Angående : sammåkningstråd för skaraborg till Bimmers of sweden mantorp park 26 maj 2013

M-Larsson bensin i blodet.
21 maj 2013 · 151 Inlägg

svallo skrev:

M-Larsson skrev:

svallo skrev:

Ja fan häng på nu det blir ju tradition att åka ihop i såfall!smile

ja men vänta lite nu, va det du som va med från m-town till förra träffen? smile

Yes det var jag! Åkte den röda 330n! smile samla ihop ett gäng o haka på !

haha trevligt! smile robin ska med upp i år igen fast han åker v70 denna gången. dock så ville han nog åka över vättern ist för under men får se smile

leker fotograf på fritiden så checka in MangePhotos vettja!
min underredsrenovering på BMWn.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=239522
Volkswagen vento "fas 1" (1997)
Stefan85
22 maj 2013 · 10 Inlägg

Skaraborgare som inte vill haka på samåkningen som går över Jönköping är välkomna att slå följe med mig! Planerar att lämna Karlsborg vid ca 08:10 för vara ute i god tid för att kunna ansluta till Örebrogänget. Planerar att sammanstråla med dom runt Stora Hammarsundsbron vid ca 08:50-09:00.


Vid intresse av detta är ni välkomna att PM:a mig.(Om vi blir ett par stycken så startar jag självklart en separat tråd)

DoctorPepper
22 maj 2013 · 12 Inlägg

Jag hänger nog med genom jkpg! Är det alltså planer på att sluta upp med både GBG-gänget samt dom från Jönköping?

BMW 330ci (2001)
BMWErikFransson
22 maj 2013 · 1 Inlägg

Blir det någon samåkning för Från Göteborg för de som skall köra bana? // Erik

dfine BMW entusiast
22 maj 2013 · 579 Inlägg

DoctorPepper skrev:
Jag hänger nog med genom jkpg! Är det alltså planer på att sluta upp med både GBG-gänget samt dom från Jönköping?

I Jönköping samlas ni från Skaraborg, ett gäng från Skåne och Danmark, ett från Göteborg, ett från Gislaved och så alla vi från Jönköping. Sen möter vi även upp ett gäng från Blekinge utanför mjölby, så det blir en riktigt j*vla go karavan smile

M-Larsson bensin i blodet.
22 maj 2013 · 151 Inlägg

Stefan85 skrev:
Skaraborgare som inte vill haka på samåkningen som går över Jönköping är välkomna att slå följe med mig! Planerar att lämna Karlsborg vid ca 08:10 för vara ute i god tid för att kunna ansluta till Örebrogänget. Planerar att sammanstråla med dom runt Stora Hammarsundsbron vid ca 08:50-09:00.


Vid intresse av detta är ni välkomna att PM:a mig.(Om vi blir ett par stycken så startar jag självklart en separat tråd)

hur är vägen mellan laxå och motala? har fått för mig att den är ganska dålig?

leker fotograf på fritiden så checka in MangePhotos vettja!
min underredsrenovering på BMWn.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=239522
Volkswagen vento "fas 1" (1997)
Stefan85
22 maj 2013 · 10 Inlägg

M-Larsson skrev:

Stefan85 skrev:
Skaraborgare som inte vill haka på samåkningen som går över Jönköping är välkomna att slå följe med mig! Planerar att lämna Karlsborg vid ca 08:10 för vara ute i god tid för att kunna ansluta till Örebrogänget. Planerar att sammanstråla med dom runt Stora Hammarsundsbron vid ca 08:50-09:00.


Vid intresse av detta är ni välkomna att PM:a mig.(Om vi blir ett par stycken så startar jag självklart en separat tråd)

hur är vägen mellan laxå och motala? har fått för mig att den är ganska dålig?

Laxå- Motala, den vägen är det inget fel på. Värmlandsgänget kommer med största sannolikhet att passera Laxå för att sedan möta upp Örebrogänget i Askersund.

M-Larsson bensin i blodet.
22 maj 2013 · 151 Inlägg

Stefan85 skrev:

M-Larsson skrev:

Stefan85 skrev:
Skaraborgare som inte vill haka på samåkningen som går över Jönköping är välkomna att slå följe med mig! Planerar att lämna Karlsborg vid ca 08:10 för vara ute i god tid för att kunna ansluta till Örebrogänget. Planerar att sammanstråla med dom runt Stora Hammarsundsbron vid ca 08:50-09:00.


Vid intresse av detta är ni välkomna att PM:a mig.(Om vi blir ett par stycken så startar jag självklart en separat tråd)

hur är vägen mellan laxå och motala? har fått för mig att den är ganska dålig?

Laxå- Motala, den vägen är det inget fel på. Värmlandsgänget kommer med största sannolikhet att passera Laxå för att sedan möta upp Örebrogänget i Askersund.

okej skönt å höra, då kanske det blir den vägen ist smile

leker fotograf på fritiden så checka in MangePhotos vettja!
min underredsrenovering på BMWn.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=239522
Volkswagen vento "fas 1" (1997)
DoctorPepper
22 maj 2013 · 12 Inlägg

dfine skrev:

DoctorPepper skrev:
Jag hänger nog med genom jkpg! Är det alltså planer på att sluta upp med både GBG-gänget samt dom från Jönköping?

I Jönköping samlas ni från Skaraborg, ett gäng från Skåne och Danmark, ett från Göteborg, ett från Gislaved och så alla vi från Jönköping. Sen möter vi även upp ett gäng från Blekinge utanför mjölby, så det blir en riktigt j*vla go karavan smile

Fan va härligt! Kommer bli en riktigt redig karavan haha smile

Vi som samlas i Skövde, någon aning på hur många vi blir?

BMW 330ci (2001)
Klimpen92
23 maj 2013 · 79 Inlägg

nu är det inte långt kvar och bilen börjar bli färdig för träffen!!! hur ser schemat ut går de lägga allt i ett inlägg med tider vilken väg osv? tongue

Aceon Spider
24 maj 2013 · 4 Inlägg

Har fått förhinder, så måste tyvärr hoppa av denna resa. Bra jävla träligt...

Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
Mfive
24 maj 2013 · 1 393 Inlägg

Surt!!

CEO @ Bimmers Of Sweden
Aceon Spider
24 maj 2013 · 4 Inlägg

Mjo, så är det ibland. Hade sett fram emot att glo på hela Mantorp Park fullt med Beamers. Men det går väl ett tåg nästa år får vi hoppas? Om inte tidigare?

Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
Mfive
24 maj 2013 · 1 393 Inlägg

Yes!!!

CEO @ Bimmers Of Sweden
Turbovin Turbo lover
25 maj 2013 · 555 Inlägg

Verkar ha svårighet att få nån att hänga med imorgon p.g.a. jobb, mors dag å annat så är nån sugen på att åka med från Skövde så finns det plats i min 740. Åker dock helst över Askersund.

Subaru Impreza STI Type R "AVCS 2.1l stroker" (2000)
DoctorPepper
25 maj 2013 · 12 Inlägg

Jag kollar av om det kommer några till MAX imorgon bitti. Hoppas det, vore kul med en liten karavan.

BMW 330ci (2001)
P-K Everyday´s my birthday, cause bitches love cake.
26 maj 2013 · 501 Inlägg

Wiho vilken jävla karavan! smile

05:55 var vid Max, mediamarkt osv. Inte en käft där. Var är alla?

Ligger bakom en blå Saab som förhoppningsvis ska mot Jönköping..

Stil>Funktion
berne88
26 maj 2013 · 93 Inlägg

Satan igatan vad kul/trevligt det här va. En helt klar en ny tradition.

Någon som vet om det finns bilder/filmer från den?

DoctorPepper
27 maj 2013 · 12 Inlägg

Alla var lite sena till MAX, strax efter 6-tiden smile tur att jag inte hann åka innan fler dök upp från Götene och senare från M-stad! Skönt folk! När vi sedan mötte upp resten i Jönköping blev det en sjuhelvetes karavan! Som du sa berne88, ny tradition detta!

BMW 330ci (2001)
P-K Everyday´s my birthday, cause bitches love cake.
27 maj 2013 · 501 Inlägg

om detta ska bli en tradition så får ni ju fan vara i tid nästa gång.. big_smile

vi skulle vara 4 pers i bilen och åka karavan från skövde till jönköping. jag ringde och väkte han som skulle köra och vi blev bara 2 pers i bilen. inte en levande själ när man ska möta karavan.. sad

hade ni bytt samlingsplats eller? yikes

Stil>Funktion
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang