Detta är en tråd där jag kommer lägga upp mkt bilder och lite info om min V70 TDI. minna visioner med denna bil är att utrusta den med så mkt grejer från en R som möjligt och även senare öka effekten och biljud.
Över 7000 besökare på under 2 månader och 34 st som följer. Alla ni ska ha ett stort tack och jag är glad att det är så många som kollat in och verkar intresserade av min lille pärla. Stort tack alla.
Om det är någon som råkar ha eller vet om någon som har en D5252T motor liggandes så hör gärna av er. Gör inget om det är ventilsallad eller liknande bara det är en komplett motor.
Om det är någon som råkar ha eller vet om någon som har en D5252T motor liggandes så hör gärna av er. Gör inget om det är ventilsallad eller liknande bara det är en komplett motor.
ska åka till Jönköpings bildemontering idag, (Sveriges största Volvo skrot?) kan ta en titt åt dig!
ska åka till Jönköpings bildemontering idag, (Sveriges största Volvo skrot?) kan ta en titt åt dig!
Gör gärna det så vet jag om det är lönt att åka upp har ju bara 45 min upp dit. Om du har vägarna förbi kan du ju komma förbi om du vill kolla in bilen live.
Över 8000 besökare nu på 2 månader. Stort tack för visat intresse och lägg gärna en komentar och en röst på bilen med och extra stort tack till mina nästan 40 följare. Ni vet vilka ni är.