jag försökte borra ur den så att jag åtminstone kunde få loss dämparn innan Underlättade rätt mycket ^^ Körde du bult med mutter nu då?
Känns som om alla drar av de där bultarna .. drog av min också! Dock så kapade jag bulten på mitten innan jag försökte borra ur den så att jag åtminstone kunde få loss dämparn innan Underlättade rätt mycket ^^ Körde du bult med mutter nu då?
Sjukt irriterande e det i alla fall, lär få bli bult och mutter enklaste lösningen tycker jag i alla fall