Inför: Sommar-Japsträff Siljansregionen 2013

r35pect BMW ///M3
18 februari 2013 · 404 Inlägg

Darkus skrev:
Tycker ni ska samla ihop er hela högen sen köra igenom Rättvik när det är cruisingen på classic car week. När det är som värst med raggarbilar dännä. Så kommer ni i en lång jäddra karavan in å vägrar släppa in raggarbilar. Så gnessar ni runt så hela kvällen.

jag åkte igenom med evon när jag hade den och det var inte kul med massa fulla raggare, fick höra allt möjligt då tror jag, "jävla pokemonbil, dra här ifrån annars.., riskokare du hör inte hemma här bla bla. men visst är de kul å retas med raggarna wink

Nissan Gt-r "SS Black Edt" (2010)
Darkus
18 februari 2013 ·

Då måst ja dra dit nästa gång med min pizza räcer cool

laaaarsson skrev:

Darkus skrev:
Tycker ni ska samla ihop er hela högen sen köra igenom Rättvik när det är cruisingen på classic car week. När det är som värst med raggarbilar dännä. Så kommer ni i en lång jäddra karavan in å vägrar släppa in raggarbilar. Så gnessar ni runt så hela kvällen.

jag åkte igenom med evon när jag hade den och det var inte kul med massa fulla raggare, fick höra allt möjligt då tror jag, "jävla pokemonbil, dra här ifrån annars.., riskokare du hör inte hemma här bla bla. men visst är de kul å retas med raggarna wink

Senast redigerat av Darkus (18 februari 2013)

Ollaz
18 februari 2013 · 64 Inlägg

tycker det går lite över styr nu! det var tänkt att vi skulle träffas med våra bilar och ha en trevlig dag tillsammans inte åka på classic å reta raggare

BMW E46 320i Touring "familjetrucken" (2005)
Tmr_
18 februari 2013 · 27 Inlägg

Håller med Ollaz! kommer gärna om de blir en japsträff på sidan av ccw smile

Darkus
18 februari 2013 ·

Så klart ni ska ha det. Om jag har tid så kommer jag förbi å filmar era stiliga bilar om jag får.

tobbeh78 !
18 februari 2013 · 543 Inlägg

Dock så var väl ursprungstanken som jag tolkade den att ha träffen i anslutning till CCW dock inte i Rättvik men i närheten, men jag kan ju missförstått,.
Sen är det skillnad på att beté sig som folk och "reta raggare".

Trött och bitter?? javisst!
Ollaz
18 februari 2013 · 64 Inlägg

klar du får filma Darkus! iallafall för mig smile

mitt förslag var ju veckan innan vet inte va ni andra säger om de?

BMW E46 320i Touring "familjetrucken" (2005)
Tmr_
18 februari 2013 · 27 Inlägg

mig spelar de ingen roll, jag kommer för att de är träff :-)

Atenza Never drive faster than your angel can fly
19 februari 2013 · 338 Inlägg

Blir det i anslutning till CCW men ändå inte i närheten så kan det nog bli så man tar å dyker upp

Hellre Nürburgring än vigselring
Volvo V70 D5 AWD "R-Design" (2011)
dannefrokt
23 februari 2013 · 20 Inlägg

Det verkar trilla in lite folk som är intresserade av att komma, låter roligt smile

Någon som har tips på något bra ställe man kan träffas på, ställa ut bilarna och snacka lite och så?

Mitt förslag är gräsplanen mellan kulturhusparkeringen och hembygdsgårdarna i Leksand, där det anordnas träffar för veteranbilar (åkdon och termos, googla) på somrarna en gång i månaden. Vet inte riktigt hur det är om man måste söka tillstånd hos kommunen eller något för att anordna nånting där, jag kan höra mig för lite, annars struntar man i gräsplanen och radar upp sig på parkeringen bredvid bara, den är ganska stor så man bör få plats där.

Andra förslag på bra platser är också välkomna!

Sen kanske vi ska försöka bestämma ett lämpligt datum snart, så folk långt bortifrån som vill komma hinner planera in det så att så många som möjligt kan komma! smile

Nissan 200SX "S13" (1990)
Hassinen
4 mars 2013 · 32 Inlägg

Låter intressant detta. Skulle vara trevligt med en japs-träff i Siljanstrakten smile

Ro6in
4 mars 2013 · 150 Inlägg

Tror att platsen där i leksand skulle passa bra smile

Toyota Supra Mkiv "Nordhs Supra" (1993)
Ollaz
4 mars 2013 · 64 Inlägg

vi har en sida på facebook för alla japsåkare och specielt för dom i dalarna som jag tycker ni skall gå in och gilla. där kommer det göras ett evenemang när vi vet nått om datum och plats smile bjud järna in era vänner också till sidan! smile

http://www.facebook.com/Dalajaps
MVH:Erik

BMW E46 320i Touring "familjetrucken" (2005)
wibbe44
5 mars 2013 · 30 Inlägg

Låter intressant och inte omöjligt att man dyker upp smile

MissX3
12 april 2013 · 44 Inlägg

Jag kommer gärna om det blir något! Kul med japsträff smile

För att bli gammal och erfaren, ska man först vara ung och galen
dannefrokt
13 april 2013 · 20 Inlägg

Hejsan, var ett tag sedan jag tittade in här, har haft mycket annat för mig på sistonde smile Har ändrat lite i rubriken och första inlägget, så vi kör en Japsträff någon gång i sommar, och om någon har tips på ett bra datum för träffen så mottages det gärna, annars bestämmer jag helt enkelt så får den som kan/vill dyka upp wink Men helst ska det ju inte krocka med allt för många andra evenemang.

Nissan 200SX "S13" (1990)
Calibra_turbo
23 april 2013 · 47 Inlägg

Jag är intresserad och kommer att dyka upp om det inte krockar med något annat

Toyota Supra MKIV "Blue Dream" (1993)
_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
27 april 2013 · 1 123 Inlägg

dannefrokt skrev:
Hejsan, var ett tag sedan jag tittade in här, har haft mycket annat för mig på sistonde smile Har ändrat lite i rubriken och första inlägget, så vi kör en Japsträff någon gång i sommar, och om någon har tips på ett bra datum för träffen så mottages det gärna, annars bestämmer jag helt enkelt så får den som kan/vill dyka upp wink Men helst ska det ju inte krocka med allt för många andra evenemang.

jag kommer mer än gärna bara jag får det exakta datumet o klockslaget.
min personliga åsikt är att små mindre träffar är trevligare än större träffar då man får mer tid att träffa och snacka med folket så det bli lite mer personligt det kan man nog inte göra på större träffar
bra iniativtagande wink

Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang