Här kan ni läsa projektet om min Volvo 850 Turbo.. Hela vägen tills jag är helt nöjd med den
dandreas skrev:Tack och lov att du skippade dom där gräsliga kjolpaketen
VD-Design skrev:JimBo__ skrev:Ser bra ut detta! Kommer följas du gjorde helt rätt att ta bort all plast tycker jag Tack så mycket!
JimBo__ skrev:Ser bra ut detta! Kommer följas du gjorde helt rätt att ta bort all plast tycker jag
JimBo__ skrev:VD-Design skrev:JimBo__ skrev:Ser bra ut detta! Kommer följas du gjorde helt rätt att ta bort all plast tycker jag Tack så mycket! Vad har du mer för planer för den?
VD-Design skrev:JimBo__ skrev:VD-Design skrev:Tack så mycket! Vad har du mer för planer för den? Just nu blir det renovering av motorn.. Den ska ur.. byter även växellåda och koppling samt topp..
JimBo__ skrev:VD-Design skrev:Tack så mycket! Vad har du mer för planer för den?
VD-Design skrev:Tack så mycket!
JimBo__ skrev:VD-Design skrev:JimBo__ skrev:Vad har du mer för planer för den? Just nu blir det renovering av motorn.. Den ska ur.. byter även växellåda och koppling samt topp..Låter trevligt, lycka till kolla gärna mitt projekt!
VD-Design skrev:JimBo__ skrev:Vad har du mer för planer för den? Just nu blir det renovering av motorn.. Den ska ur.. byter även växellåda och koppling samt topp..
JimBo__ skrev:Vad har du mer för planer för den?
JimmyAndersson skrev:vare där coilsen landade, skulle vart adresserat till mig Mitt misstag, skicka gärna upp dom
Lille_Skorpan skrev:Gööööött fan din neger, jag har fått garage i bollebygd nu så nu kommer jag snart igång med745an igen
VD-Design skrev:Lille_Skorpan skrev:Gööööött fan din neger, jag har fått garage i bollebygd nu så nu kommer jag snart igång med745an igen Häääärligt!
JimmyAndersson skrev:Kommer bli väldigt bra snurr på den