Angående: VW-träff i sommar

Martin81
9 januari 2013 · 1 232 Inlägg

ska skaffa vw snart så varför inte.....

Erikz0n
9 januari 2013 · 47 Inlägg

Martin81 skrev:
ska skaffa vw snart så varför inte.....

Trevligt

aero85
19 januari 2013 · 621 Inlägg

absolut det är kul med vw träffar!!!
jag och kompisarna i örebro håller på att kålla runt hur mycket vw veteran bilar det finns i närheten för att på sikt ha träff för vw veteraner till en början men även att anordna träff för alla vw på sikt.

TLO
19 januari 2013 · 1 062 Inlägg

Vore jätteskoj med en större seriös träff på 1-2 dagar. Förutom Bugrun finns det ju inga sådana i Sverige vilket är supertrist. Att åka tvärs landet för att stå på en parkering o glo snett på varandra i ett par timmar o sedan åka hem är helt ointressant, men skulle ni göra nåt större och seriöst skulle det vara jättekul!

Finns ju massa VW meets som hade vart kul att åka på dock diskriminerar man allt vattenkylt, då man tydligen vill vara ifred i någon inbördes beundranklubb.

Senast redigerat av TLO (19 januari 2013)

"You Go, we go!"
aero85
20 januari 2013 · 621 Inlägg

TLO skrev:
Vore jätteskoj med en större seriös träff på 1-2 dagar. Förutom Bugrun finns det ju inga sådana i Sverige vilket är supertrist. Att åka tvärs landet för att stå på en parkering o glo snett på varandra i ett par timmar o sedan åka hem är helt ointressant, men skulle ni göra nåt större och seriöst skulle det vara jättekul!

Finns ju massa VW meets som hade vart kul att åka på dock diskriminerar man allt vattenkylt, då man tydligen vill vara ifred i någon inbördes beundranklubb.

jätte bra förslag! vill absolut inte diskriminera vattenkylt med mitt inlägg! men jag sj tycker det är dåligt med träffar för lyftkylt i mellan sverige. därför undrar jag om intresset finns för en sådan träff??

TLO
20 januari 2013 · 1 062 Inlägg

aero85 skrev:

TLO skrev:
Vore jätteskoj med en större seriös träff på 1-2 dagar. Förutom Bugrun finns det ju inga sådana i Sverige vilket är supertrist. Att åka tvärs landet för att stå på en parkering o glo snett på varandra i ett par timmar o sedan åka hem är helt ointressant, men skulle ni göra nåt större och seriöst skulle det vara jättekul!

Finns ju massa VW meets som hade vart kul att åka på dock diskriminerar man allt vattenkylt, då man tydligen vill vara ifred i någon inbördes beundranklubb.

jätte bra förslag! vill absolut inte diskriminera vattenkylt med mitt inlägg! men jag sj tycker det är dåligt med träffar för lyftkylt i mellan sverige. därför undrar jag om intresset finns för en sådan träff??

Förstår absolut inte detta. Majoriteten av dem träffar du listar på din sida fryser kategoriskt ut just vattenkylt! Otroligt tråkigt med tanke på hur intressanta flera av dem hade varit att åka på.

Säger snarare att det vimlar av träffar för lyftkylt!


Nåväl skall inte klaga mer. Blir det en seriös VW träff där ALLA VW är välkomna så skulle det vara kul.

Senast redigerat av TLO (20 januari 2013)

"You Go, we go!"
Grabber Dagdrömmare
20 januari 2013 · 2 836 Inlägg

En fråga mitt i smeten - Skoda är inte VW med en VAG, vad anser Ni om Skoda bilar på VW träff?

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
Erikz0n
21 januari 2013 · 47 Inlägg

Blir det en träff så är självklart ALLA VW välkomna wink

aero85
21 januari 2013 · 621 Inlägg

TLO skrev:

aero85 skrev:

TLO skrev:
Vore jätteskoj med en större seriös träff på 1-2 dagar. Förutom Bugrun finns det ju inga sådana i Sverige vilket är supertrist. Att åka tvärs landet för att stå på en parkering o glo snett på varandra i ett par timmar o sedan åka hem är helt ointressant, men skulle ni göra nåt större och seriöst skulle det vara jättekul!

Finns ju massa VW meets som hade vart kul att åka på dock diskriminerar man allt vattenkylt, då man tydligen vill vara ifred i någon inbördes beundranklubb.

jätte bra förslag! vill absolut inte diskriminera vattenkylt med mitt inlägg! men jag sj tycker det är dåligt med träffar för lyftkylt i mellan sverige. därför undrar jag om intresset finns för en sådan träff??

Förstår absolut inte detta. Majoriteten av dem träffar du listar på din sida fryser kategoriskt ut just vattenkylt! Otroligt tråkigt med tanke på hur intressanta flera av dem hade varit att åka på.

Säger snarare att det vimlar av träffar för lyftkylt!


Nåväl skall inte klaga mer. Blir det en seriös VW träff där ALLA VW är välkomna så skulle det vara kul.

men det är ju en bit att åka till dom jag pratar om örebro och 10 mil i omkrets!! det finns hur mycket träffar som helst för vattenkylt det är bara att söka!!!!

TLO
21 januari 2013 · 1 062 Inlägg

men det är ju en bit att åka till dom jag pratar om örebro och 10 mil i omkrets!! det finns hur mycket träffar som helst för vattenkylt det är bara att söka!!!!



Det var eftersom jag HAR sökt, jag konstaterade att det knappt finns, vart hittar du dem!? Och kvällssnack på någon parkering i ett industriområde räknas inte nej.

"You Go, we go!"
aero85
21 januari 2013 · 621 Inlägg

TLO skrev:
men det är ju en bit att åka till dom jag pratar om örebro och 10 mil i omkrets!! det finns hur mycket träffar som helst för vattenkylt det är bara att söka!!!!



Det var eftersom jag HAR sökt, jag konstaterade att det knappt finns, vart hittar du dem!? Och kvällssnack på någon parkering i ett industriområde räknas inte nej.

om jag säger så här jag håller med om att det är lite knepigt att hitta träffar för det annonseras väldigt dåligt, det håller jag med om! träffarna jag har skrivit upp hitta jag av en ren slump och några av dom har jag aldrig hört talas om. det jag vill ha sagt är att det skulle va kul med en träff kalender för hela sverige så att man inte behöver missa något kul men det är väl inte det lättaste att få igenom

M-v
22 januari 2013 · 71 Inlägg

Blir de träff i Karlstad kommer man ju givetvis, styr upp detta nu smile

Erikz0n
22 januari 2013 · 47 Inlägg

M-v skrev:
Blir de träff i Karlstad kommer man ju givetvis, styr upp detta nu smile

Får hoppas tillräckligt många är intresserade av detta wink

Spelis
22 januari 2013 · 1 926 Inlägg

Klart att det skulle vara intressant smile

Erikz0n
22 januari 2013 · 47 Inlägg

Spelis skrev:
Klart att det skulle vara intressant smile

Härligt wink
Men måste nästan veta exakt hur många som är intresserade av detta så man vet om det är intressant för många så man kan ta tag i detta?
Namn lista kanske vore nåt?

M-v
22 januari 2013 · 71 Inlägg

Ja, kan ju vara bra o veta hur många som kommer i sånna fall, så att man inte kommer dit och de står 5 bilar typ smile

Erikz0n
22 januari 2013 · 47 Inlägg

M-v skrev:
Ja, kan ju vara bra o veta hur många som kommer i sånna fall, så att man inte kommer dit och de står 5 bilar typ smile

Ja exakt då de blir lite kostnader vad gällande plats osv man ska få lov att vara på!

Erikz0n
22 januari 2013 · 47 Inlägg

aero85 skrev:
va e det för datum som är aktuellt????

Troligtvis slutet av juli eller början av augusti tror ja wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang