Köpråd mercedes e500

sandzak
6 januari 2013 · 32 Inlägg

tja har fått ett bra pris på en mb 500 02a gått 14t mil orginal amg optik o full utr
för 70k kr ? bra pris? sv såld o hela historiken.. 306hk

undrar lite hur är förbrukningen på denna mod..
står i instrboken...
bl 11,5
land 8.4
stad 16,9

hur pass bra stämmer detta?

tipps om denna bil uppskattas...

Farleykarley
6 januari 2013 · 406 Inlägg

Låter väl som ett vettigt pris. Antar att det är karossen W211 du menar? Den kom 02, vilket gör att en del av dessa bilar har en del barnsjukdomar. I övrigt väldigt goa bilar.
En 500:a brukar oftast vara väl omhändertagen, men kan även vara hårt körd, så kontrollera historiken och skick noga!.

Ställ gärna frågan på Mercaforumet http://www.mbsca.com/forum Där kan dem garanterat besvara fler frågor.

(Reggar du dig kommer det upp en hel del flinkar som inte syns på forumet när man är gäst)

Senast redigerat av Farleykarley (6 januari 2013)

Volvo 745 GLT "The Globetrotter" (1991)
Volvo 740 T-5R "Sleeper" (1988)
Volvo 745 GLT "Militärarn" (1991)
Slash Saabifierad
6 januari 2013 · 2 027 Inlägg

Om du oroar dig över bensinförbrukningen är detta tyvärr fel bil för dig.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
PhiCas
6 januari 2013 ·

om du inte köper den Pm:a gärna vem som säljer den, är själv sugen på en sådan,

Mvh

sandzak
7 januari 2013 · 32 Inlägg

Slash skrev:
Om du oroar dig över bensinförbrukningen är detta tyvärr fel bil för dig.

oroa? nee.. men man vill ju alltid veta lite innan.. har haft en sl (sec) 500 93a innan fast på 326hk men de e ju annan bil

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang