Hyra verkstadslokal i borås

peugeotpasi
16 december 2012 · 112 Inlägg

Hej! Jag skulle vilja hyra verkstadslokal i borås från och med nästa vår. Är det nån mer här som skulle kunna gå med på detta, för oftast så är dessa lokaler väldigt stora och det går inte ihop ekonomiskt att vara själv. Vi skulle kunna vara några stycken och dela på hyran. Tips mottages också på mindre lokal/garageplats med möjlighet att fixa bilar, 2 bils garage räcker för mig..Ska vara centralt i borås, max kvarts bilväg från cebtrum.

Senast redigerat av mercedespasi (16 december 2012)

sofftmuppen
16 januari 2013 · 4 Inlägg

Tjena! fortfarande intresserad av att kanske dela mekarlokal med någon? smile

PlatinumRacing
16 januari 2013 · 597 Inlägg

sofftmuppen skrev:
Tjena! fortfarande intresserad av att kanske dela mekarlokal med någon? smile

Jag är eventuellt intresserad av att dela, har du någon särskild lokal i åtanke?

Olssonz
16 januari 2013 · 815 Inlägg

Jag är också intresserad

peugeotpasi
16 januari 2013 · 112 Inlägg

Jag är absolut intresserad med! Har inte dykt upp nån vettig lokal än.. Men det skulle vara bra kanske att bilda en grupp på typ 4-5 pers. och lära känna varandra lite innan man går ihop o hyr lokal tillsammans? Så vi skulle i princip kunna bilda en garagegrupp och ta en fika eller nåt medans vi samtidigt letar efter lokal?
Mvh Pasi

Olssonz
16 januari 2013 · 815 Inlägg

mercedespasi skrev:
Jag är absolut intresserad med! Har inte dykt upp nån vettig lokal än.. Men det skulle vara bra kanske att bilda en grupp på typ 4-5 pers. och lära känna varandra lite innan man går ihop o hyr lokal tillsammans? Så vi skulle i princip kunna bilda en garagegrupp och ta en fika eller nåt medans vi samtidigt letar efter lokal?
Mvh Pasi

Låter som en bra idé

peugeotpasi
16 januari 2013 · 112 Inlägg

Olssonz skrev:

mercedespasi skrev:
Jag är absolut intresserad med! Har inte dykt upp nån vettig lokal än.. Men det skulle vara bra kanske att bilda en grupp på typ 4-5 pers. och lära känna varandra lite innan man går ihop o hyr lokal tillsammans? Så vi skulle i princip kunna bilda en garagegrupp och ta en fika eller nåt medans vi samtidigt letar efter lokal?
Mvh Pasi

Låter som en bra idé

Är alla som skrivit här om att intresse finns med på detta? Och sen så vill jag ha nära borås, max en kvart ifrån.

PlatinumRacing
17 januari 2013 · 597 Inlägg

mercedespasi skrev:

Olssonz skrev:

mercedespasi skrev:
Jag är absolut intresserad med! Har inte dykt upp nån vettig lokal än.. Men det skulle vara bra kanske att bilda en grupp på typ 4-5 pers. och lära känna varandra lite innan man går ihop o hyr lokal tillsammans? Så vi skulle i princip kunna bilda en garagegrupp och ta en fika eller nåt medans vi samtidigt letar efter lokal?
Mvh Pasi

Låter som en bra idé

Är alla som skrivit här om att intresse finns med på detta? Och sen så vill jag ha nära borås, max en kvart ifrån.

EDIT: Jag har hittat en grym lokal i Göteborg läs:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=263837

Senast redigerat av PlatinumRacing (17 januari 2013)

peugeotpasi
17 januari 2013 · 112 Inlägg

alldeles för långt bort.

sofftmuppen
28 januari 2013 · 4 Inlägg

självklart är jag på! en fika är la alldrig fel;) kanske en bers om man kommer översäns:) hehe

peugeotpasi
31 januari 2013 · 112 Inlägg

sofftmuppen skrev:
självklart är jag på! en fika är la alldrig fel;) kanske en bers om man kommer översäns:)
hehe

Är nykterist så ölen skippar jag smile

sofftmuppen
1 februari 2013 · 4 Inlägg

aaa, shit sorry... men har hört lite att det är mot sommaren som det skall gå att få tag på något garage, men man vet alldrig wink

peugeotpasi
1 februari 2013 · 112 Inlägg

sofftmuppen skrev:
aaa, shit sorry... men har hört lite att det är mot sommaren som det skall gå att få tag på något garage, men man vet alldrig wink

Det är lugnt smile Jo vi får se framåt sommarn smile

sofftmuppen
25 februari 2013 · 4 Inlägg

sorry guys, fick tag i en ledig plats i ett garage så kan inte hänga på er.

Lycka till!

peugeotpasi
25 februari 2013 · 112 Inlägg

sofftmuppen skrev:
sorry guys, fick tag i en ledig plats i ett garage så kan inte hänga på er.

Lycka till!

Tack, bra att du meddelar detta så jag vet smile

mustang07
26 februari 2013 · 146 Inlägg

Om ni fortf. letar så finns det en lokal på Sjöbo ~1600 kvadrat (går säkert förhandla om storleken) med portar kan inte säga något om insidan eller så såg bara en skylt med "lokal uthyres 1600 kvm" ligger kanske en 300-500 meter från djurparken fågelvägen, tror gatan heter Johannelundsgatan eller klintegatan (samma gata som går ner där klintekiosken låg innan om ni vet)

peugeotpasi
26 februari 2013 · 112 Inlägg

mustang07 skrev:
Om ni fortf. letar så finns det en lokal på Sjöbo ~1600 kvadrat (går säkert förhandla om storleken) med portar kan inte säga något om insidan eller så såg bara en skylt med "lokal uthyres 1600 kvm" ligger kanske en 300-500 meter från djurparken fågelvägen, tror gatan heter Johannelundsgatan eller klintegatan (samma gata som går ner där klintekiosken låg innan om ni vet)

Tack, ska kollas upp detta smile

Enkoppkaffekanske
12 mars 2013 · 56 Inlägg

Intressant! Hade också behövt mekgarage här i Boråstrakterna. Dock är jag student så misstänker att min budget spricker ordentligt om jag skulle ge mig in på något innan sommaren smile

peugeotpasi
12 mars 2013 · 112 Inlägg

Enkoppkaffekanske skrev:
Intressant! Hade också behövt mekgarage här i Boråstrakterna. Dock är jag student så misstänker att min budget spricker ordentligt om jag skulle ge mig in på något innan sommaren smile

Känns rent spontant att det är runt/efter sommaren såna lokaler blir lediga om det blir nåt ledigt..

Joeplus
31 juli 2013 · 7 Inlägg

Tänkte höra om man fick haka på om ni fortfarande letar efter en lokal?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang