Angående: BMW träffen för Norrland 2013.

Darkus
14 februari 2013 ·

Det gick fort. Fick svar från Allehanda. Dom kommer å tar bilder å gör reportage smile  Önskar verkligen att  snön åker bort fort som fn i år så man hinner ut å prövköra och ställa in allt.

Darkus
15 februari 2013 ·

Lite paus i allt jobb. Besöker Orsa Speedweekend imorrn å kollar in dom coola BMw bilarna som är med där. Roy Hansen kommer dit en 700 hk 
bmw https://www.facebook.com/Landracing.se? … mp;theater

Mfive
15 februari 2013 · 1 393 Inlägg

Hej!

Vad kul att jag diskuteras här!

Som Darkus skrev har jag GAV tillåtelse att annonsera om er träff, inte tvärtom. Hade inte sett meddelandet (låg under Övrigt under meddelanden på Facebook). ALLA är ju välkomna med sin BMW till vår träff, så varför ska de inte kunna åka på andra BMW-träffar? roll
Det är ju upp till var och en att bestämma.

Är ju kanonkul med fler träffar! cool

Gällande vår träff är anledningen till att vi nu är på Mantorp, att vi helt enkelt inte får plats på Gröndal och vi vill ju utvecklas! Tänkte först på Gelleråsen, men där fanns knappt en ledig dag i år, så då blev det Mantorp, som är mest central av de största banorna.
Vi erbjuder ju dessutom den som vill att komma kvällen innan och tälta.

Vill också flika in att träffen är en helhetsträff, där den främsta biten är parkeringen/utställningen. Bankörningen är bara ett plus. Utställningsbiten är det viktigaste, men det är kul att kunna erbjuda annat, som bromsbänk och bankörning, på en så stor bana som Mantorp. Att sedan stora namn som Richard Göransson mfl. kommer är ju riktigt kul.

Denna gång blev det ett endagsevent, då det tyvärr inte fanns två dagar ledigt i rad på passande datum och för att Mantorp är D-Y-R-T att "låna".
Men blir det bra kan det mycket väl bli ett tvådagarsevent året efter.

Det är så ofantligt mycket jobb med detta, så därför kör vi en träff i år.

Träffen på Knutstorp är BMW Sport Clubs träff, där vi blivit ombedda att ha hand om utställningsbiten. Det är inte spikat än, men det blir inte alls som Mantorpträffen.

Ska se om jag har möjlighet att komma på er träff. Riktigt bra ställe ni valt som plats! smile


Mvh Arne

Senast redigerat av Mfive (16 februari 2013)

CEO @ Bimmers Of Sweden
Ekis!
16 februari 2013 · 1 210 Inlägg

Så kliar de i fingrarna!!   Så den 25/2 ska E39 få sig ny lack på sparklådorna även så skall jag få på färg på M5 fronten + speglarna... Har beställt svarta njurar, DVD skall monteras i veckan, gamla fälgarna på annons och nya fälgar 19" på G..

Blev som lite sugen nu när de droppar ifrån taken och solen skiner!!!!! big_smile

Darkus
16 februari 2013 ·

big_smile   Längtar efter våren sååå mycket.   

Ekis! skrev:
Så kliar de i fingrarna!!   Så den 25/2 ska E39 få sig ny lack på sparklådorna även så skall jag få på färg på M5 fronten + speglarna... Har beställt svarta njurar, DVD skall monteras i veckan, gamla fälgarna på annons och nya fälgar 19" på G..

Blev som lite sugen nu när de droppar ifrån taken och solen skiner!!!!! big_smile

Darkus
19 februari 2013 ·

Åker upp till påsk å fixar lite å ser mej omkring. Få se om ja kan hitta på nå mer eller om det blir nå ändringar. Ja är mest orolig för att parkeringen vid hotellet där blir för litet jag.

Ekis!
20 februari 2013 · 1 210 Inlägg

http://www.hitta.se/karta#center=696770 … p;type=sat  En liten hint hur det ser ut där...

Darkus
20 februari 2013 ·

Hä bli å spärra av infarten för annan trafik smile

J3n5
20 februari 2013 · 792 Inlägg

Vilken Parkering hade du tänkt att vi är på? smile

Den RÖDA kan ju gå om man ställer sig i hörnen i en stor rund oval ring typ. Inte som bilarna på bilden har ställt sig, i mitten.

Den BLÅA är ju den vanliga parkeringen där alla ställer sig för att käka mat.

Den BRUNA vette fan vad den är.. Var på höga kusten i sommras men minns inte exakt hur det såg ut.
http://i49.tinypic.com/2eolddw.jpg

Mazda Miata "Turbo" (1991)
Darkus
20 februari 2013 ·

Jag vet inte riktigt vilken. Dom visade på bilderna den röda när dom hadde merca träffen. Jag skrev att det var 50 bilar minst. Få kolla mer när jag kommer upp. 

J3n5 skrev:
Vilken Parkering hade du tänkt att vi är på? smile

Den RÖDA kan ju gå om man ställer sig i hörnen i en stor rund oval ring typ. Inte som bilarna på bilden har ställt sig, i mitten.

Den BLÅA är ju den vanliga parkeringen där alla ställer sig för att käka mat.

Den BRUNA vette fan vad den är.. Var på höga kusten i sommras men minns inte exakt hur det såg ut.
http://i49.tinypic.com/2eolddw.jpg

Ekis!
23 februari 2013 · 1 210 Inlägg

Var upptill Ö-vik idag, och svängde då in på hemvägen för att kika lite vid träffplatsen..  Drog några foton, men vet inte hur jag lägger in dom här. Så skickar in dom på FB sidan istället.. Så kan du se lite hur de ser ut.. smile

Darkus
23 februari 2013 ·

Husvagns parkeringen måst vi ju bara ha. smile  Blir jäddra stiligt det där. Få lägga på stora charmen när jag kommer upp å ska babbla med hotell ägarn. Får övertyga henne om den enorma publicitet å reklam dom kommer få genom att låta oss få vara där smile  Så många bra bilder å film därifrån som hamnar på youtube.

J3n5
23 februari 2013 · 792 Inlägg

Darkus skrev:
Husvagns parkeringen måst vi ju bara ha. smile  Blir jäddra stiligt det där. Få lägga på stora charmen när jag kommer upp å ska babbla med hotell ägarn. Får övertyga henne om den enorma publicitet å reklam dom kommer få genom att låta oss få vara där smile  Så många bra bilder å film därifrån som hamnar på youtube.

Haha du får flörta med 'na wink

Mazda Miata "Turbo" (1991)
Darkus
23 februari 2013 ·

smile Så långt ska det int behöva gå.
Men om det är det som krävs för att våran träff ska bli underbar...så då offrar jag mej för laget cool

J3n5 skrev:

Darkus skrev:
Husvagns parkeringen måst vi ju bara ha. smile  Blir jäddra stiligt det där. Få lägga på stora charmen när jag kommer upp å ska babbla med hotell ägarn. Får övertyga henne om den enorma publicitet å reklam dom kommer få genom att låta oss få vara där smile  Så många bra bilder å film därifrån som hamnar på youtube.

Haha du får flörta med 'na wink

J3n5
23 februari 2013 · 792 Inlägg

Skulle kunna försöka fixa något tröstpris till top 10, mamma äger en kiosk, typ sponsra med en godislåda var till 4-10e plats eller liknande. Ifall du tycker det är intressant. Alltid något smile

Mazda Miata "Turbo" (1991)
Darkus
23 februari 2013 ·

smile Vore utmärkt.     

J3n5 skrev:
Skulle kunna försöka fixa något tröstpris till top 10, mamma äger en kiosk, typ sponsra med en godislåda var till 4-10e plats eller liknande. Ifall du tycker det är intressant. Alltid något smile

Tomten Tomten
25 februari 2013 · 1 065 Inlägg

Hoppas det kommer lite folk.

Darkus kan du inte slänga upp en PDF med träff info osv så man kan sätt ut.
Jag kan slänga upp några i sundsvall för locka lite folk.

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
Darkus
25 februari 2013 ·

Har inge pdf i min skrot laptop och har tyvärr ingen aning om hur man gör en sån.hmm
Ska höra med en kompis om ho kan hjälpa mej med det.  35 anmälda  så länge på facebook.

Tomten skrev:
Hoppas det kommer lite folk.

Darkus kan du inte slänga upp en PDF med träff info osv så man kan sätt ut.
Jag kan slänga upp några i sundsvall för locka lite folk.

Darkus
25 februari 2013 ·

Ska titta på det imorrn om vi kan fixa till nått.

Tomten Tomten
26 februari 2013 · 1 065 Inlägg

Darkus skrev:
Har inge pdf i min skrot laptop och har tyvärr ingen aning om hur man gör en sån.hmm
Ska höra med en kompis om ho kan hjälpa mej med det.  35 anmälda  så länge på facebook.

Tomten skrev:
Hoppas det kommer lite folk.

Darkus kan du inte slänga upp en PDF med träff info osv så man kan sätt ut.
Jag kan slänga upp några i sundsvall för locka lite folk.

gör en i word eller dyl så fixar jag pdf biten

Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang