den där robzter verkar vara en riktig jävla nöt rent ut sagt! Men det är ju bara han som gör sig mindre omtyckt! Tycker din bil är riktigt grym o hoppas på något nytt roligt projekt när den här säljs! kan även tillägga att jag är skapligt avundssjuk på den Jävligt bra video ni har gjort med tanke på att ni verkar kunna så mycket jämfört med våra pålästa poliser! haha förresten har jag fått ett antal frågor om du och jag är släkt, då vi heter samma efternamn och Sandberg är ju inte det vanligaste direkt
Kollat alla sidor på tråden nu! Va LITE att läsa! Haha tycker det är kul med folk som klagar som inte har ett skit själv! Åker säkert runt med en sketen 740 eller morsas Saab men men..
Grym bil hoppas det kommer fler! Nyare V70/XC70 kanske? Vore fett coolt! Lycka till med alla kommande projekt
fy fan för att ha en sådan bil haha xD man hade ju skapat kaos med polare som man visste kanske inte har en helt 100% laglig bil haha xD sjukt ballt bygge iafall och bry dig inte om moral töntarna bara avundsjuka vet att jag e d iafall:D