Mjo.. Men går ju alltid ringa å fråga om han går med på cash istället. Om du skulle vilja ha bilen. tror det faktiskt blir lättare för honom också med pengar å köpe sig en bil:P
Jo, men nu när jag tänker efter så är jag nog ist mer sugen på att köpa en fin GL och sätta i en turbomotor, dels för erfarenheten jag får+billigare försäkring..
Jo det är ju smartare:D hoppas de blir tråd på nya bilen sen då=D
Ja Ja det är klart att det kommer bli Kommer att ha denna tråd kvar som en liten blogg tills den nya bilen kommer
När jag tog körkort skiljde det 500kr i försäkring (5300 och 5800kr) mellan en GL och en GLT 16V så det är inte säkert att en äkta TIC är så mycket dyrare i försäkring + att TICen brukar ha mer utrustning
2 timmar är ju inte så farligt ändå Har ni båda körkort eller övningskör du?
Nej tycker inte jag heller Jag övningskör, annars hade det inte varit några problem...
kör halva sträckan var värsta är väl att få hem 245an sen dock kanske din far har kort för tungt släpp och kan köra hem om du kör ditt.
Ja, det jobbiga är ju att få hem den, finns några alternativ: En kompis följer med.. Åka kollektivtrafik.. Och släp som du sa...pappa har kort för tungt släp så det kanske kan funka
Nej tycker inte jag heller Jag övningskör, annars hade det inte varit några problem...
kör halva sträckan var värsta är väl att få hem 245an sen dock kanske din far har kort för tungt släpp och kan köra hem om du kör ditt.
Ja, det jobbiga är ju att få hem den, finns några alternativ: En kompis följer med.. Åka kollektivtrafik.. Och släp som du sa...pappa har kort för tungt släp så det kanske kan funka
Största problemet med släpp är att redan med bara släppet blir det för tungt för dig att dra.
Har du en kompis som kan följa med är det ju smidigt och om ni kör hälften var du och din far blir det ju inte så drygt att köra alls.
Största problemet med släpp är att redan med bara släppet blir det för tungt för dig att dra.
Har du en kompis som kan följa med är det ju smidigt och om ni kör hälften var du och din far blir det ju inte så drygt att köra alls.
Jo men om vi kör med släp så kör ju pappa isf..
Men detta blir isf till helgen, men jag tvivlar på det..
Jo men om vi kör med släp så kör ju pappa isf..
Men detta blir isf till helgen, men jag tvivlar på det..
Prata med honom om du betalar bensinen eller dylikt går alltid få till en kompromiss