Inför: Införträff ELMIA 2013. kl 20:30 Coop undre A6 28/3

BoostGuy
17 januari 2013 · 953 Inlägg

Håller med dig  reacha

BoostGuy
19 januari 2013 · 953 Inlägg

Nu hoppas jag på att de kommer folk=) Gå in på facebook eventet och säg att ni kommer så vi få se lite hur mycket folk som kommer. Hoppas på fina bilar och glatt folk smile

Marcus_89 Biltokig elektriker
19 januari 2013 · 3 352 Inlägg

Kommer inte in på evenemanget på facebook.

BoostGuy
19 januari 2013 · 953 Inlägg

skumt

BoostGuy
19 januari 2013 · 953 Inlägg

jag la in eventet igen så testa igen

Berget_
19 januari 2013 · 132 Inlägg

reacha skrev:
Roliga med detta är att kolla på folket som kommer ned, 95% av alla som brukar alkohol kör raggar bilar , eller traktorer (volvo)
Attityden "kör man inte så krökar man" är nog det dummaste jag hört, som att gå på knattefotbol o säga spelar man inte så super man, nej det hör inte hemma där.

önskar att polisen står & plockar retards som super sig packade där och skräpar ned, bara fylla fyllecellerna etc o dra lob på alla, sjukt fint det vore.

hahah vilken jävla retard.... sen när ska man inte få ta ett par bärs o kolla på bilar?

Berget_
Volvo V70II (2010)
Chevrolet Impala SportCoupe "luftluft 58an" (1958)
BoostGuy
19 januari 2013 · 953 Inlägg

dricka med måtta och inte bli skit full. 1-2 eller sålänge man behärska sig så är de ju lugnt

76Lubricants SpeedFreakz Sweden
19 januari 2013 · 1 778 Inlägg

Berget_ skrev:

reacha skrev:
Roliga med detta är att kolla på folket som kommer ned, 95% av alla som brukar alkohol kör raggar bilar , eller traktorer (volvo)
Attityden "kör man inte så krökar man" är nog det dummaste jag hört, som att gå på knattefotbol o säga spelar man inte så super man, nej det hör inte hemma där.

önskar att polisen står & plockar retards som super sig packade där och skräpar ned, bara fylla fyllecellerna etc o dra lob på alla, sjukt fint det vore.

hahah vilken jävla retard.... sen när ska man inte få ta ett par bärs o kolla på bilar?

Fyllan förstör för alla när det är elmia.
Repor/bucklor på bilar, misshandel, våldtäckter, 150 000kr för att städa parkeringen.
Det är några punkter där incidenterna utan tvekan skulle halveras om fyllona kunde stanna hemma.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
Marcus_89 Biltokig elektriker
19 januari 2013 · 3 352 Inlägg

Driver_85 skrev:
jag la in eventet igen så testa igen

Skumt, kommer fortfarande inte in :S Är det ett offentligt evenemang? Annars kanske inte alla kan se det

BoostGuy
19 januari 2013 · 953 Inlägg

Nu är de fixat smile Jag glömde bort att ändra de . Tack för att du såg de marcus smile

Berget_
19 januari 2013 · 132 Inlägg

marwin_of_sweden skrev:

Berget_ skrev:

reacha skrev:
Roliga med detta är att kolla på folket som kommer ned, 95% av alla som brukar alkohol kör raggar bilar , eller traktorer (volvo)
Attityden "kör man inte så krökar man" är nog det dummaste jag hört, som att gå på knattefotbol o säga spelar man inte så super man, nej det hör inte hemma där.

önskar att polisen står & plockar retards som super sig packade där och skräpar ned, bara fylla fyllecellerna etc o dra lob på alla, sjukt fint det vore.

hahah vilken jävla retard.... sen när ska man inte få ta ett par bärs o kolla på bilar?

Fyllan förstör för alla när det är elmia.
Repor/bucklor på bilar, misshandel, våldtäckter, 150 000kr för att städa parkeringen.
Det är några punkter där incidenterna utan tvekan skulle halveras om fyllona kunde stanna hemma.

det skapar juh jobb i alla fall... största problemet e att alla poliser i hela Sverige får anmäla sig frivilligt om att arbeta i jkpg under denna helg, just därför samlas juh alla snut svin som verkligen hatar allt som har med fordon o göra och har intern tävling om vem som plockar mest....ska de va så? 150 000:- för att städa okej vänd på det vad tjänar dom under denna helgen??? jag har vart på elmia de sista 7-8 åren och jag har inte sett någon skadegörelse, våldtäkt eller misshandel, kanske har hänt men inte som du beskiver det! stanna hemma istället för att gnälla eller gör nåt åt det!

Berget_
Volvo V70II (2010)
Chevrolet Impala SportCoupe "luftluft 58an" (1958)
76Lubricants SpeedFreakz Sweden
19 januari 2013 · 1 778 Inlägg

Berget_ skrev:

marwin_of_sweden skrev:

Berget_ skrev:

hahah vilken jävla retard.... sen när ska man inte få ta ett par bärs o kolla på bilar?

Fyllan förstör för alla när det är elmia.
Repor/bucklor på bilar, misshandel, våldtäckter, 150 000kr för att städa parkeringen.
Det är några punkter där incidenterna utan tvekan skulle halveras om fyllona kunde stanna hemma.

det skapar juh jobb i alla fall... största problemet e att alla poliser i hela Sverige får anmäla sig frivilligt om att arbeta i jkpg under denna helg, just därför samlas juh alla snut svin som verkligen hatar allt som har med fordon o göra och har intern tävling om vem som plockar mest....ska de va så? 150 000:- för att städa okej vänd på det vad tjänar dom under denna helgen??? jag har vart på elmia de sista 7-8 åren och jag har inte sett någon skadegörelse, våldtäkt eller misshandel, kanske har hänt men inte som du beskiver det! stanna hemma istället för att gnälla eller gör nåt åt det!

Ja det vi gör åt det är att försöka få bort fyllan.
Det är inte roligt alls att ha sin bil där när man riskerar att få ölburkar och annan akit kastad på bilen.
Ja visst dom som städar tjänar pengar. Men vem tror du det är som får betala för det??
Hela evenamget handlar om BILAR och motorintresse. Inte öl och intresse för fylla.
Det finns andra ställen där fokus ligger på fylla.
Man kan vända på det också, stanna hemma och drick istället för att gnälla.
Jag läste siffrorna på anmälda våldsbrott efter förra året, det var 65-70st.
Om du på fullaste allvar inte tror att större delen av dom beror på alkoholen så är du ganska naiv.
Antalet bucklor och repor på bilar har troligtvis också ganska stark koppling till alkohol.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
BoostGuy
19 januari 2013 · 953 Inlägg

Vraför kan vi inte alla samarbeta och hjälpas åt att få bort fyllan. Säga till någon som är för full eller polisen om att de sitter väldigt fulla människor och skräpar ned. Det i sin tur kommer skicka ut signalen att vi inte acceptera detta. Det skulle vara en bra börja på att få tillbaka som de var innan. Kan vi alla hjälpas åt tror jag att de kan hjälpa. Vi är ju många som inte vill ha det så här det ser man ju bara här på Garaget.

76Lubricants SpeedFreakz Sweden
19 januari 2013 · 1 778 Inlägg

Driver_85 skrev:
Vraför kan vi inte alla samarbeta och hjälpas åt att få bort fyllan. Säga till någon som är för full eller polisen om att de sitter väldigt fulla människor och skräpar ned. Det i sin tur kommer skicka ut signalen att vi inte acceptera detta. Det skulle vara en bra börja på att få tillbaka som de var innan. Kan vi alla hjälpas åt tror jag att de kan hjälpa. Vi är ju många som inte vill ha det så här det ser man ju bara här på Garaget.

Helt rätt. Men endel tycker ju att vi som inte vill ha fylla på bilträffar ska stanna hemma...

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
BoostGuy
19 januari 2013 · 953 Inlägg

Stanna vi hemma visa vi att fyllan vinner så vinner vi inte mot fyllan. KAMP

76Lubricants SpeedFreakz Sweden
19 januari 2013 · 1 778 Inlägg

Driver_85 skrev:
Stanna vi hemma visa vi att fyllan vinner så vinner vi inte mot fyllan. KAMP

Exakt. Men man har ju ofta lite underläge. De är inget ovanligt att det är 4 fulla och 1 nykter per bil.  så vi nyktra är lite färre.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
BoostGuy
19 januari 2013 · 953 Inlägg

Jo jag vet men lyckas vi hjälpas åt och även samarbeta med polisen så lär de fungera

MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
19 januari 2013 · 5 650 Inlägg

vafan bara januari nu ju?

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
reacha Team Radioactive
20 januari 2013 · 166 Inlägg

Har inge problem med attman tar ettparöl, så länge man inte är aspackad o svinar ner eller förstör. Förstår inte att en del tycker att alkohol och bilar hör ihop....lägg ner den jävla kultturen o gå vidare. Så kan kommunerna/staten lägga pengarna på annat vettigt aom utb/sjukvård...

Team Radioactive
Nissan 200SX "200sx sr20" (1990)
TT-Avant
20 januari 2013 · 6 851 Inlägg

Allt detta är igentligen entotalt meningslös diskussion *ja mej själv inblandat*.
1: Polisen gör sitt jobb, så är det punkt slut. Sedan kan var och en tycka att de gör rätt eller fel, upp till dem.
2: Svinerier är INTE ok.. De som får lida för det är VI ALLA! Exempel, punka på däcken, höjda skatter, förstörda bilar
FLER nitiska poliser m.m.
3: Burnande, drifting bland flera hundratals personer är INTE säkert eller direkt coolt. Bara för att EN klarar hålla ordning på sin bil, kanske inte ***** 18år och nytaget körkort gör det, som vill vara lika cool som ***** som tävlar i just drifting.

Så, vad gör man åt detta då? Jo man kan börja med att kolla hur man själv sköter sig under denna helgen innan man börja klaga på annat/andra.

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang