Inför: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 27 APRIL 20.00

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
28 april 2013 · 14 058 Inlägg

orkavaradu skrev:
blir sjukt missnöjd varje gång över att folk ska kröka på bilträffar! .. sad  och jävla raggarskräp som inte har respekt för att vissa bilar kostar flera hundra tusen medans deras hinkar går att hitta på skroten!
annars sjukt mycket fina bilar smile

Jag tror inte att det är riktiga raggare utan s.k. "Wannabees". Visst har du rätt i det fallet att vissa av deras bilar går att hitta på skroten. Man måste faktiskt ha respekt för andra människor och deras egendom.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Nikkejoh
28 april 2013 · 77 Inlägg

orkavaradu skrev:
blir sjukt missnöjd varje gång över att folk ska kröka på bilträffar! .. :(  och jävla raggarskräp som inte har respekt för att vissa bilar kostar flera hundra tusen medans deras hinkar går att hitta på skroten!

annars sjukt mycket fina bilar :)

Håller med! Jag har nyss flyttat till stockholm och kommer ifrån värmland! Så jag blev ju lite besviken när jag såg att den sortens människa befann sig här med :/ trodde de höll sig till statoilparkeringarna borta i skogarna men..

Trevlig träff överlag!! :)

Rille68
28 april 2013 · 150 Inlägg

Men är det någon som vet när den är nästa gång????

Niklas1987 NO
28 april 2013 · 2 182 Inlägg

orkavaradu skrev:
blir sjukt missnöjd varje gång över att folk ska kröka på bilträffar! .. sad  och jävla raggarskräp som inte har respekt för att vissa bilar kostar flera hundra tusen medans deras hinkar går att hitta på skroten!

annars sjukt mycket fina bilar smile

Att folk dricker hör inte bara till raggarna, var nog bra många icke raggar och wannabe raggare som drack som idioter.

Har lärt mig att oavsett vad man kör för bil och hur mycket man tjänar så kan man bete sig som ett svin.

Trevlig träff med mycket olika bilar smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
_R_
28 april 2013 · 132 Inlägg

Jetti skrev:
Det var kul att man påvägen dit kom så långt som 10 min från barkarby så havererade bilen big_smile Men aja, next time! big_smile

tror jag såg dig din stackare, stod i slutet av akallarakan?, jag kom uppifrån industriområdet med min Impreza!, annars var det fler impreza ras igårsmile.

lycka till med arbetet!

toppzi
28 april 2013 · 128 Inlägg

Jag måste faktiskt hålla med många talare här. Många som inte har respekt till arrangörerna, utan skräpar ner och åker i bakluckor osv. Det är respektlöst mot arrangörerna som lägger mycket tid på att arrangera hela eventet. Och måste faktiskt klaga lite på människor som inte förstår att en bil gör ont att få på sig om man står i vägen. När vi skulle åka så va det folk som sprang kors och tvärs över vägen mellan Ikea och Max utan att kolla sig för och man kom knappt förbi.

Jag tror att pappa polis skulle uppskatta träffarna mera om dom va lite mer städade och sansade.
Förstår att det finns folk som vill dricka lite och ta några "bärs", men när man känner doften av marijuana på en bilträff så har det väl gått lite väl långt? Eller bara jag som tycker det?

Annars en väldigt trevlig tillställning och jag hoppas det blir fler.
Och till den personen som sa "den där bilen har ju ingen bas" när jag poppade musik. Nej, varför stoppa in extra vikt för? wink

Money cant buy you love
But you can buy RIMS, COILOVERS, CAMBER KIT, TURBO KIT
And thats pretty much the same
Honda Civic Type-R GT "Itsfun" (2008)
Audi A1 TDI (2017)
oskartheman
28 april 2013 · 53 Inlägg

Några klipp från igår!

http://www.garaget.org/video/135910

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
28 april 2013 · 14 058 Inlägg

oskartheman skrev:
Några klipp från igår!

http://www.garaget.org/video/135910

Det såg lite otäckt ut med all drifting bland åskådarna när det inte fanns avspärrningar.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Lindbloom Sthlm(s)low
28 april 2013 · 168 Inlägg

Tråden kan låsas och vi hänvisar till eftersnackstråden:)
Sthlm(S)low crew

Jetti
28 april 2013 · 99 Inlägg

_R_ skrev:

Jetti skrev:
Det var kul att man påvägen dit kom så långt som 10 min från barkarby så havererade bilen big_smile Men aja, next time! big_smile

tror jag såg dig din stackare, stod i slutet av akallarakan?, jag kom uppifrån industriområdet med min Impreza!, annars var det fler impreza ras igårsmile.

lycka till med arbetet!

Jorå det var jag wink Får tacka för lyckönskningen :-) Såg dig när du gled ner i korsningen, fin bil wink

Nissan 200sx s14a "Damson Purple" (1997)
Pierrelkpg Vorsprung Durch Technik
28 april 2013 · 83 Inlägg

Tacka till alla för en trevlig träff i år igen ! Mycket trevligt folk och bilar.
Dock finns det för mycket folk utan respekt och sunt förnuft. Bara att brandbilarna på utryckning måste tuta för att folk ska flytta på sig...
Håller med föregående talare att ett samarbete med polis kanske skulle vara något ? smile

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
28 april 2013 · 3 519 Inlägg

Om det är någon som har bilder på denna från igår så säg gärna till smile
Vet att det togs en del bilder i karavanen från Västerås till Sthlm
https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-9cf5422fe40c97361e0ed9e94b6daa63.jpg

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Kewneth
28 april 2013 · 19 Inlägg
Chevrolet Aveo "Chevalitoo" (2012)
Volvo Amazon 220 "DoC" (1966)
Works Huh? (`´,)
28 april 2013 · 518 Inlägg

Tråden kan låsas, och vi hänvisar till eftersnackstråden.
Sthlm(S)low CREW

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Volvo V70 "GLT" (2000)
Nissan Skyline "R34 GT-R" (2000)
Dirtymike
28 april 2013 · 1 532 Inlägg

Vettemannen skrev:

orkavaradu skrev:
blir sjukt missnöjd varje gång över att folk ska kröka på bilträffar! .. sad  och jävla raggarskräp som inte har respekt för att vissa bilar kostar flera hundra tusen medans deras hinkar går att hitta på skroten!
annars sjukt mycket fina bilar smile

Jag tror inte att det är riktiga raggare utan s.k. "Wannabees". Visst har du rätt i det fallet att vissa av deras bilar går att hitta på skroten. Man måste faktiskt ha respekt för andra människor och deras egendom.

/Benny

Jag är raggare men jag tar hand om bilen. Sen om man är raggare och åker Lexus kan diskuteras tongue

Jeep J20 (1978)
Jonte-K :p
28 april 2013 · 52 Inlägg

Synd att det var fylla där också.. Men går väl ej att undvika.

Inte så kul att komma till bilen sen och se att halva sidan på bilen är neddränkt/klibbig av öl.

SuKraMzE
28 april 2013 · 27 Inlägg

Kvällen va grym med massa snygga bilar o gott folk! synd bara på alla baklucke åkare o fyllesvin kom ivägen hmm

Någon som har någon bild på en Bmw e39 med Blåa Angel eyes? big_smile

s13mannen
28 april 2013 · 70 Inlägg

Va det var mycket skräp på vägarna. Ölburkar överallt. Åkte förbi Ikea idag.

Saab Biopower "Biopower Vector" (2009)
Nisse_Jarnet
28 april 2013 · 77 Inlägg

kardanknuten skrev:
Väldigt trevlig kväll. Förbannat massa gummirök.

Dock gillade jag inte att folk drog på nå så inåthelvete där vid MAX där det var knökfullt med folk. Att inte nån blev påkörd där var ett jävla under.

Och att nån idiotjävel hade pyst ut luften ur ett hjul på bilen var ju också skitskoj när man inte hade nå reservhjul.

Var ska dom dra på då? Folket får väl tänka med hjärnan och inte stå mitt i vägen?

mrpalmer skrev:
Schyst träff! Men fan att folk inte kan hålla sig ifrån att supa å sprätta ner andras bilar. Fick min bil nersprätt av en äcklig 740.

Parkeringen är för liten för detta typ av evenemang nästan wink

Ja sånt där är inge kul sad Börna gärna med använd hjärnan först.

BMW 325ix turbo 4wd "M50" (1989)
BMW 325 turbo "M50" (1988)
mrpalmer
28 april 2013 · 796 Inlägg

Nisse_Jarnet skrev:

kardanknuten skrev:
Väldigt trevlig kväll. Förbannat massa gummirök.

Dock gillade jag inte att folk drog på nå så inåthelvete där vid MAX där det var knökfullt med folk. Att inte nån blev påkörd där var ett jävla under.

Och att nån idiotjävel hade pyst ut luften ur ett hjul på bilen var ju också skitskoj när man inte hade nå reservhjul.

Var ska dom dra på då? Folket får väl tänka med hjärnan och inte stå mitt i vägen?

mrpalmer skrev:
Schyst träff! Men fan att folk inte kan hålla sig ifrån att supa å sprätta ner andras bilar. Fick min bil nersprätt av en äcklig 740.

Parkeringen är för liten för detta typ av evenemang nästan wink

Ja sånt där är inge kul sad Börna gärna med använd hjärnan först.

l
Ja, tycker jag med! Givetvis ska det börnas, men fattar inte varför folk ska stå så jävla nära, checkade in några filmer ifrån "jkpg" träffen, där står folk betydligt längre ifrån, men självklart finns de alltid en risk att nån ska få ett kast, gick inte ens till "driftringen" för jag tyckte det var så jävla idiotiskt att man står så nära!! hmm

Hemma bra, garaget BÄST!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang