Angående : sammåkningstråd för skaraborg till Bimmers of sweden mantorp park 26 maj 2013

svallo
27 februari 2013 · 22 Inlägg

Vi är ett gäng som tänkte åka på b o s träffen på mantorp. Eftersom värmlands karavanen åker Över vättern och Göteborg åker under så blir det ingenstans i närheten av oss från skaraborg! Därför tänkte vi kolla om det finns intresse för folk att åka med oss ! Vi tänkte möta upp Göteborgskaravanen i Jönköping där det redan väntar mer folk! För att sen åka i samlad trupp till mantorp!

Så ni som bor i Skövde, Skara, Lidköping (eller orter kring dessa städer ) hör gärna av er om ni är sugna! Vi kommer att utgå från Mariestad och möta upp folk på vägen så skriv vart ni bor så vi kan lägga upp en resplan !

Mer info kommer att läggas upp allt eftersom !

Sprid detta till så mycket folk ni bara kan så vi kan glida upp med en rejäl karavan i Jönköping!

Mer info om träffen finner ni här:   http://www.bimmersofsweden.se/

Mvh John

BMW X5 3.0sd "vem fan är stance" (2009)
Mfive
27 februari 2013 · 1 393 Inlägg

Kanonbra!!

CEO @ Bimmers Of Sweden
Stefan85
27 februari 2013 · 10 Inlägg

Tror det är många Skaraborgare(mig inräknad) som inte är allt för sugna på att åka omvägen över Jönköping. Om det visar sig att intresset är stort för detta kan jag tänka mig att fixa en separat samåkningstråd med samlingsplats Karlsborg.

///Stefan

svallo
27 februari 2013 · 22 Inlägg

Andledningen till vägen över Jönköping är för att möta upp göteborg och Jönköping för att sen åka så mycket folk som möjligt mot mantorp.. det är 6 mil längre från mariestad räknat att åka via jönköping men då är det en rejäl karavan ! Och det är enligt mig roligare att kanske få åka några mil längre men då ha riktigt kul på vägen!? Men är det inte så att folk vill möta upp där utan ta andra vägen så får vi väl diskutera de.. jag är inte omöjlig tyckte bara de hade varit kul om det blev en ordentlig karavan! Vilken väg det än blir så vore jag tacksam om alla kunde skriva här så vi i allafall vet vilket intresse som finns!

Mvh John

BMW X5 3.0sd "vem fan är stance" (2009)
andreasanderssn
17 mars 2013 · 17 Inlägg

Grymt! jag hänger på om de blir några bilar iaf!

Bmw 325i -93. http://www.garaget.org/?car=293381
Ge den en kommentar!
Turbovin Turbo lover
18 mars 2013 · 555 Inlägg

Är väl troligen på smile Har inget emot att åka över Karlsborg heller egentligen, sämre men mindre tråkig väg. Men det spelar ingen större roll för min del.

Senast redigerat av Turbovin (18 mars 2013)

Subaru Impreza STI Type R "AVCS 2.1l stroker" (2000)
Mfive
18 mars 2013 · 1 393 Inlägg

Sweet! Många anmäler sig inte utan dyker bara upp!

Blir grymt!

CEO @ Bimmers Of Sweden
svallo
19 mars 2013 · 22 Inlägg

Kanon att de äntligen är några som kommenterar!smile många visningar på tråden men dåligt med respons! Vir ett bra gäng från mariestad som möter upp i jönköping! Såg att ni 2 som svarade sist här nu var från skövde och skara! Vi kan ju plocka mdd er från skövde! Bara att vi tar en uppsamling där! Ska kolla med polarna i veckan så får vi sätta upp lite tider här! Passa nu på att dra ihop så mycket folk som möjligt!smile

Vi åker som sagt till jönköping först och inte karlsborg! Vill folk åka den vägen så är det tråkigt men alla får ju välja själva! Vilken väg man än tar så hoppas jag alla får en helgrym dag!

Mvh John

BMW X5 3.0sd "vem fan är stance" (2009)
Turbovin Turbo lover
20 mars 2013 · 555 Inlägg

Man kan ju alltid ta den andra vägen hem.

Subaru Impreza STI Type R "AVCS 2.1l stroker" (2000)
svampen92
21 mars 2013 · 139 Inlägg

Jag hakar på!  Bor i området runt Nossebro så kan lätt ta mig ut på E20 och sen åt skövdehållet hade väl varit bäst för min del.

svallo
21 mars 2013 · 22 Inlägg

Ja precis! Hem kommer ju folk åka olika tider så då är det ju bara att åka andra vägen.

Svampen92 gör du de! Blir kanon! Ska snacka med folk häromkring ikväll så sätter upp en tid med samlings tider imorgon när vi kommit fram till nått bra!

BMW X5 3.0sd "vem fan är stance" (2009)
svampen92
21 mars 2013 · 139 Inlägg

svallo skrev:
Ja precis! Hem kommer ju folk åka olika tider så då är det ju bara att åka andra vägen.

Svampen92 gör du de! Blir kanon! Ska snacka med folk häromkring ikväll så sätter upp en tid med samlings tider imorgon när vi kommit fram till nått bra!

Japp, bra det! smile

svallo
23 mars 2013 · 22 Inlägg

26 maj åker vi från Mariestad kl 05.50 ca mot Skövde och möter upp er som har närmare dit. Då är klockan ca 06.10 drar sedan vidare mot Jönköping som åker med sin karavan mot mantorp kl 08.00 . Då ligger vi bra i tid.

Frågor ring

Mig John 0708100127
Tommy Ferm 0705657664

BMW X5 3.0sd "vem fan är stance" (2009)
Joakimlindberg
9 april 2013 · 5 Inlägg

grymt sugen på detta ! smile

Volvo 745 Gl "bååten" (1990)
Mfive
9 april 2013 · 1 393 Inlägg

Missa inte!! Blir helt galet!

CEO @ Bimmers Of Sweden
BMW-Sippi
18 april 2013 · 5 Inlägg

Blir toppen jag är på big_smile Kommer till skövde isf smile Bra att en startar en tråd om detta big_smile

BMW E36 320 "Snöplogen" (1998)
BMW 318is "vintersopet" (1992)
BMW 325i "Lekbilen" (1992)
svallo
20 april 2013 · 22 Inlägg

Absolut åk till skövde du!  Det blir Kanon! Det börjar rulla på med folk:) glöm inte att informera polare! Även om dom inte åker bmw så kanske dom i sin tur känner folk:) blir riktigt kul om det är många som vill haka på!

BMW X5 3.0sd "vem fan är stance" (2009)
Mfive
20 april 2013 · 1 393 Inlägg

Mycket bra!

CEO @ Bimmers Of Sweden
_tratten
20 april 2013 · 51 Inlägg

En kanske skulle haka på här med dieseln smile

svallo
21 april 2013 · 22 Inlägg

Haka på du! Kommer bli kanon!wink

BMW X5 3.0sd "vem fan är stance" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang