Såg "Kenny from tha block" på SEMA i Vegas för ett par månader sedan. De visade hans Gym Khana när han kör inne i centrala staden. Sen hade han drifting uppvisning på banan utanför. Missade hans autograf signering med 5min och blev hyfsat besviken....men fick åtminstone en skymt av honom några steg ifrån mig i Fords gigantiska monter Tvivlar inte en sekund på att han hade velat kolla in din replica och möjligtvis testkört den Jäkligt sympatisk & bra snubbe. Kör på i samma stil nu! Hade ju hoppats få se den på Elmia i påsk.... Om inte klar så iaf som pågående projekt.
Påbörjade tanken att bygga en kopia för 2 år sedan men det dröjde ett halvår innan jag fick tag på ett påbörjat rallycross bygge som passade mig. Krb gjorde buren till mig med ett lite lägre kryss vid förardörren som skall underlätta in och ut men tveksamt om det kommer att räcka för regbesikning. Det kom en massa saker imellan under ungefär ett år och hade inte tid till att bygga plus att jag behövde undersöka mkt vad jag behövde och har skaffat en del saker under den tiden Här är precis buren gjord av KRB.
Tack för att ni tror på bygget och vill följa det, skall göra mitt bästa:)