Min Första plan var att renovera och trima en t5 motor och slänga i den i en 850. Men dessto längre tiden gick så blev jag mer och mer sugen på köra bakhjulsdrivet. Så tillslut köpte jag mig en 740 som jag ska och lägga i... Visa mer
detta blir nice,kommer lätt följa men vad mer ska du göra än att stoppa i en t5a? prem lagd
okay tack ! jag ska först och främst regga in den! sen kommer jag nog leka med den en hel del i sommar och sen till nästa vinter blire förmodligen uppdatering på både effekt och skönhetsfläckar!
detta blir nice,kommer lätt följa men vad mer ska du göra än att stoppa i en t5a? prem lagd
okay tack ! jag ska först och främst regga in den! sen kommer jag nog leka med den en hel del i sommar och sen till nästa vinter blire förmodligen uppdatering på både effekt och skönhetsfläckar!
Hann inte provmontera motorn i bilen idag tyvär! rostlagningen och lite annat krabb tog all tid! Sumpen monterades för några dagar sen med! passade perfekt!
Någon som vet om man kan använda dessa tändspolar när man kör med JG-box och separtat tändspolar? och vad mer behövs för att kunna använda dom isf? som har suttit på en xc70 -07 med motorkod : B5254T2